Mijn januari monthly!
En voor het eerst een soort recap achtige pagina’s gemaakt aan het einde van de maand
Deze ziet er wel echt gaaf uit! Klinkt sowieso goed, want ik heb zo vaak dat papier doordrukt. Heb alleen sowieso nog 3 MUS’sen staan en 5 LT’s ofzo.
Ik ben sinds een aantal maanden ook weer aan het bujo’en, dus zal eens wat delen. Verder niet heel spannend, het is hier 95 procent agenda (als ik hem niet vergeet in te vullen). Ik ben vorig jaar november in een nieuwe begonnen en nu gewoon mee door gegaan. Hier trouwens ook een hele simpele set-up, want veel vul ik toch niet in. Ik overweeg wel of ik niet mijn maandplannen weer terug moet brengen. Dus wat ik die maand wil doen en hoe ik het wil bereiken. Alleen dan moet ik een manier hebben hoe ik dat wel netjes elke maand invul (reminders zijn niet genoeg, ben heel goed in negeren, haha)
En, hoe bevalt het je!?
Ik moet er nog in schrijven, maar hij ziet er goed uit! Fijn papier (heel glad en zacht, dat vond ik altijd minder bij het papier van mijn Rhodia), en hij is zo dik?! En ik ben blij dat er een pennenlusje aan vast zit!
Prachtig! Waarmee heb je de bloemen en bladeren ingekleurd op de tweede foto?
Ik heb de smaak verder te pakken, en ben begonnen aan het tracken van mijn gedragen nagellak! Ik zag dit al vaker voorbijkomen op reddit, en dit jaar besloten om eentje te maken zodat ik kan zien wat mijn voorkeuren zijn.
Wat een mooie spreads maken jullie zeg! Ik kan totaal niet tekenen helaas, maar gebruik allemaal papier, washi tape, stempels etc. als alternatief haha.
Ik wil ook beginnen met journallen. Waarschijnlijk niet zo’n kunstwerkjes als hier maar voornamelijk om mijn leven wat op orde te krijgen en dingen te kunnen tracken. Waar kan ik goedkope maar degelijke journals vinden om eens te proberen? Liever in een fysieke winkel maar hoeft niet!
Action heeft prima bullet journals vind ik!
Mijn eerste bullet journal was van de Flying Tiger, was prima voor een eerste journal en met puntjes.
Die van de Hema zijn minn favoriete goedkope journals. Fijn papier en ze blijven mooi.
@jigglypuff ik weet niet wat je budget is, maar de journals van MUS die liggen vaak bij de Boekenvoordeel (Bookspot?) winkels voor iets minder geld dan normale retail prijs. iets duurder dan een bujo van de hema maar wel erg fijn!
Ik heb besloten dat ik de MUS die ik nog op voorraad had, die gewoon thuis ga gebruiken, vind dat formaat toch net iets fijner. De pagina’s van de otter journal neem ik over in deze journal en gebruik dat boekje verder als notitieboekje voor werk.
Nog een vraagje hier. weten jullie hier nog leuke webshops met stickers van kleine winkeltjes zoals (Kattnipp) en LittleLeftyLou, het liefst uit Nederland. of evt stickers verkopen met stickers zoals maandag, dinsdag etc.
Begin door mijn stapeltjes met favo stickers/washi te gaan van LittleLefty maar ze heeft haar webshop nog niet terug geopend.
Ik woon niet in Nederland, maar veel journalers die ik op Instagram volg, gebruiken stickers van Esthy’s Creations, Happy Mail Chantal (zij heeft sowieso veel datum/dagen stickers) en Journal This. Misschien heb je er iets aan.
Ik gebruik zelf vaak stencils om data of dagen van de week op te schrijven en ik heb nog stickers van Creachick (zij had zo’n box met stickers waar van alles en nog wat in zit, maar geen idee of deze nog te koop is).
Dankjewel! Ik heb weer via katnipp besteld (en geen invoering gehad?) En via lettoonstore. Gevonden door te filter in Etsy. Dus voorlopig weer een voorraad!
Oh sorry, ik zie nu pas dat jouw post al van 6 dagen geleden is, oeps!
Maakt niet ui. Alle tips zijn welkom😁
Wat leuk dat Lettoon Nederlands is! Ik ga ook wat bestellen.
Voor het eerst een bullet journal gekocht, even dit topic doorgelezen en wat een leuke creaties hebben jullie allemaal gemaakt!
Hoop binnenkort ook mee te posten. Heb er wel helemaal zin in!
Ik doe niet meer zo vaak heel ‘overdreven’ journallen zoals dit. Vaak het simpele om gewoon de journal als to do ding te gebruiken. Nu was ik weer lekker aan het friemelen en heb ik dit in elkaar geflanst.
Kan ook helemaal genieten van reading journals op youtube😂
(Zwarte journal papier komt uit de black journal van mus. Die kreeg ik vorig jaar bij aankoop van een bujo van Mus)