Show je bullet journal

Ahh nicee hopelijk duurt het bij mij dan ook niet lang ! :blush::blush:

Wauw ik vind dit echt heel gaaf om te zien! Nu wil ik eigenlijk ook, maar ik ben altijd een beetje een slacker met dit soort dingen en ben er dan na een tijdje alweer zat van. Misschien beginnen met een goedkoop start-setje…

Ik wil ook weer terug beginnen. Ik heb toen ik begon ook het miracle morning boek erbij gekocht omdat ik dat zoveel zag staan en ik merkte dat het mij (geestelijk) zoveel hielp om daar mee bezig te zijn.
Ook de daily trackers vond ik zo fijn. Was toen heel bewust met mediteren en sporten en alles wat ik op een dag deed en wilde doen bezig.
In de zomer ben ik dat weer helemaal kwijt geraakt.
Ik had ook een lijstje met liedjes die op dat moment op repeat staan, die wil ik echt bijwerken want ik vind dat zo leuk om terug te lezen en luisteren.

En het feit dat al je lijstjes en hersenspinsels gewoon in t zelfde boekje kunnen, en het door de inhoudsopgave nog niet onoverzichtelijk is :revolving_hearts:
Al lijkt me een boekje waarbij je kunt schuiven met bladzijden ideaal. Ik vind alleen die ringmappen heel kut.

Ik heb mijn eerste monthly spread af! Heb er vrij lang over gedaan omdat ik alles eerst heel precies ging uittekenen met potlood eerst. Ik hou heel erg van strak en minimalistisch maar mijn handschrift is niet zo top

Edit: en mn weekly spread ook toegevoegd maar ben niet tevreden. Geen idee wat ik beter zou kunnen doen

Samenvatting

Jouw spreads zien er mooi en strak uit. Mijn bullet journal heb ik ook minimalistisch gehouden. Maar, ik heb eerst heel veel voorbeelden gezocht op pinterest en zo vond ik een spread die voor mij werkte. Misschien zou je op pinterest ideeen kunnen opdoen?

Dankje! Op pinterest haal ik mijn meeste inspiratie vandaan maar vond de meeste weekly spreads veel te rommelig. Ik denk dat ik nog even door ga zoeken voor ik verder ga

Mijn spreads voor augustus. Even een hele luie maand haha, niks getekend. Quotes zijn in het zilver dus misschien wat lastiger te lezen.
Heb ook nog een pagina met herinneringen maar is te persoonlijk en heb geen zin om dat allemaal te moeten blurren

Bedenk me net, wil ook nog even een lijstje maken met nummers die ik veel heb geluisterd deze maand.

Ik ben na 1,5 jaar geleden in mn eerste bujo te zijn begonnen nog steeds heel actief ermee! Ben nu ook al bijna halverwege mn moleskine van dit jaar, denk dat ik m wel volkrijg.

Dat klopt wel. Het meeste ziet er wel rommelig uit. Er zitten mooie creaties tussen, maar dat werkt niet voor iedereen. Ik heb gezocht op bullet journal minimalist en toen vond ik voorbeelden die minimalistisch waren en niet rommelig.

Heb ik net even gedaan, ik denk dat het zoiets wordt:

Bedankt voor de tip!

Mooi! Dat ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Ik heb er net een aangeschaft! Ben heel benieuwd of ik dit wat ga vinden. Wel jammer dat ik nergens een cheapo variant kon vinden om mee te beginnen, maar goed. Dit is ook prima. :smiley:

Heb deze gekocht:

Nu nog een paar fineliners, een lineaal en misschien lichte markers.

Aangezien ik geen bullet journal heb maar een planner die ik wel als laagdrempelige creatieve uitlaatklep gebruik: mag ik daar ook wat afbeeldingen van delen? Ik gebruik veel van ebay en action ed, dus misschien kan het als inspiratie dienen voor anderen. Als er een plannertopic is dan verplaats ik daarheen, maar kon 't niet zo snel vinden.

Super leuk! <3

Mooi! Wat voor planner is het?

Dankjewel! Ik heb deze zelf ontworpen en laten drukken, dus geen bekende planner!

Ziet er mooi uit!

Wss komt er nog een quote onderaan

Mooi! Zo’n spendlog is wel handig

handig wel ja, maar ook vrij confronterend haha