Show je bullet journal

Ik zou ook Leuchtturm kopen. Is nu trouwens met 20% korting bij de Bijenkorf

1 like

Bedankt voor de suggesties! Leuchtturm it is then :joy:

1 like

Ik wil een apart boekje maken met foto’s en herinneringen. Ik twijfel of ik dat in een leuchttrum wil gaan doen of een apart scrapbook achtig boekje. Hebben jullie misschien aanraders of wat voorbeelden?

Niet helemaal tevreden mee. Geheel had wat meer naar beneden gekund. Maar aldoende leer ik weer :sweat_smile:

deze pagina overgenomen vanuit mijn vorige bulletjournal. Maten van twee datums ook, kan ik nu weer verder.

10 likes

Oh gelukkig heb ik nog niet besteld! Hoe erg was ie beschadigd bij jou? Een beetje gebruikerssporen vind ik zelf niet zo erg maar als de kaft er half afhangt na een paar maanden dan is het een ander verhaal.

Ik ga voor een schoolproject een losse bullet journal opzetten en heb daarvoor voor 13 eu een Paperstore boekje gekocht.
Echt een fijn ding en zelfs ecoline brushpennen ghosten niet!

2 likes

Ik was al een beetje begonnen in een nieuwe Leuchtturm met de opzet van 2019 maar nu twijfel ik weer zo erg om weer terug te gaan naar mijn Traveler’s Notebook… Heb op zich nu alleen nog maar jaaroverzichten van 2019 en 2020, de lay out voor een future log (maar nog niet de dagen opgeschreven dus kan ik ook in 2020 doen) en nog een korte future log voor 2020 die ik dan richting eind 2019 nodig zou hebben voor de eerste dingen voor het volgende jaar. Dus op zich zou ik de Leuchtturm kunnen laten voor wat het is en hem in 2020 gebruiken. Maar ergens werkte de Traveler’s Notebook toch ook niet helemaal.

Vind het ook lastig omdat het eerste half jaar van 2019 voor mij om afstuderen draait en ik natuurlijk nog totaal geen idee heb wat er daarna gaat gebeuren.

Mijn pagina’s voor december

Hier ga ik nog mee bezig haha

Sorry voor de mega foto’s!

8 likes

Late reactie, maar love Leuchturm (alleen niet mee gooien, daar gaan ze kapot van :’) )

Ik ga trouwens 2019 gewoon in mijn huidige bullet journal door, want ben er nog niet zo lang geleden aan begonnen.

:blush: Voor mijn kerstpakket trouwens een MUS en een Leuchturm besteld, dus ik kan voorlopig weer vooruit (kan ik nog, want heb nog 8 boekjes op voorraad, haha. Oeps)

2 likes

Ik vind dat jullie allemaal zulke mooie dingen maken! Il heb het hele topic doorgescrollt. Een tijdje geleden ben ik er ook mee begonnen maar ik houd het vervolgens niet bij, doen jullie dat wel allemaal trouw? Zo ja, hoe dan!?

Ik begin dit jaar ook aan een bullet journal! Vorig jaar had ik een moleskine met aan een kant de week-indeling en de andere kant ruimte voor notities.

Ik zal morgen eens foto’s maken (:

Redelijk. Hij ligt sowieso altijd open op mijn bureau voor mijn neus, dus dan word ik eraan herinnert. Anders wil ik het ook nog weleens vergeten. En ik vergeet hem weleens een paar dagen (goed teken, dan is het rustig in mijn hoofd), maar daarna ga ik gewoon verder.

1 like

@Tom_Riddle wat is het verschil voor jou tussen deze 2? Ik heb nu een half afgewerkte MUS, maar wil opnieuw starten in januari. Dus of ik maak mn MUS vol, of ik start helemaal opnieuw.

Doet hier iemand een year review? Ik heb het verleden jaar gedaan en ik wil het nu weer doen, en zoek wat inspiratie wat ik er allemaal in kan zetten. In ieder geval dit gevonden, en dat lijkt me (iets aangepast) heel leuk: https://www.bohoberry.com/year-end-review/

1 like

Zijn de pagina’s ook wat dikker toevallig? Ik vind ze in de MUS net wat te dun, zeker ivm bloeden (al las ik dat ze dat verbeterd hebben)

Oh leuk! Dit wil ik wel graag gaan doen. Ga ik van de week mee bezig denk ik. Kende het nog niet. Dit soort dingen zijn zo leuk om later terug te lezen!

1 like

Dank je!

1 like

Ik heb nog best veel pagina’s over in mijn bullet journal van dit jaar, dus nu gebruik ik de pagina’s om dingen uit te testen voor mijn volgende bujo🙈 Ik vind mijn nieuwe trouwens echt heeel mooi, van de Hema! Hij heeft alleen een flink stuk minder pagina’s dus ik hoop dat het uitkomt.

Samenvatting

8 likes

Volgens mij zijn de stipjes in de moleskine dit jaar lichter vergeleken met vorig jaar :open_mouth:

Leuk gedaan! Grappig, ik was ook van plan sneeuwklokjes voor januari te doen!

2 likes