Show je bullet journal

Wil er iemand toevallig ook een Passionplanner bestellen? Vorig jaar ook samen met anderen gedaan van Egf ivm verzendkosten. Of is er ook een planner topic?

Haha ik zie dit nu pas, maar doe je [weg]?

Haha ja! Jij ook?

Ik ben dus eigenlijk pas nu begonnen met een bullet journal. Ik verwacht dat ik het helemaal niet ga volhouden haha maar oké. Het is dus mijn allereerste dingen en zonder kleur nog dus niet heel bijzonder of mooi.


15 likes

Even het hele topic terug gelezen en ik heb enorm zin om morgen weer eens te beginnen! Januari begonnen maar door een nogal arbeidsintensieve baby in maart weer gestopt. Mijn vrije tijd komt weer een beetje terug dus ik kan weer lekker beginnen
Wel ff over een drempeltje heen weer.
Wat zouden jullie doen, een nieuw boekje beginnen of verder waar je was gebleven?

Mijn antiverspillingshoofd zegt doorgaan in je oude maar mijn bulletjournalhart zegt beginnen in een nieuwe
Ligt er ook wel aan in wat voor boekje je werkt, moleskine bijv. zou ik wel gewoon volmaken.

Ik ga mijne denk ik dit jaar precies vol krijgen en dan in januari een verse :heart:

1 like

Denk dat ik even aan ga rommelen in mn oude tot januari en dan ook door ga voor een nieuwe

Ik gebruik mijn bj met privé en werk door elkaar. Heb een tussenstop gehad van een paar maanden, maar ik vind het zelf heel leuk om alles bij elkaar te hebben en op een gegeven moment dan allerlei volle boekjes te hebben. Een half boekje is zo lelijk vind ik altijd.


Vooral trots op mn rendier :joy:

13 likes

Ben in december nog aan het werk in mijn ‘oude’ journal, maar maak nu langzamerhand al een begin in mijn nieuwe journal. Een blauw groene mus journal met een gouden veer voorop.

Dit is mijn futurelog. Lekker minimalistisch, maar toch met wat extra’s. Bruine papier is cadeaupapier van ikea, micron pen 08 en 01, en de witte pen is een gelly roll pen 08 in bright white.

11 likes

Nee, want ik ga de maand januari ook maken voordat ik hier zal beginnen. De afspraken daarvoor komen nog in mijn oude journal, die ik tot aan januari zal gebruiken.

1 like

Welk boekje gebruiken jullie? Ik moet een nieuwe in 2019 maar ik kan in winkels niet echt iets vinden naar mijn smaak… ik zoek een boekje met harde kaft en puntjes op de bladzijdes. Maar alle boekjes die ik vind hebben een zachte kaft grr.

Heb laatst naar deze hardcover bullet journals gekeken. Niet gekocht (mus bullet journal gedaan, beviel goed namelijk), maar zag er eeg mooi uit. Met paginanummering geloof ik.

https://mybookstore.eu/nl/9789044749281

1 like

Ik zou ook Leuchtturm kopen. Is nu trouwens met 20% korting bij de Bijenkorf

1 like

Bedankt voor de suggesties! Leuchtturm it is then :joy:

1 like

Ik wil een apart boekje maken met foto’s en herinneringen. Ik twijfel of ik dat in een leuchttrum wil gaan doen of een apart scrapbook achtig boekje. Hebben jullie misschien aanraders of wat voorbeelden?


Niet helemaal tevreden mee. Geheel had wat meer naar beneden gekund. Maar aldoende leer ik weer :sweat_smile:

deze pagina overgenomen vanuit mijn vorige bulletjournal. Maten van twee datums ook, kan ik nu weer verder.

10 likes

de kaft van mijn leuchtturm is juist een beetje beschadigd na een aantal maanden, ik zou voor een moleskine gaan met een harde kaft, die bleef wel het hele jaar mooi bij mij

Oh gelukkig heb ik nog niet besteld! Hoe erg was ie beschadigd bij jou? Een beetje gebruikerssporen vind ik zelf niet zo erg maar als de kaft er half afhangt na een paar maanden dan is het een ander verhaal.

Nee het gaat om gebruikssporen, de kaft zit er nog netjes aan vast, haha! Maar ik heb een leuchtturm met een groene kaft en door beschadigingen zie je nu aan de zijkant het wit van de kaft eronder. Ik stoor me daar zelf aan bij een notitieboek dat ik dagelijks gebruik, bij Moleskine bleef de kaft wel mooi. Maar geen ernstige beschadigingen!

1 like