Show je bullet journal

Dat helaas wel ja :sweat_smile:

1 like

Wat mooi!
Ik ga denk ik ook voor een herfstthema in september. Ga je nog meer pagina’s maken? (+Hier delen natuurlijk haha)

Wat gaaf😍.

1 like

Dankjewel! Vind een herfstthema super leuk, hou van die kleuren <3 Heb nog de volgende bladzijdes op de planning staan; to do/to remember, avondeten, werkuren, stappenteller en de weekly’s. Zal ze posten als ze af zijn haha.
Wil je de jouwe ook delen als ze af zijn?

1 like

Weer even lekker bezig geweest!

15 likes

Voel me vandaag niet zo chill en heb verder ook niet echt verplichtingen vandaag dus hoop lekker aan m’n bullet journal te kunnen werken en m’n september spreads af te krijgen.

1 like

Onderstaand mijn spreads voor september. Absoluut geen credits naar mezelf, het meeste is nagetekend van anderen.
Sorry als het mega foto’s zijn haha!





15 likes

Mooi! Ziet er leuk uit!

1 like

Ik ben net begonnen met mijn spreads voor september. Ik hou wel van de meer minimalistische stijl. Nu nog even nadenken en inspiratie opdoen voor de monthly overview!

11 likes

Zo mooi!

Ik wil eigenlijk ook gaan bujo’en in een mooi boekje. Dat boekje heeft wel lijnen, geen dots. Zou dat “kwaad” kunnen? Is misschien niet helemaal zoals het hoort, maar ik wil per se in dat boekje.
Daarnaast ben ik écht niet creatief, heb ik geen ontwikkelde fijne motoriek en wil ik het gewoon “makkelijk en snel” en zal het heel lelijk zijn. Heeft iemand een format voor gewoon snel een maand/week in het boekje zetten? :stuck_out_tongue: Dat ik 't gewoon kan overschrijven.

1 like

Wauw wat een mooie creaties hier zeg! Ben ook net begonnen met het opstarten van een Bujo. Heb er een van Mus maar gebruik hem nu voornamelijk als dagboekje en lijstjes bijhouden. Word er echt blij van!

Nee joh dat kan echt geen kwaad. Je doet het voor jezelf dus als jij dat boekje wil gebruiken doe je dat toch gewoon! Op Pinterest kun je heel veel voorbeelden vinden, bron van inspiratie!

1 like

Herkennen meiden zich hier in het feit dat ik al wel 6 boekjes gekocht heb. Zelfs een mooie in New York. Dan begin ik er aan. Na een paar weken raakt het in het slob (slop?). En als ik dan een tijd later weer wil beginnen wil ik perse een nieuw begin.

Heb dat niet alleen met bujo trouwens maar ook wel met puzzelboekjes ofzo. Ik wil altijd weer in een nieuwe, vooraan beginnen.

2 likes

Wat mij helpt is de eerste pagina niet mooi te maken. Dan ben je in ieder geval over je lege witte pagina fobie (soms heb ik daar last van) en dan ga je veel sneller en langer door

2 likes

26 likes

Thanks! :blush:


Heb op het moment een hele minimalistische weekspread. Vind het lekker dat ik hem snel kan maken en er veel in kwijt kan. Deze maand voor het eerst een coverblad voor de maand gemaakt.

18 likes

Heel leuk!

Mooi! Ik vind enigszins minimalistisch vaak het fijnst werken.