Show je bullet journal

Ik heb vorig jaar stempels besteld bij Studio L2E (Amerikaanse webshop). Die hebben zo onwijs veel mooie stempels met de dagen van de week in brush letters etc. Niet goedkoop, maar ben er heel blij mee en heb ze al heel vaak gebruikt.

Die stempels met die brushletters zijn echt mooi :heart_eyes:

Heb nieuwe spulletjes gekocht voor mn bujo op aliexpress, was samen 7,75 euro

imageimageimage

en dit zijn de stickers

imageimageimage

imageimageimage

Wat een leuke dingen!! Heb je toevallig linkjes van die stickers met de ijsjes/fototoestellen etc. En die met de cactussen/plantjes?

Yess uiteraard!

https://nl.aliexpress.com/item/6-pcs-pack-Green-Cactus-Plant-Decorative-Washi-Stickers-Scrapbooking-Stick-Label-Diary-Stationery-Album-Stickers/32848649242.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e9d4c4dTnVxc4

https://nl.aliexpress.com/item/One-Person-Travel-Decorative-Stickers-Adhesive-Stickers-DIY-Decoration-Diary-Stationery-Stickers-Children-Gift/32848633791.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e9d4c4dTnVxc4

Super goedkoop en bij dezelfde verkoper, dus je krijgt het tegelijk

Super leuke aankopen!

Mijn journal voor de maand van augustus. Het is voor het eerst in een lange tijd dat ik weer begin en ben voor lekker “makkelijk” gegaan. Heb de stempels gekocht die @RupiKaur heeft aanbevolen en vind ze echt top! Heb er drie gehaald, met de maanden, dagen, en ‘to do’ etc. Alleen de hele kleine mini stempels vind ik persoonlijk niet zo fijn. Maar dat is voor ieder op zich natuurlijk.
Voor pagina is papier van de hema met stickers uit de flow.
Stickers komen van Etsy.

nog gefeliciteerd met je papa!! Mooi is je boekje. Beetje scrapbook achtig. Ik wil ook zoiets maken! Sorry, ben terug aan het lezen.

Mooi!! Die stempels zien er goed uit zeg

Jaaa echt heel mooi! In het maand overzicht gebruikt en de ‘next week’ komt daar uit. De rest zijn stickers.

Ja die dagen bij het maandoverzicht toch?

Jap!

Mooi geworden!

Heel leuk!!

Hahaha geeft niks, dankjewel! Ik vind zelf een scrapbook ook fijner werken, motiveert me meer dan enkel tekenen, omdat ik dat toch een soort drempel vind, ben best perfectionistisch daarin haha

Hoe bevallen de mini highlighters? Zijn het pastelkleurtjes?
Ben daar al een tijdje naar opzoek maar vind die stabilo best duur, dus ben op jacht naar een cheape optie :blush:

Hmm nou ze zijn wel oke maar niet echt top! Ze kleuren niet heel gelijkmatig zeg maar. Maar dat kan ook aan mijn (gebrek aan) kwaliteiten liggen haha

Ik heb die van stabilo laatst bij het kruidvat gescoord voor nog geen 5 euro. hmh oke dat is best wel veel maar je hebt er wel wat aan. kleuren zijn heel mooi en stabilo kennende doe je er wel even mee!

Heb ze nog niet gezien bij de Kruidvat maar ook niet echt gezocht, dus ga binnenkort even kijken dan! Normaal kost een pakje het dubbele dus bedankt voor de tip!

Oké wauw ik heb alles dus gisteren al binnen gekregen van die verkoper hahaha