Heb je je telefoonabonnement ook bij kpn? Zij zijn best duur vind ik. Ik heb bijv 5 gb internet en 120 min bellen voor 12,50 bij odido.
Ik zit bij 50+ mobiel en betaal 10 euro voor onbeperkt bellen en 20gb internet. Tot nu toe gewoon een goede provider en nergens last van.
Ja, mijn telefoon is bij kpn, mijn man zit bij odido. Ik kreeg overigens wel 2 euro ofzo korting op mān sim only, omdat we al internet van hen afnamen.
@Mette12 spotify is bij ons 17.99, we hebben een duo premium abonnement. Maar was vooral nieuwsgierig naar het verlagen van de kosten voor internet en telefoon. Ik zou ook wel 19.69 willen betalen voor internet en tv zoals @VanderWoodsen!
Ik ook precies hetzelfde! Erg tevreden over.
Ik betaalde 8.00e Odido voor 8gb & 150bel. Internet & TV samen is bij ons gemiddeld 19e per maand (was een deal), ook via Odido. Als je al klant was, kreeg je dubbele data extra voor je sim-only als bonus (normaal was 4gb). Wat ik doe: elk jaar overstappen, kijken of er actuele actie is zoveel maanden voor X bedrag. Provider bellen voor korting. Kost elk jaar even tijd maar bespaart echt.
Weggaan bij KPN. Het internet en bereik is gewoon goed bij andere providers, niet zoals vroeger dat KPN als een van de weinigen een goed netwerk had.
Heeft iemand nog tips voor een fijne excelsheet? Heb al gegoogled en in dit topic gezocht, maar kan geen link naar het bestand vinden of zo, dus tips zijn welkom :). Er gaat best wat veranderen financieel dus wil graag weer wat overzicht verkrijgen!
Ik heb een tijd geleden ook heel even gezocht en vond veel sheets niet echt fijn werken. Die van Porterenee lijkt mij wel heel fijn, maar ga dat echt niet betalen. ![]()
Saai antwoord maar ik vind zelf in Excel iets maken het handigst. Past precies bij je eigen situatie dan. Ben zelf niet echt een wizard, dus heb alleen een paar simpele optel en aftrek formules erin zitten.
Die van rabobank is gratis
Ik heb toen een gratis template can Excel gebruikt. Kan mijn huidige niet vinden, maar misschien zit hier iets voor je tussen
Die van het NIBUD kun je als basis gebruiken. Je moet welk template dan ook, toch nog wel naar je eigen situatie aanpassen.