Show je kasboekje

Ja dat klopt, op zich zijn freelancer en zzp’er vergelijkbaar. Dus de term freelancer was misschien niet helemaal goed gekozen, maar ik werk flexibel, volledig vanuit huis en wordt betaald op basis van gewerkte uren bij een opdracht (maar dan loon in plaats van dat ik een factuur stuur). Dus het is eigenlijk bijna gelijk aan freelancer qua omstandigheden, behalve dat je in loondienst bent en niet zelf je opdrachten hoeft te regelen…

1 like

Thanks voor je reactie!

Ik zoek nu nog even niks voor erbij, maar misschien over een half jaartje wel. Via welk bedrijf is dit?

Het bedrijf is vernoemd naar de secretaresse van James Bond (zonder miss ervoor). Ik weet niet of ze hier met hun bedrijfsnaam willen staan dus even cryptische omschrijving.

3 likes

Haha ik moest even googelen (shame :joy:), maar ik heb het gevonden. Thanks!

1 like

Hoe hebben jullie allemaal zo’n lage huur? Alle sociale huur die ik zie heeft JAREN wachtlijsten

1 like

Ik merk zelf ook wel dat netwerken echt helpt ja. Ik had bijna een droomplekje maar dat ging toch niet door op het laatst.

Ik ben nieuwsgierig: woon je nog thuis? En waarom dan wel zoveel voor boodschappen, of is dat jouw bijdrage aan het huishouden? En zijn dit echt je enige kosten verder? Geen reiskosten/sportabo/andere verzekeringen?

Voel je niet verplicht om te antwoorden!

1 like

weg

(Vanaf september)
Nettoloon €2245

Er blijft dan €1260 over. Hiervan hoop ik €800-900 te gaan sparen per maand. De rest blijft over voor leuke dingen/kleding etc.

4 likes

Financial! Heb hem gedownload na een tip hier :slight_smile: . Is wel alleen beschikbaar voor iPhone gebruikers.

2 likes

In:
Salaris 2369 (excl vakantiegeld en 13e maand)
Reiskostenvergoeding 102
Totaal 2471

Uit:
Auto afbetalen aan mn ouders 500
Zorgverzekering 121
Autoverzekering 57
Wegenbelasting 19
Telefoon 25
Sportabonnement 25
Benzine +/- 135
Totaal 882

Blijft 1589 over, is wel heel veel maar heb net een appartement gekocht dus moet daar nog wel ff flink voor sparen (kosten koper etc). Heb nml pas net deze nieuwe baan en had daarvoor bijna geen spaargeld doordat ik lang in het buitenland heb gewoond en gereisd. Als ik in mn appartement kan heb ik ook ongeveer de auto betaald, hypotheek is ong hetzelfde bedrag dus dat is fijn.

2 likes

Ik moet echt zorgen dat ik meer salaris krijg!

2 likes

Zo handig zulke overzichtjes. Ik wil overstappen van provider voor internet en TV, betaal nu echt veel. 22.50 klinkt top! Ga even bekijken.

Ik deel de kosten wel met mijn vriend. Dus eigenlijk is het €45 :sweat_smile:.

1 like

Oh hahah. Helaas. Ja zoiets betaal ik ook, maar vind het veel per maand.

1 like

Ja, zeker. Echt heel veel geld :weary:

Wooow waar komen die overige inkomsten vandaan?
En zulke lage huur!!!

3 likes

Wauw wat een hoog inkomen. Wil je vertellen wat die extra inkomsten inhouden? En je vaste lasten zijn ook super laag, hoe is je woonsituatie dan?

1 like

Dan is het alsnog 500-600 euro samen toch? Vind ik ook niet veel hoor!

1 like

Ik vraag me nu heel erg af hoe je op een eerbiedige manier naast werken nog 3000 netto per maand kunt bijverdienen (tenzij je de droomsalaristrekking hebt gewonnen ofc!)

6 likes