Show je kerstpakket

Ik ga wel de meeste snacks naar mn ouders meenemen, want als ik dat zelf in huis houd, vreet ik het met twee avonden op.

8 likes

Een kalkoen!! Hahahaha
Nou ja mijn man en ik samen. we werken bij hetzelfde bedrijf en kregen samen dus één kalkoen en een vvv-bon. Twee kalkoenen vond de baas een beetje veel.

En daarbij een mooie tas en wijn. En texels bier. (Alles verder dubbel dus)

Superleuk pakket zo :smile:

11 likes

Ik mocht online wat uitzoeken. En toen ben ik heel gierig gaan uitzoeken wat het duurst is :flushed:

Krijg nu een vvv bon met een lekker bedrag thuisgestuurd. Echt erg want met hetzelfde aantal punten kon ik iets nemen van 30 euro. Leek me super zonde.

Past beter in het gierige acties topic :joy:

2 likes

Jaa weet ik maar als je drie banen hebt en nergens iets krijgt, al is het iets kleins…

ja helemaal mee eens, zelfs iets kleins zou (voor mij) zoveel goodwill opleveren :stuck_out_tongue:

1 like

Helaas alcoholvrije champagne :tired_face: haha

8 likes

Leuk pakket! Maar niet wat ik had gehoopt. :joy:

1 like

Nee ik ook niet helaas.

1 like

Dit is bijna excact de mijne van hetzelfde merk enzo, alleen met rode wijn en zonder die bakjes maar met een ‘kletspot’ met van die vragenkaartjes. Mijn vriend en ik werken voor hetzelfde bedrijf dus we kletsen wat af hier

Ik vond het pakket op zich enigszins matig

2 likes

Dat zou wel slecht zijn. Bij ons krijgt gewoon iedereen.
Krijg je ook niks van uitzend of detacheringsbureau?

Ok ik heb carrousel 1 ingewisseld voor een ixxi bon omdat ik binnenkort ga verhuizen en die dingen leuk maar duur vind haha

1 like

Een dertiende maand en heb een traditioneel vreetpakket gekregen.
Dat is in onze branch niet gebruikelijk maar vind het ZO leuk.

Zat te bedenken wat ik allemaal in jullie pakket zou doen maar denk dat niet veel mensen dat kunnen waarderen

@SelenaGomez jaa ik heb ook zo’n vragenpot. Lijkt me sterk dat we bij het zelfde bedrijf werken.

----‐------

Hahaha ik wel. Gewoon in een spolier :joy: collega was 12 jaar in dienst we hadden al voorgesteld “1 gratis crematie”

4 likes

Voor de mensen die niet tegen zwarte humor kunnen of het gewoon weg niet waarderen zet ik het even in een spoiler

Lezen op eigen risico

Peper en zout set in de vorm van een urn.
Een cd met hits o.a. Disco inferno ( burn baby burn) , relight my fire, Girl on fire etc etc.
Dvd met haardvuur
Een kussen met de tekst ; rust zacht
Bijpassend dekbed met de tekst hier ligt … en dan je naam.
Cake en koffie
Brandewijn

En dan verpakken in een kist …

51 likes

Heerlijk :black_heart: dit moet ik morgen echt even op het werk gaan bespreken hahah :joy:

1 like

13e maand en een tinteling bon, waar ik een ici paris bon van 50,- uitkies :ok_hand:t3::two_hearts:

1 like

Als jij die mail ook kreeg lijkt het me dat jij ook een pakket krijgt toch! Bij ons krijgen de uitzendkrachten en ZZP’ers ook allemaal een cadeau, dus ik hoop dat jij ook wat krijgt.

1 like

Heb nog meer

Lezen op eigen risico

Zo’n broodbak met de tekst
De z’n dood is de ander z’n brood

Met matching broodrooster

Boek
Death by misadventure 210 dumb ways te die

afbeelding

22 likes

€200 aan ecocheques :+1: nu even uitzoeken waar ik ze aan uit ga geven. Ik hoop eigenlijk dat een leuke een sustainable/vintage fashion winkel ze accepteert.

8 likes