Show je kerstpakket

Ik krijg hem morgen , zal wel een foto posten

Misschien krijg je wel een peper en zout stel in de vorm van een Urn!

Ja… dat is mijn humor … sorry

1 like

Hahha dat zou ik echt geweldig vinden :joy::joy:

Wij hebben een drankenpakket (gluhwijn, bier en baileys) in combinatie met eten gekregen. Onder op het pakket lag een Google Nest mini, supergroot. Ik ben echt hartstikke tevreden - ze hebben zelfs een aan de stagiaire gegeven die net 1 maand in dienst is!

11 likes

Ik denk dat er in België (Twitter)rellen zouden uitbreken mocht een overheid avocadosnijders met haar logo erop uitdelen :grin:

Off topic: Kerstcadeautjetip voor ambtenaren: https://koaren.be/products/mok-belastinggeld?variant=22325696790628 (er zijn ook buttons!)

3 likes

Ik werk ook in BE en wij krijgen sowieso een eindejaarspremie ( is hier ook in de meeste sectoren verplicht) en daarnaast krijgen wij ook een kadootje van de werkgever zelf, is bij ons een fles champagne + mag je kiezen uit verschillende bonnen of wijnpakket.
Is wel goed geregeld :blush:

Ik heb 3 banen maar 0 kerstpakketten :thumbsdown:

hahaha, heerlijk :slight_smile: (ja, ik werk voor de overheid in België :wink: )

Dit hangt op m'n laptop

sorry voor de offtopic!

25 likes

Ik zit in de trein en durf hier niet op mijn gemak de doos open te maken om een foto te maken… Maar ik heb net deze gekregen van een klant waar ik veel spoedopdrachten voor heb gedaan de afgelopen maanden. IK BEN ZO BLIJ :joy:

34 likes

@zwaardvis

Wat is dat nou weer voor raars
:face_with_raised_eyebrow:

Op best veel plekken is dat wegbezuinigd helaas

1 like

Zo leuk! Dit wil ik voor mezelf kopen.

1 like

Ik krijg een 13e maand en morgen hebben we een uitgebreide kerstviering met Italiaanse pizzatruck op het parkeerterrein.

3 likes

Ik krijg een vvvbon van 50 euro en een dertiende maand. Prima hoor.

5 likes

Ik denk niet dat ik een kerstpakket krijg helaas. Bezuinigingen enzo. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik altijd leuke dozen met eten. Ik mag wel het kerstpakket van mijn date hebben zei hij. Het boeit hem namelijk niet :+1:

2 likes

Ik heb van mijn eigen werkgever zo’n bon gekregen die je op een website kan inleveren, waar ik zelf voor een bolcom bon van 50 euro gekozen heb.

En ik zit een dag in de week op een locatie bij een andere werkgever en ik heb hier net ook een kerstpakket ontvangen! Dat had ik echt niet verwacht, superleuk. Dus die ga ik thuis vanavond uitpakken en zal ik dan even op de foto zetten.

Ik heb een VVV bon gekregen van 50,- en nog van andere werkplek zo’n code dat je iets mag uitzoeken. Ga denk ik bioscoopbonnen kiezen. Daarnaast krijg ik ook een eindejaarsuitkering, dus ben erg tevreden.

Ik krijg vaak wat van mijn klanten. Ben zpp. Heel lief maar die douche foams heb ik nu voor een heel leven wel.
Altijd met verjaardagen en kerst krijg ik die dingen.
Plus chocolade ! (Dat is dan wel weer lekker)
De teller staat nu op 2
En verder een flesje wijn en een bon. Dat is wel erg leuk!!
Het klinkt ondankbaar maar vind het heel lief. Maar ik geef alles weg want je doet 3 maand met zo’n ding !

2 likes

Ik werk op 2 scholen bij dezelfde stichting en heb een deel van het kerstpakket twee keer gekregen. Deel 1 was een tinteling bon, best leuk! Deel 2 was een deken (mega chill), chocolade en thee. Nu heb ik dus twee dekens, twee repen chocola en twee x thee haha

2 likes

Leuk dat je werkgever dat doet!

1 like