Wij krijgen het ook meestal pas de 24e.
Voordeel van werken in de bouw. Ons kantoor is gewoon twee weken gesloten!
Ik denk dat wij een goed jaar hebben gedraaid want we hebben allemaal een nieuwe laptop gekregen (is echt niks voor mijn baas eigenlijk) en nog een tas met eten/drinken en een envelop
Wij hadden een digitale kerstmarkt. Ik heb een schuurmachine en een bierpakket gekozen haha Wilde eigenlijk wel iets als douchegel ofzo maar er stonden niet echt lekkere dingen in dus toen ben ik voor een lekker praktisch kado gegaan
Ik heb zo’n giftcard voor een bepaalde website gekregen. Het is niet zo heel boeiend qua aanbod maar ik vind het toch superleuk, ik had eigenlijk niks verwacht.
Sowieso voor het eerst in drie jaar dat ik weer wat krijg, dus ik zou al blij zijn met een zak kerstkransjes.
Ik heb dit gekregen. Helaas heb ik de sodastream al en ticket to ride, dus misschien kan ik vrienden blij mee maken😅
Oh zonde dat je t al hebt, wel een leuk origineel pakket met toffe dingen!
Aww ik zou dit superleuk vinden! Een kerstcadeautje voor de vogeltjes in de tuin
Ja klopt, ik werk bij een klein bedrijf dus er wordt altijd veel tijd in de kerstpakketten gestoken☺️
Hahaha weet niet of ik dat durf😜
M’n vader kreeg ooit een soort mini barbecue en een dag later stonden er al heel veel op marktplaats
Supervet pakket! Mocht geen van je vrienden geïnteresseerd zijn wil ik best dat spel overnemen tegen een leuke prijs! Maar snap dat het het beetje raar voelt.
Ik zal het je dan zeker laten weten!
Hier een VVV-bon van 50 euro, zoals ieder jaar. En nu een extraatje in de vorm van een kaasplankje met het bedrijfslogo erop en een kaasmesje. Dikke prima.
Ik ben pas sinds deze week in dienst bij mijn werkgever, maar kreeg toch een doosje chocolaatjes! We krijgen binnenkort ook nog een code waarmee je een bon kan verzilveren, dus dat blijft nog even een verrassing. Had echt totaal niks verwacht omdat ik nieuw ben, dus vind het zo leuk! Op mijn vorige werk kregen we nooit iets.
Ik heb gisteravond mijn kerstpakket gekregen, maar wat het is is nog een verassing. Ik heb een weddenschap met mijn manager dat ik elk vakje pas open maak op de dag zelf hij was er van overtuigd dat ik meteen alles open zou trekken. (wil ik het liefste ook haha) maarja ik krijg wel een fles wijn als ik wacht tot de dag zelf haha .
Ik zou dan (stiekem of juist opzichtig) de achter- of onderzijde openmaken. Dan win je de weddenschap én weet je wat erin zit.
Past goed bij je werk!
Mijn man een heerlijk kerstpakket gehad 250 euro contant en een hele rugzak vol dure chocola van de bakker naast hun werk. En aangezien hij net op dieet is, is dat deel voor mij.