Hahaha ik roep elk jaar hoe fantastisch ik het zou vinden als we een uitvaartverzekering of een kist zouden krijgen. Maar daar denken menig mensen anders over.
Ja, of een leuke multifunctionele vaas die je na je dood als urn kan gebruiken ofzo.
Ik zie nu zo’n mini wijnkistje voor me in de vorm van een zwarte doodskist.
Van mijn oude werk een alzheimer kerstpakket (per pakket gaat er een paar euro naar dr stichting):
En van mijn nieuwe (inval)werk deze tas, met see socks en een herbruikbare glazen fles:
Echt wel blij mee!
Ik kreeg een kerstpakket met daarin een kaasplankje en een drankje + een bon van €75 van een restaurant hier in de buurt om t.z.t. te gaan eten.
En ook nog een envelopje met kerstkaart en €100 contant!
Ben pas 2 maanden in dienst, dus had dit echt niet verwacht! Blij mee!
Ik mis dat wel, cash in je kerstpakket haha. Altijd handig. Ik heb met Sinterklaas een pakketje met allemaal Sinterklaas lekkernijen en een boek. Met kerst een boek, rituals pakketje en een cadeautje op zo’n site, ik heb een bon van €35 gekozen vd Douglas, dat komt altijd wel van pas.
Spoiler: het is een beetje een anticlimax, aldus mijn moeder.
Ogjaa shitzooi, het had zo leuk kunnen zijn als ze het mij hadden laten doen
Toch dan maar alles open maken… Of niet
Eyes on the prize, jij. Wijn, wijn, wijn.
Oja wijn
Ik had een leuk tasje met Pringle’s, een fles wijn, bonbons, een doosje met 3 yankee candle kaarsjes en een leuke houder daarvoor en een beautycadeau-bon van 30 euro die je kan inleveren bij oa. ICI paris en rituals. Blij mee!
Hier ook wijn en snacks dit jaar. Dik tevreden!
Ik ben jaloers, ik krijg niks, en moest voor de digitale kerstborrel ook gewoon mijn eigen drank regelen… de borrel was wel heel leuk overigens, van 18-1u zitten ouwehoeren en spelletjes gespeeld
Ik hoop zo op een urntje voor later
Ik krijg als aller aller laatste mn pakket omdat ik altijd extra krijg door mn functie. Ik heb de kerstpakketten voor de medewerkers gemaakt en die krijg ik maar mn baas zei vandaag: Ik was tot half 3 bezig vannacht ben even creatief geweest met je pakket!
Heb inmiddels al zon alpaca gekregen met kam, kerstmuts, zonnebril en zomer hoed. Dus wacht nu maar rustig af wat dat creatief inhoudt…
Aw wat cute!
Ik mocht wat uitzoeken in de digitale omgeving en heb gekozen voor dit kookboek en een vvv kaart. Daarnaast nog van het team een keuzecadeaukaart en daarvan heb ik een Bijenkorfbon gekozen.

Wow, wat lief!!
Van de ene werkgever fles wijn gekregen, toch lief want; horeca, dus had eigenlijk niks verwacht. Van de andere 2 flessen wijn en een vvv-bon t.w.v. 25 euro. Ik ben er blij mee.