Show je kerstpakket

Wat lief van je zeg, en een super attent idee!

Ik werk als freelancer voor een bedrijfje en krijg vaak een bol.com bon van 20 of 25 euro

2 likes

Ik heb deze week een kerstborrel. We krijgen vaak iets van een verpakking (theedoos bijv) met n code en dan kunnen we online twv 50€ wat kiezen. En een 13e mnd

1 like

Wij hebben het rond sinterklaas als Sint/kerst markt. Muntjes t.w.v. 20 euro en dan mag je zelf iets kiezen. Het was niet zo bijzonder dit jaar… 2 paar oorbellen en 3 potjes truffel mayonaise/tapenade/aiolie. Normaal staat er een kraamopje van rituals, een kraampje met boeken/spelletjes en een kraampje met huishoudelijke apparaten. Dat stond er allemaal niet dit jaar helaas.

Ik kan hem eind van de week ophalen en volgens mij is het weer een eetpakket. Dat vind ik ook het leukste :grin::grin:

Ja, dit krijg ik ook. Heb nog geen idee wat ik ermee ga halen.

Planten bij Ikea? Bij Van Den Borre en Kreëfel (elektro) kan je er volgens mij ook wel wat mee

Oh planten is een goeie! Ik krijg van die elektronische cheques en bij mijn weten accepteert de Ikea alleen nog papieren versies, maar misschien is er nog wel een andere winkel.

1 like

Ooh dat is balen dan idd want Ikea accepteert enkel de papieren ja! Zit met dezelfde struggle :roll_eyes:
Eventueel M.akro accepteert wel de elektronische

1 like

Wij krijgen al jaren twee flessen wijn, 1 witte 1 rode.
En ook mijn man werkt bij hetzelfde bedrijf!
Nu drinken wij beiden erg weinig, en zeker geen rood.

En nu heb ik de factuur langs zien komen voor jawel weer flessen wijn.
Zucht.

Edit: ik ga het trouwens wel even aankaarten bij de baas want, 1 moslim als medewerker en 1 stagiair die nog geen 18 is

Misschien zou je ermee kunnen koken?

1 like

Wij hebben ook zo’n kerstmarkt waar je met een pasje waar twv 50 euro opstaat dan kado’s kunt shoppen. Ben erg benieuwd wat er allemaal is!

1 like

Oh aan het eind van het jaar is het uiteindelijk wel op. Verjaardag etc.
Maar het is zo specifiek. Niet over nagedacht.
Zo kregen we ook altijd speculaaspop met sinterklaas terwijl ik geen gluten mag. En dat weet hij.
En nu dus een moslim als collega en een 18 jarige stagiair

1 like

Ik zou ze als cadeau weggeven, of meenemen naar een etentje. Scheelt op dat moment weer een uitgave. Maar ik snap dat het irritant is. Ik werkte ook een tijdje ergens waar het kerstcadeau precies niks voor mij was steeds. Vond ik zo zonde!

1 like

Toen onze tweede directeur nog eens de kerstcadeau’s regelde kregen we een koffie of thee pakket. Zo leuk!
Hij keek wat iedereen met de koffiepauze dronk en zo’n pakket kreeg je dan.
Daar is over nagedacht
Dit is gewoon makkelijk
Maar we mogen niet klagen…

2 likes

Zelf ook wel eens een wijn pakket gehad terwijl ik niet drink. Heb er wel andere mensen mee blij kunnen maken :slight_smile:

Eigenlijk vond ik het niet erg, maar als ik hierboven lees wat voor leuks iedereen krijgt zou ik het nu toch jammer vinden :stuck_out_tongue:

1 like

treintickets kan je er normaal ook mee betalen, en anders bio schoonmaakmiddelen?

1 like

Door dit topic kwam ik erachter dat ik mijn kerstpakket van vorig jaar nog niet eens heb uitgegeven!! Ik heb gekozen voor een bijenkorf bon

Wat in het vat zit…

Ik werk sinds een paar maanden bij een andere werkgever en komende donderdag hebben we een borrel en kunnen we ons kerstpakket meenemen. Ben benieuwd.
Mijn oude werk had altijd wel iets aparts (een koeler in de vorm van een krukje met van alles, jaar ervoor een koffer gevuld) en altijd iets gemaakt door de clienten

Wij zijn maar met 15 personen en 2 stagiairs
Dat is niet veel om mee rekening te houden toch?
Vooral bij een bedrijf waar de meesten er al meer dan 15 jaar werken

(Ben blijkbaar een zure kantoortrut hahaha)

1 like

Vind ik ook hoor! Ik kreeg net een mailtje wat ik wil eten bij het kerstontbijt (want vegan) en ik heb 60 collega’s.

Ben heel benieuwd naar het kerstpakket dit jaar. Vorig jaar was het een pakket met barbecue thema, incl. Smokey Goodyness boek, was mijn vriend voornamelijk heel blij mee. Ik vind het altijd super leuk om uit te pakken!

2 likes