Show je kerstpakket

Een 18 jarige mag toch gewoon drinken?

Bij mijn werk is t een soort leuke kerstmarkt met muziekjes, en lekker eten. En dan krijg je munten die je kan besteden. Dus soort van rituals, accesoires , tassen, interieurspullen, nootjes, boeken, sokken dat soort dingen.

Nadeel is wel dat je munten snel op zijn. En vind het leuk om verschillende dingen te kopen.
Heb oorbellen, een sjaal en een kaars voor 1 munt die had k nog over. Je kan ook doneren aan het goede doel.

5 likes

Ik wilde “van nog geen 18 jaar” typen
Maar dat deed ik dus niet blijkbaar

1 like

We kregen inderdaad weer een code. Ik heb een cadeaubon genomen die ik bij ici Paris kan besteden en een Tiny rituals set… Zag nog een spel maar doe dat toch te weinig.

1 like

Ze zijn volgens mij 2 jaar geldig.
En hieronder een link naar wat je er allemaal mee kan kopen.
Bv. ook planten, ecologisch verantwoorde kleding,…
Soms heb je geluk met een winkel die ze voor alles aanvaarden zo hebben wij hier 1 in de buurt maar ik denk dat jij rond het Antwerpse woont ( geen idee wrm) en dat is niet bij mij in de buurt.

Ik mocht van het uitzendbureau iets uitzoeken op zo’n site maar dat was echt niks. Heb gekozen voor 2 keer een tijdschrift over reizen haha.
En bij de werkgever kreeg ik een bepaald aantal punten om te besteden op zo’n site en daar heb ik gekozen voor een set van 8 gekleurde Pigma Micron pennen en een mand. Vind ik wel heel leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wij krijgen een 13e maand en we mogen kiezen tussen een bon voor massage of een wijnpakket. Ik heb gekozen voor de massage.
En we krijgen meestal ook nog een fles champagne.

Met Sinterklaas krijgen we ook lekkere chocolade en ontbijt. En we hebben nog 2 recepties van het werk 1x intern en 1x extern. + nog veel andere dingen in het jaar.

Dus ja eigenlijk wel verwend hier.
Ok dit is heel specifiek hopelijk herkent niemand dit maar ik acht de kans altijd zo klein.

1 like

Ja klopt, 2 jaar! Maar ik heb er eentje al bijna 2 jaar dus ik zou nu twee of zelfs drie tegelijk uit kunnen geven aan iets ‘groots’. Ik zit niet in Antwerpen maar zie dat er hier ook veel winkels meedoen. Ik twijfel een beetje tussen ergens planten kopen of een elektronisch apparaat aanschaffen, of gewoon een paar rail passes te kopen want ik zit heel veel in de trein.

Wij hebben een avond in de blauwe supermarkt en mogen daar voor een bepaald bedrag boodschappen doen. Ik hoop dat cadeaukaarten ook mee doen.

2 likes

Leuk! Ik krijg altijd een traditioneel pakket. Nog niet gezien wat we dit jaar krijgen…

Ik kreeg een inlogcode voor een site waar ik iets kon uitzoeken, maar ik zag echt niks leuks dus heb maar 4x Quest magazine gekozen :woman_shrugging:t3:

6 likes

Wij krijgen altijd een vvvbon en een fles wijn. Mijn vriend krijgt echt zo’n vol en luxe thema pakket en een bon van een aardig bedrag.

Niet die van mij maar voor mijn schoonmoeder. Ze komt iedere donderdag ochtend bij ons poetsen of strijken en wil daar absoluut niets voor hebben. Dus ik heb een klein pakketje gemaakt.

Wat er in zit

Een kaars, kerst waxinelichthouder, mini vaasje met kerst versiering en chocolade kransjes op een dienbladje en daar achter staat een tasje met: een tijdschrift, doucheschuim, douchegel, bodylotion, hand crème, toilet tas met twee labello’s en een lippenstift en nagellak in dezelfde kleur.

35 likes

Niet mokken, maar wokken

16 likes

Wij krijgen een bon om wat uit te kiezen en hebben voor op de praktijk een luxe koffiezetapparaat met bonen gekregen.
Ik denk dat ik daar nog wel het enthousiast over ben haha. Gewoon eens lekkere koffie!

4 likes

Ik heb een cadeaukaart voor de Bijenkorf uitgezocht :smiley:

2 likes


We hebben geld gekregen om onszelf iets cadeau te doen. Dit was eigenlijk het enige dat op m’n wishlist stond, heb zelf wel iets bij moeten betalen maar ben er erg blij mee :blush:

18 likes

Ik heb dit jaar zelf kerstpakketten gemaakt voor het personeel van mn vriend. Erg leuk om te doen en ben best wel tevreden met het resultaat.

23 likes

Wij mogen normaal elk jaar zelf iets uitkiezen, maar ik heb horen waaien dat het dit jaar zou afgeschaft zijn en we niets meer krijgen. Dat zou ik wel flauw vinden…

Ik heb van mijn stage een winters pakket gekregen. Zat o.a. chocolademelk, slagroom, appeltaartmix, chocolade truffels, fleece dekentje en twee waxinelichthouders.
Vind het leuk :blush:

Op mijn werk is donderdag de kerstborrel dus zal dan mijn pakket ook wel krijgen. Is meestal een kleinigheidje + een bon van de supermarkt hahaha

2 likes