Show je kerstpakket

Ook wel gek die verschillende bedragen of ligt dat aan mij? Haha. Alsof het ene meer waard is dan het ander

4 likes

Ik denk dat ik dan weet waar je werkt, een vriendin van mij werkt daar ook en die houdt mij zeer uitgebreid op de hoogte van de hele intranet-discussie :joy:

3 likes

Van mij ook hoor. Vind dat zo gezellig/kneuterig. Ik pakte ook altijd de doos van m’n vader uit, want hem boeit het niet

3 likes

Sommige van mijn collega’s hebben hun pakket al en zijn helemaal hyped (maar spoilen niets), en mijn pakket komt maandag pas. Spannendddd

1 like

Ik krijg mijn kerstcadeau donderdag pas, maar ik begin bang te worden dat we niet meer naar kantoor mogen volgende week :disappointed_relieved:

3 likes

Hier een bol cadeaukaart van 25 euro, een flesje wijn, blond biertje, blikje ice tea, klein zakje borrelnootjes, klein reepje tony’s, Doritos bits en een klein zakje chips. Het Tony’s reepje is al op :stuck_out_tongue:

4 likes

Poohhhh een museumkaart!!! Ik zou willen dat ik die kon kiezen :scream::scream::scream:

14 likes

Ik ben dit jaar van baan veranderd en heb nog niets vernomen, dus misschien doen ze ook wel niets aan kerstpakketten. Jammerrrrr!

1 like

Ik gebruik het altijd om mijn zorgverzekering in 1 keer te betalen. Saai, maar wel elke maand in het nieuwe jaar weer blij mee. :sweat_smile:

13 likes

hahahahaha sorry maar ik moet hier zo om lachen, klinkt echt als een scene uit toren c/the office ofzo hahahaha

1 like

Hahaha dat dachten ze waarschijnlijk zelf ook, even toren c nadoen met pruik en stemmetjes :rofl:

maar-da-was-nie-wilco

5 likes

Hier hetzelfde met nieuwe baan en nog niks gehoord :pleading_face:
Ik vind kerstpakket altijd heel leuk dus hoop toch nog wel op iets, maar er was eigenlijk een feest en dat gaat natuurlijk niet meer door. Dus misschien dat dat het was en ze nu niks hebben/lastminute pas?

4 likes

@Foucher en @Hazel Ik kreeg vanmorgen een mail met een vvv-bon, dus het kan best nog komen!
Ik ben wel vaker in december nieuw begonnen en kreeg dan eigenlijk altijd wel meteen het kerstcadeau.

2 likes

Ik had een bon, maar mocht ook het pakket van mijn vriend openen. :grin:
Nieuwe borrelplank gaat met mij mee naar huis

Wij krijgen ons pakket altijd pas echt de laatste werkdag.
Nu dus 23e donderdag.
Het kan wel eens een dag eerder al klaar staan.

Dus wie weet!!

1 like

Ik heb zojuist een VVV bon ter waarde van €50 in de brievenbus gekregen. Zelfde als vorig jaar.

2 likes

Oeh ja ik ben ook zo benieuwd! Ik heb nog nooit iets met kerst gehad en ik was altijd een beetje jaloers op iedereen uit dit topic. Vorige week was ik even op kantoor bij mijn nieuwe werk en toen zag ik wel iets staan! :eyes: Hoop dat ik eindelijk eens kan meeposten en niet voor klanten is ofzo haha

7 likes

Een 25,- bol bon, 3 maanden gratis Videoland en inderdaad ook m’n booster😎

8 likes

Ik snap die donatiebak voor de regenbooggroep niet? Wat is het verband met de sjaal/muts en cacaopoeder?

1 like

Oh en echt chill; bij ons kon je aangeven of je alcohol of non-alcoholische drankjes wilde ontvangen! Echt netjes en zou elke baas moeten doen.
Nu nog weg met die vleesdingen in een pakket. Ik vond dat ook echt uit de tijd.

12 likes