Naast het kleine kerstpakket wat ik hierboven benoemde krijgen alle medewerkers twee extra vrije dagen van de werkgever!
Ik dacht nog hoe chill dat zou zijn nu ook de feestdagen in de weekenden vallen (en je vrije dagen misloopt). Wat chill!
Heb 3 maanden Videoland Plus gekregen, superleuk!, een soort tinteling bon en een bon om wat voor tijdens de online borrel te kopen. Maar dat wordt een gouache set
Huh als een feestdag in het weekend valt mag je die toch sowieso als vrije dag nadien opnemen? Of is dat in NL anders?
Wat kut
Wauw de Belgische regering moet met de Nederlandse praten!
Wat een mazzel hebben jullie.
Ja op dat vlak hebben we het wel beter geregeld hier!
Mijn vader had een eigen bedrijf en daardoor zijn dit soort jaren voor werkgevers altijd top
Mijn vriend kreeg van zijn oude werkgever ook zo’n skeer “kerstpakket”, 2 zakjes oplos chocolademelk en een kindermuts? Doe dan gewoon niets
Bij mijn werkgever (zorg) krijg je voor die dagen compensatie uren. Valt een feestdag op je vrije dag dan krijg je ook compensatie uren. Hoeveelheid uren dat je krijgt is afhankelijk van je contract uren.
Mijn vriend kreeg een eetpakket met als extra een ringlamp zodat je betere selfies kunt maken.
Bij het bedrijf waar hij werkt werken alleen maar mannen en vooral in de leeftijd 40+. Wat moeten die daar nou mee.
Alleen als je klinisch werkt 🥲
Zien ze er wat beter uit tijdens de zoommeeting. Volgend jaar krijgen ze een soft box
Die hebben ze niet. Dus het is echt totaal niet logisch.
Ik werk zelf in WEG.
Wel zuur dat er dan verschil tussen zit tussen klinisch en niet klinisch.
Was meer van er zijn wel werkgevers die wel compensatie geven, dacht eigenlijk dat zoiets normaal was in Nederland🙈
niemand gaat die muts en sjaal dragen waar het logo van het ziekenhuis op staat, dus plan was om anderen er (hopelijk) blij mee te maken. Cacaopoeder was gewoon nog een ‘extra’ ding in het kerstpakket .
haha ja het is toch mooi, helemaal nog een reactie van rvb eronder (én naar buiten is gekomen dat het rvb naar de teamleiders heeft gestuurd dat ze hun personeel een beetje in toom moeten houden. Slim is anders).
Wat lokale producten en een bon voor het theater in de buurt. Maar blijkbaar had iemand al mijn kerstpakket ontdekt: er hadden ook bonbons in moeten zitten en mijn tasje stond op een andere plek. Stom dat die ‘diefstal’ nu blijft hangen, ipv dat ik blij ben met die bon.
Wij mogen hem ophalen middels een soort drive-through. Inderdaad wel enigszins zonde van de benzine.
Bij ons is iedereen nog wel redelijk op de vestigingen aan het werk deze week (schoonmaak/opruimen). Dus ik rijd langs de vestigingen om ze daar te brengen. Mijn vriend kreeg hem per post terwijl hij ook gewoon nog naar zijn werk moet (docent) dus dat is ook weer niet zo efficiënt.