Hier een mooi koffie- en theepakket met cafetiere van Bialetti, drie soorten gemalen koffie, drie zakjes losse thee, thee-ei, chocolade en koffiesnoepjes.
Heb een bon vd intratuin gekregen van 25 euro. Wel leuk. En verder van de dokters en leiding een gluhwijn pakketje gekregen met borrelplank.
Wow sommigen krijgen hier 100 euro … soms denk ik: kan beter in t bedrijfsleven werken!
Pohhhhh klinkt als een mooi pakket zeg! Die Bialetti’s zijn fijn.
Ik kijk ook met verbazing naar de waarde van sommige pakketten hier. Is in de zorg/overheid toch wel anders meestal.
Ik werk voor een commercieel bureau maar heb helemaal niks gekregen. Er was gisteren een illegale kerstborrel, maar ben niet heen gegaan uiteraard.
Wij hebben een bon van 50 euro, een borrelpakket en totaal onverwacht een extra’tje van bijna 300 euro gehad omdat dat over () was.
Ik kreeg online punten t.w.v. 27,25, maar bijna alles in de shop was duurder dan dat dus je moest voor de leukste cadeaus bijbetalen (tenzij je happy bent met een paar sokken en een kaars). Voor 1,25 bijbetaling is dit mijn kerstpakket (- de waterkoker)
Oh heel leuk!! Dat is echt een fijn merk
Ik heb een kersttulband gekregen. Ik had echt niets verwacht, want ik zit er minder dan een maand
Precies! En heel nuttig. Heb nog heel lang lol van m’n kerstpakket
Van mn vrijwilligerswerk waar ik dit jaar niets voor gedaan heb omdat ik geen contact met kinderen wilde ivm corona heb ik een vvv bon van 25 euro gekregen. Krijg je altijd daar, had dit jaar niet gehoeven.
Heb ook meerdere jaren gehad dat dit meer was dan wat ik bij mn echte werk kreeg. Dat verwacht ik dit jaar ook
Mijn werk: een bon van €25 welke ik kan inwisselen voor bijv Zalando of Bijenkorf cadeaukaart.
Plus een grote bos bloemen.
Mijn vriend deze fles en een doos chocolade
Op mijn man zijn werk waren ze te laat met het bestellen van kerstpakketten. Nu maken ze er maar een nieuwjaarspakket van. Wel jammer, had mij wel verheugd op een kerstpakket uitpakken haha
Hier is nu een artikel over op de voorpagina van het parool haha 🥲
Ik ben net ff heen en weer gereden en heb best veel gekregen!
Een halve literfles van ons nieuwste bier, zelfgemaakt pasteitje, zelfgebakken cupcake, bosbessencrumble (denk ik), kaasjes, nootjes, chocolaatje, sinaasappel en een kraskalender
Edit: het was een appelcrumble
Wij hadden een virtuele kerstmarkt met heel veel soorten cadeaus waar je uit kon kiezen (van rituals pakketten tot waterkokers of rugzakken) en giftcards. Ik heb een sustainable fashion giftcard gekozen en daarvan een derde van deze trui van Teym betaald. Ik heb ook coltrui van Teym en ben daar heel blij mee. Het stond ook nog op mijn planning om een tweede te kopen, dus dit kwam goed uit.
Een fles rode en witte wijn (of bier i.p.v. wijn)
Een stol van de lokale bakker (ook altijd fijn als je glutenvrij eet)
En een bon van Bol.com van €50,—
Ik ben toch best tevreden!
Dit klinkt als een droompakket! Zijn er nog vacatures?? (Grapje).
Van mijn interim baan heb ik een bol cadeaukaart van 50 euro gekregen en een museumkaart (die kan je eigenlijk het hele jaar door krijgen maar liep voor mij toevallig gelijk met kerst haha)
En van mijn andere baan 500 euro om te besteden aan “iets wat je leuk vindt” ik ga er mijn pianolessen van betalen denk ik