Wij dus een tintelingen bon met 3500 punten. Is iets van 35 euro denk ik. Heb er een naïf baby pakket mee gekocht.
Daarnaast een banketstaaf.
Een fles wijn 0.0.
Wij dus een tintelingen bon met 3500 punten. Is iets van 35 euro denk ik. Heb er een naïf baby pakket mee gekocht.
Daarnaast een banketstaaf.
Een fles wijn 0.0.
Ik heb een carrousselbon gekregen waarbij we tussen ontzettend veel dingen kunnen kiezen van circa 50 euro. Ook van lokale winkels. Ik ga denk ik voor een slowcooker.
Mijn vriend heeft een leuk, gezellig eetpakket gekregen,met daarin zo’n supergrote pantoffel waar alle twee je voeten in passen. In de vorm van een rendier. Echt heel leuk. Verder nog zwarte mokken en een erg grote theelichtjeshouder van hout.
Toevallig de grote blauwe supermarkt?
Ja eerlijk ik vind het super sneu en schaam me een beetje. Weet ook niet wie er bedenkt om dit naar de kranten te sturen oid. En het gaat niet per se om het kerstcadeau, het grotere plaatje en al dat gezeur en dat is ook een beetje stom. Maar goed. Sneu dus
Ik dacht dat ik niks zou krijgen (ik werk pas net hier), maar ik heb van mijn werk een boekenbon en bonbons gekregen. Ik heb meteen drie boeken besteld
Van een aantal cliënten kreeg ik kerstkaartjes en van een cliënt een zelfgemaakt pakketje met chocola, een kaars, een kerstbal en iets voor onder de douche. Superlief!
Ik heb een soort van self care package ontvangen na een druk jaar op werk, ben het meest blij met m’n skins cadeaubon haha
Nou daar is tie dan hoor
De “fulltimers” rituals pakket van 35 euro. (Ik ben “scholier” al 10 jaar, inmiddels uiteraard niet meer op school)
En teamleiders, waaronder onder teamleiders die nog niks hebben gedaan nog 100 euro.
Ohja en kantoorpersoneel niet gelinkt aan winkel maar wel zelfde ondernemer hadden een heel leuk pakket
Wat een superleuk en hip pakket!
Naast een tegoedbon werd er ook dit gebracht vandaag! Brownies en chocolade bij een winkel uit de stad. Super chill haha.
Ik vind het stom als werkgevers onderscheid maken tussen werknemers of functies.
Zo niceee, eerste kerstpakket hier waar ik jaloers op ben
Jup
Gierig dat het ‘gewone’ personeel niet een bos kreeg thuisgestuurd.
Was dit voorgaande jaren ook zo?
Voorgaande jaren was er helemaal geen bos! En dit was het eerste jaar dat ook extern kantoorpersoneel de cadeaubon kreeg.
Oh! Heb pas sinds dit jaar deze functie en dacht dat elk jaar het management die bos kreeg.
Werk je op HK? Kregen zij hier voor niks? Of iets vervangends.
Dit is echt een heel tof pakket! Die popcorn is ook echt heel lekker. Volgens mij kan je heel uitgerust het nieuwe jaar beginnen zo.
Ik werk op HK ja (dat is overigens sinds 1,5 jaar al vanuit huis). Extern personeel kreeg eerst niks, dit jaar dus wel die bon en intern personeel kreeg die bon + een bos bloemen.
Ik kreeg als stagiair van een groot bedrijf ooit een gedicht met wat kerstkransjes, en daarop stond dat iedereen een bonus kreeg van 300 euro en de laatste zinnen van het gedicht waren:
Voor de stagiaires helaas niet zo’n pret
Zij krijgen enkel dit snoep pakket
Wat idioot ook die vitaminepillen, wie bedenkt nou om zoiets in een fucking kerstpakket te stoppen?
Onze kerstpakketten zijn vertraagd en komen nu blijkbaar pas na de kerst.