Show je kerstpakket

Vandaag kerstpakket gekregen, een tinteling. Kan je zelf iets uitkiezen voor 30 €. Ga of een zalando bon of wehkamp bon doen. Komt goed uit want moet nieuwe broeken hebben. Vind het een veel beter pakket dan vorig jaar. Toen kregen we een blender, nooit gebruikt

1 like

Ik zit (langdurig) ziek thuis… hoor helemaal niets over het kerstpakket

Heyyy collega :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb er nog wel wat bij gekregen…

13 likes

Ja ik vind dat ook echt heel jammer! Maar een dertiende maand is ook wel een leuk cadeautje natuurlijk :grin:

1 like

Heb een carroussel code gehad van mijn detacheringsbureau. Waarschijnlijk krijg ik er ook een van mijn opdrachtgever haha

Maar een dertiende maand is toch cadeau? Het is een deel van je salaris maar dan als dertiende maand/eindejaarsuitkering?

Ik ben een verwend wicht want ik zou liever een dertiende maand hebben dan een kerstpakket :sweat_smile:

5 likes

Maar in België krijg je ook vaak iets voor Kerst hoor. Misschien niet zo’n traditioneel pakket.
Maar ik krijg bijvoorbeeld elk jaar een BOL cadeaukaart, kerstetentje en wat suffe dingen zoals kalender etc. En daarnaast ook een dertiende maand.

1 like

Haha hier heb ik ook gewerkt!

Ik heb van de personeelsvereniging een stuk plastic met het logo van de pv gekregen dat je op de webcam kunt zetten “ter bescherming van je digitale leven” en er zit ook een schuimrandje op waarmee je je laptopscherm kunt schoonmaken. :roll_eyes: :roll_eyes:

de beschrijving erbij

Ben benieuwd of we verder nog wat krijgen vanuit de organisatie zelf. Vorig jaar kregen we een kaart met 50 euro om uit te geven op een markt met boeken/sokken/drank/sjaals/eten etc. Dat hebben ze dit jaar afgeschaft zeiden ze, barre tijden vrees ik haha

3 likes

Ik ben benieuwd naar mijn kerstpakket. Vorig jaar kreeg ik een cadeaukaart die je voor heel veel andere kaarten kon inwisselen en dat bedrijf ging voordat ik die bon in kon wisselen al failliet.

Ik krijg ook een winstuitkering van 8% van je jaarsalaris. Laatste jaar, hierna gaan ze het maandelijks bij je salaris uitkeren in plaats van een keer per jaar.

Wij worden echt verwend. 13e maand en bon van €50, ik heb gekozen voor de Bijenkorf. Echt super blij mee.

10 likes

Wij hebben een dankjewel en een bon voor tour gift van 35 euro gekregen. Komt goed uit want heb een nieuw geurtje nodig

1 like

Geen kerstcadeau’s. Wij krijgen een kerstbonus €250,- (wel bruto helaas)
Vind ik altijd zo zuur dat ze het op je loonstrook gooien. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar doen dan gewoon een bon.

4 likes


We kregen een bedrag om zelf iets te kopen. Je moet het wel meenemen naar het kerstdiner en de rest laten zien wat je voor jezelf gekocht hebt want de baas wil niet dat het geld in de huishoudpot verdwijnt

27 likes

Aah dat is wel een leuk idee! Enne, die lampen zijn geweldig, nog elke dag blij mee :slight_smile:

2 likes

Ik heb deze maand mijn laatste maand bij mijn werk en aangezien ik nog vrij veel vakantiedagen had, werk ik deze week al niet meer. Moet het dit jaar dus jammer genoeg zonder kerstpakket doen :pensive:

Een werkgever mag helaas ook niet voor onbeperkte bedragen cadeaubonnen weggeven, daar is maar een bepaald budget voor per jaar; de zogenaamde vrije ruimte. Hier moeten ze alle (onbelaste) giften voor personeel van betalen: personeelsfeestjes, jubileumuitkeringen, cadeautjes etc. Als ze die vrije ruimte overschrijden, betalen ze alsnog een behoorlijk bedrag aan eindheffing. Maakt het niet minder zuur voor jou natuurlijk!

Vorig jaar heb ik alleen een paar sokken gekregen van het uitzendbureau dus ik verwachtte niets dit jaar. Tot mijn verrassing kreeg ik net een mailtje van mijn opdrachtgever met daarin een link om cadeaubon uit te zoeken. Ik ga voor een bol.com zodat ik er schoolboeken mee kan bestellen :smile:

1 like

Wij krijgen een 13e maand + een traditioneel kerstpakket. Geen idee wat er dit jaar in zit. Vorige jaar was het een borrel thema

1 like