Ik heb de garage staan. Mag je gratis ophalen hahaha
Omgeving Arnhem?
Thanks voor de tip! Heb gelijk wat rompertjes besteld. De actie is trouwens ook geldig op de andere rompertjes, niet alleen van nijntje haha.
Haha die is wel echt de perfecte “wraak”. Joeh bedankt voor alle gedoe de afgelopennweken, wij wonen in ons eigen huis hier heb je een bak herriespeelgoed
Maar wel echt een goeie deal joh!! Dat is nog geen euro per dingetje.
Thanks! Ik heb er ook 6 besteld, inderdaad alle rompers doen mee dus niet alleen nijntje.
Wij hebben er 1. Kalina de kat. Irritant ding gelukkig speelt ze er niet veel mee.
Maar 1 aan en dan meteen: Ik ben kalina!
Ik vind die kat ook een kort pittig kapsel hebben dus zie ook voor me dat als mens zo’n kort pittig kapsel mevrouw is die de manager wilt spreken.
Haha ik moest hardop grinniken met oma-lawaai
Ik heb zoveel rompers besteld dat ik me lichtelijk moet schamen. Maar ik ben gek op Nijntje en ik vind de kwaliteit van de C&A romper heel fijn. Poep vlekken verdwijnen er altijd uit.
& Nieuwe schoenen
Hoeveel batterijen heb je nodig
Het is ook zo schattig. Mijn kleuter draagt dat natuurlijk niet meer, haha. Verdien ik nu ook wat geld via C&A?
Hahaha de mijne moet nog geboren worden dus ik heb gelukkig nog genoeg tijd om matching broekjes voor hem/haar te vinden. Die met koeien vond ik ook zo cute maar mocht niet van mijn vriend.
Ooooh jaloers! Ik hou al weken 2dehands en marktplaats in de gaten want de peuters in mijn klas zijn er gek op maar kosten inderdaad echt veel en ook tweedehands vragen ze er nog wel wat voor. Goeie aankoop!
Oh yes nog meer twinnen! Leuk zijn ze he
Op ibood hadden ze wat vans voor kinderen en deze kon ik echt niet laten liggen haha. Eerste schoentjes die we kopen. Geen idee of ze ze ook echt gaat dragen maar vind het gewoon leuk!
Misschien weet iemand het hier wel maar klopt het dat je in de Vinted app niet meer kan filteren op land/regio? Ik krijg allemaal resultaten uit Frankrijk en Spanje steeds
Zo leuk! Ik probeer het ook te kopen, maar steeds is er wel íets niet op de website😔