Ik heb echt al teveel gekocht. Maargoed 10/10 was leuk om te doen.
20 oktober dus ik ben er op tijd bij
Yes, een gele trui! Die kon natuurlijk niet missen in de garderobe.
Lekker bezig!
Wow zo schattig Kun je niet mij adopteren ofzo.
Nee geen idee!
Ik moet morgenochtend toch bloed prikken. Dat ga ik dus combineren met een tripje kruidvat moet sowieso nog sokjes hebben.
Als je maat 56 hebt en stil bent kunnen we het er zeker eens over hebben!
Uv shirt via vinted. De maat is even gokken. Maar voor 5 euro exclusief gok ik er op. En anders verkoop ik hem wel weer door
Ik ging naar Kruidvat toe voor oogdruppels en andere hooikoortstabletten. Dat laatste vergat ik
Meteen zooitje sokken voor K. meegenomen want nu hadden ze die maat weer, meestal is het hier in die grote maten allemaal op.
Ik twijfel nog over een slaapzak voor R., maar dacht eerst ff thuis kijken wat ik nog allemaal heb precies
@Hedwig jou foto’s zijn beter van kleur dan die op de site. Vond het roodbruin daar veel roder ogen dan in het echt. Dat verschoningsmatje is ook tof en handig! Die hadden ze niet. Maar gezien ik nog terug moet voor hooikoortstabletten maar eens kijken nog een keer (was nu in ander dorp ivm boodschappen)
En hier hadden ze die haarbandjes niet stom!
Edit: klopt hoor. Ik vond het in de folder ook veel roder, maar ik hou enorm van die roestbruine kleur (is denk ik een betere kleurbenaming voor deze) dus vond het niet erg.
Ohhh ik ga zo naar kruidvat
Haha ja! Manon heeft deze lijn ‘ontworpen’
Ja roestbruin is idd een betere benaming! En idd ook een mooie kleur, maar had iets anders verwacht. Op basis vd plaatjes op de site wilde ik ook zon dekentje want zou perfect bij het lakentje van R. der wieg passen, maar dat roestbruin past er net weer niet bij helaas.
Moet trouwens wel lachen hoe er dan staat “elders…”. Uhm het is jullie eigen merk wat alleen jullie verkopen?
Nee snap ik. Dan is het net niet de kleur die je wil natuurlijk. Ik heb getwijfeld over de slaapzakjes maar volgens mij heb ik die voorlopig nog niet nodig. Mn baby komt straks in maart…
Hier lagen ze beiden al vroeg in een slaapzak omdat ze heel het bed door gingen. K. deed dat ook in slaapzak, maar dat was natuurlijk een zomerslaapzak, dus toen ook laken en deken eruit. Winterslaapzak is wat dikker en dus stijver en R. blijft keurig liggen dus die ligt wel nog onder een lakentje. Maat 68-80cm zou je dan waarschijnlijk in de herfst kunnen gebruiken, met een pyjama eronder is die ook prima qua warmte dan. Maar zou zelf dat soort dingen pas kopen als je ze gaat gebruiken ivm de maat en dadelijk heb je een baby die gewoon prima onder een lakentje en dekentje ligt, is ook zonde als je het niet gebruikt
Hier was het echt een megaklein schap vergeleken met die waar ik vanochtend was. Maar hier hadden ze wel de matjes en ook luieretuis. Gezien ik nu allee in een ziplockzakje onderin de wagen gooi als ik geen hele tas mee neem die dus ook maar meegenomen.
En ook een slaapzak, even gekeken wat ik nog heb van K. en maar 1 in deze maat en warmte. 2 is toch wel makkelijker als ze keer spugen ofzo oh en hooikoortstabletten ook niet vergeten dit keer
(Was erheen gewandeld, mondkapje vergeten.
Dus heel aso naar binnen gegaan, pak mondkapjes gepakt, 1 eruit gehaald en het pak afgerekend met de rest hahaha)