Een zwangerschapsketting als klein cadeautje voor mezelf. De baby kan het belletje nu ook horen rinkelen. Benieuwd of het idd een rustgevend effect gaat hebben.
Echt het eerste item waar ik van denk: dit moet ik misschien even onderop de kledingstapel leggen om het geslacht geheim te kunnen houden (wat ik helemaal zat ben trouwens, maar goed… nog ‘eventjes’)
Die sokjes zijn heel fijn! Zijn zo ongeveer de enige sokken die ze aanhoudt. De rest belandt binnen 2 minuten op de grond
Ik kan de groene versie niet vinden. Vind de Zara site zo raar 
Is het uitverkocht of kunnen jullie hem wel vinden?
Als het goed is, zijn ze er nog!
Z8 pakje via Vinted
En wat Feetje spul met dikke vette korting.
Ik ga nu ff in een hoekje janken dat mijn baby al bijna in maat 68 past. Stoooooooooooop de tijd 
Zeker een goede deal!
Zag dit voorbij komen op FB:
C&A heeft superleuke nieuwe nijntje rompertjes in maat 56-104 en je krijgt er nu tijdelijk 1+1 gratis met de promocode ROMPERTJE-CA2102. Kijk snel op https://bit.ly/3ucx63c
Missc handig voor diegene met babies 
Bedankt! Ik heb rompertjes nodig. Dus heb paar nijntjes rompers gekocht.
OMG dit is echt mijn nachtmerrie.
Zou helemaal gek worden van al dat geluid.

Ik heb de garage staan. Mag je gratis ophalen hahaha
Omgeving Arnhem?
Thanks voor de tip! Heb gelijk wat rompertjes besteld. De actie is trouwens ook geldig op de andere rompertjes, niet alleen van nijntje haha.
Haha die is wel echt de perfecte “wraak”. Joeh bedankt voor alle gedoe de afgelopennweken, wij wonen in ons eigen huis hier heb je een bak herriespeelgoed 
Maar wel echt een goeie deal joh!! Dat is nog geen euro per dingetje.
Thanks! Ik heb er ook 6 besteld, inderdaad alle rompers doen mee dus niet alleen nijntje.
Wij hebben er 1. Kalina de kat. Irritant ding gelukkig speelt ze er niet veel mee.
Maar 1 aan en dan meteen: Ik ben kalina!
Ik vind die kat ook een kort pittig kapsel hebben dus zie ook voor me dat als mens zo’n kort pittig kapsel mevrouw is die de manager wilt spreken.
Haha ik moest hardop grinniken met oma-lawaai 
Ik heb zoveel rompers besteld dat ik me lichtelijk moet schamen. Maar ik ben gek op Nijntje en ik vind de kwaliteit van de C&A romper heel fijn. Poep vlekken verdwijnen er altijd uit.
& Nieuwe schoenen 
Hoeveel batterijen heb je nodig