Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik heb vorig jaar een i.zipizi bril gekocht van 25 euro. Ze heeft m een keer opgehad en nu is hij te klein. Dus ik snap je.

Ja precies :rofl:

Heeft de H.ema niks leuks? Die krijgen zo langzamerhand ook weer een zomercollectie denk ik.

Dat is een goede !

1 like

Long shot, maar is er hier iemand die vorige week bij Kruidvat zo’n dekbedovertrek met regenboogjes heeft gekocht en er van af wil? Ben inmiddels bij 5 vestigingen geweest maar overal uitverkocht, online ook.

Leuk!! Waar is dat tweede jasje van?

Heb je een foto? Ik kan nog wel ff hier kijken of ze hem hebben :slight_smile:

Oh dat zou top zijn :heart: Het is deze

En als ze hem hebben, wil je er dan 1 of 2? :grimacing:

Haha eentje is voldoende! Onwijs bedankt alvast!

1 like

Ik moet morgen naar de Kruidvat toe. Kijk daar wel even of ze hem misschien nog hebben!

1 like

Dat dacht ik dus ook altijd. Dus ging voor destijds baby naar een dure optiek… en de medewerkers zeiden… niet doen hier kopen. Kinderen raken het kwijt en maken het stuk. Brillen van Hema etc zijn net zo goed… dus die van ali dan gok ik ook? Die van Hema etc zijn ook Made in China

maar er zit toch wel uv glas in ipv gewoon bruin glas?
of is dat een mythe waar we massaal in geloven ook voor volwassenen?

Jaloeeeers! Zo mooi die artipoppe draagzakken :heart_eyes:

1 like

Ein-de-lijk fietsen met de kleine meid :pleading_face:. Keek hier zo naar uit en nu het mooier weer wordt dacht ik yes, tijd voor een fietszitje. De foto van het windscherm is trouwens wel heel anders dan jn het echt :joy:.

12 likes

28 likes

:pleading_face: echt te leuk dit

1 like

Ja maar dus kennelijk in alle brillen? Kennelijk zit er standaard uv in? Weet het fijne ook niet.

Ik heb wel eens in Turkije brillen gekocht die echt geen uv tegen hielden :sweat_smile::rofl:

1 like

Dat stoeltje had ik ook voor mijn dochter, heb er veel plezier van gehad!

1 like