Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik moet morgen naar de Kruidvat toe. Kijk daar wel even of ze hem misschien nog hebben!

1 like

Dat dacht ik dus ook altijd. Dus ging voor destijds baby naar een dure optiek… en de medewerkers zeiden… niet doen hier kopen. Kinderen raken het kwijt en maken het stuk. Brillen van Hema etc zijn net zo goed… dus die van ali dan gok ik ook? Die van Hema etc zijn ook Made in China

maar er zit toch wel uv glas in ipv gewoon bruin glas?
of is dat een mythe waar we massaal in geloven ook voor volwassenen?

Jaloeeeers! Zo mooi die artipoppe draagzakken :heart_eyes:

1 like

Ein-de-lijk fietsen met de kleine meid :pleading_face:. Keek hier zo naar uit en nu het mooier weer wordt dacht ik yes, tijd voor een fietszitje. De foto van het windscherm is trouwens wel heel anders dan jn het echt :joy:.

12 likes

28 likes

:pleading_face: echt te leuk dit

1 like

Ja maar dus kennelijk in alle brillen? Kennelijk zit er standaard uv in? Weet het fijne ook niet.

Ik heb wel eens in Turkije brillen gekocht die echt geen uv tegen hielden :sweat_smile::rofl:

1 like

Dat stoeltje had ik ook voor mijn dochter, heb er veel plezier van gehad!

1 like

Omg zo leuk waar is dit van?

Hij is van prenatal

Vestje

Zaraaaaa

1 like

Goed om te horen! Ik ben benieuwd! Ik moet zeggen dat ik het sluitsysteem wel heel handig vind.

1 like

Ah het is een vestje! Ik dacht een jas :slight_smile: misschien een gekke vraag, maar heb jij misschien een eigen foto van dat eerste Prenatal jasje? Ben druk op zoek naar een leuk jasje voor mijn kleine, en deze lijkt me op basis van jouw foto hierboven heel leuk maar die productfotos vind ik een stuk minder. Ben even benieuwd welke foto meer lijkt op de werkelijkheid!

Totaal geinfluenced nadat ik dit zo ongeveer 1000x voorbij zag komen op insta maar wel goede deal nu ik al het bamboe en melamine kinderservies niet meer kan gebruiken!

Jammer alleen dat het dienblad precies niet op het stokke dienblad past en het hele systeem daarmee minder goed werkt :sweat_smile:

3 likes

Ik heb het jasje ook besteld en heb er een foto van toevallig…

3 likes

Hoe heet die website met (kinder)kleding ook alweer waar iedereen hier helemaal wild van is wanneer ze daar korting hebben? :nerd_face: Met veel printjes.

Ik heb gekeken maar er was alleen het andere dekbedovertrek nog. En dat was ook meteen het enige wat er nog lag :sweat_smile:

1 like

Lindex?