Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Omg zo leuk waar is dit van?

Hij is van prenatal

Vestje

Zaraaaaa

1 like

Goed om te horen! Ik ben benieuwd! Ik moet zeggen dat ik het sluitsysteem wel heel handig vind.

1 like

Ah het is een vestje! Ik dacht een jas :slight_smile: misschien een gekke vraag, maar heb jij misschien een eigen foto van dat eerste Prenatal jasje? Ben druk op zoek naar een leuk jasje voor mijn kleine, en deze lijkt me op basis van jouw foto hierboven heel leuk maar die productfotos vind ik een stuk minder. Ben even benieuwd welke foto meer lijkt op de werkelijkheid!

Totaal geinfluenced nadat ik dit zo ongeveer 1000x voorbij zag komen op insta maar wel goede deal nu ik al het bamboe en melamine kinderservies niet meer kan gebruiken!

Jammer alleen dat het dienblad precies niet op het stokke dienblad past en het hele systeem daarmee minder goed werkt :sweat_smile:

3 likes

Ik heb het jasje ook besteld en heb er een foto van toevallig…

3 likes

Hoe heet die website met (kinder)kleding ook alweer waar iedereen hier helemaal wild van is wanneer ze daar korting hebben? :nerd_face: Met veel printjes.

Ik heb gekeken maar er was alleen het andere dekbedovertrek nog. En dat was ook meteen het enige wat er nog lag :sweat_smile:

1 like

Lindex?

Superlief dat je überhaupt wilde kijken!

Oh ik heb deze ook besteld omdat ik dacht dat ie op het stokke blad zou passen :unamused: jammerdebammerrrr

Ja balen hè! Maar op tafel plakt hij wel echt goed dus ik hoop dat we er straks nog plezier van hebben!

1 like

17 likes

CarlijnQ?

Pincsale?

Ah toevallig heb ik er zaterdag ook wat besteld! Had jij je bestelling snel?

Het was Lindex, thanks :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nieuwe pyjama en eerste aankopen voor de lente/zomer garderobe.

8 likes

Allemaal Vinted!

5 likes