Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hier helaas ook niet meer, alleen nog wat hydrofielen en setje rompers.

1 like

Toch heel erg bedankt :heart:

1 like

m&s

zalando

zara

4 likes

Ohhh jurkjes met broekjes zo schattig voor de zomer!

Ik heb voor een zwangere vriendin een Nixnut setje gekocht via Vinted en nu wil ik nog een baby om er zelf ook een te kunnen kopen.

12 likes

Dan zullen we wel de grote hebben inderdaad, niet op gelet wat suf!

O fijn ga ik die ook even bekijken!

Graag! Ik kan je profiel niet bekijken omdat hij niet openbaar is. Of stuur ik op een andere manier een dm :sweat_smile:?

Ja ik vind de doek voor binnen fijn maar voor buiten inderdaad wat minder.

Goede tip idd. Ik ga er gewoon wat bestellen en kijken welke ik fijn vind :slightly_smiling_face:

1 like

Ah top! Dan komt mijn bestelling hopelijk snel :smile:

1 like

Na lang twijfelen: een armbandje voor S. (Dit is een voorbeeldfoto) in rosé goud verguld met een hartje met moedermelk

Paar dingen besteld bij een kinderwinkel die ik volg op insta, de Nederlandse economie wat gesteund :sweat_smile:

13 likes

Oops… wat zegt het als ik hier de volgende koopjes kom posten en de laatste post al eentje van mij is :grimacing::grimacing:

Ik begin leuke dingen te vinden op Vinted

Allemaal samen voor 18 euro

11 likes

Kinderaankopen van mn man haha.

Voor K, om het wandelen iets makkelijker te maken als ze niet in de wagen wil (smoby be move)

Voor R, omdat ze daar gisteren bij vrienden onderlag en hem helemaal geweldig vond.

Hij heeft nu bedacht dat wij het ook moeten hebben voor op kantoor, vanaf komende week is hij de dinsdagen namelijk thuis voor haar en hij hoopt met behulp van dit ding dan op dinsdag zijn administratie te kunnen doen ipv op zondagmiddag als K. slaapt :joy: Ik ben dan meer van probeer het eerst eens een week, ze slaapt zat op een dag en vind haar speelgoed nu ook leuk dus die administratie krijg je echt wel af. Maar ze moet iets speciaals hebben voor die dagen, zodat het extra leuk blijft zegtie :joy:

4 likes

Online kringloop aankoop. Houten puzzels, wheelybug, loopauto voor bij oma, woezel en pip blokkenkar voor bij oma of opa, in totaal voor nog geen 20 euro. Morgen ophalen, ben benieuwd naar de staat, het zag op de foto er goed uit.

4 likes

Dit speelhuis van Duplo voor haar verjaardag. Vind het echt zo leuk!

37 likes

Baby past maat 50 niet meer dus wat nieuwe dingen bij de hema besteld

6 likes

Je adres staat in de eerste screenshot, moest dat niet de bedoeling zijn en je het niet gezien hebben.

1 like

Thanks maar is niet mijn adres maar van de Hema :slight_smile:

Oooh haha oops :grinning:

1 like

Wat een leuk boek, heb de Engelse en Nederlandse gekocht als cadeautjes!

1 like

Set van 3 pyjama’s van Next. Vind die zo fijn! Die we nu hebben worden iets te klein. Ze hebben weer leuke nieuwe printjes.

9 likes