Oh die zijn echt super schattig! Van welk merk is het?
Ik heb het in m’n hoofd gehaald dat ik een artipoppe nodig heb. Zijn er mensen die er een hebben en hun ervaring kunnen delen? Zijn ze ook echt heel erg fijn? Zoontje is nu een maand en draag hem in een doek maar vind een draagzak ook fijn om te hebben.
Iets meer dan een week denk ik! Ik had geen bevestiging gehad dus ik dacht even dat het niet zou komen maar het werd keurig bezorgd gelukkig.
Ik heb een tula free to grow. Maar vind dat hij af en toe niet lekker bij je schouders zif. Artipoppe heeft een kruisband dus dat lijkt me achteraf gezien lekkerder zitten.
Van boven naar beneden; Le chic, Mayoral, de rompers zijn van Babidu en het rokje is van Gymp!
Mee eens. Ik ben vrij smal gebouwd en ik vind de Tula niet altijd fijn op mijn schouders.
@Zitzak kan even niet vinden in welk topic je het had gevraagd, maar ik heb om 12u een afspraak bij de fysio en die zit praktisch naast kruidvat dus als je nog niet voorzien bent wil ik wel even voor je kijken:)
@Meave ik heb een little frog draagzak. Banden kunnen ook gekruist (onlangs voor het eerst gedaan nadat het er hier over ging) en de maat bij de beentjes bepaal je met klittenband ipv drukkertjes dus meer standen prijs is rond die vd tula volgens mij.
Oh ja dat zou fantastisch zijn!
Evengoed heel erg bedankt
Hier helaas ook niet meer, alleen nog wat hydrofielen en setje rompers.
Toch heel erg bedankt
Ohhh jurkjes met broekjes zo schattig voor de zomer!
Ik heb voor een zwangere vriendin een Nixnut setje gekocht via Vinted en nu wil ik nog een baby om er zelf ook een te kunnen kopen.
Dan zullen we wel de grote hebben inderdaad, niet op gelet wat suf!
O fijn ga ik die ook even bekijken!
Graag! Ik kan je profiel niet bekijken omdat hij niet openbaar is. Of stuur ik op een andere manier een dm ?
Ja ik vind de doek voor binnen fijn maar voor buiten inderdaad wat minder.
Goede tip idd. Ik ga er gewoon wat bestellen en kijken welke ik fijn vind
Ah top! Dan komt mijn bestelling hopelijk snel