Oops… wat zegt het als ik hier de volgende koopjes kom posten en de laatste post al eentje van mij is
Ik begin leuke dingen te vinden op Vinted
Allemaal samen voor 18 euro
Oops… wat zegt het als ik hier de volgende koopjes kom posten en de laatste post al eentje van mij is
Ik begin leuke dingen te vinden op Vinted
Allemaal samen voor 18 euro
Kinderaankopen van mn man haha.
Voor K, om het wandelen iets makkelijker te maken als ze niet in de wagen wil (smoby be move)
Voor R, omdat ze daar gisteren bij vrienden onderlag en hem helemaal geweldig vond.
Online kringloop aankoop. Houten puzzels, wheelybug, loopauto voor bij oma, woezel en pip blokkenkar voor bij oma of opa, in totaal voor nog geen 20 euro. Morgen ophalen, ben benieuwd naar de staat, het zag op de foto er goed uit.
Je adres staat in de eerste screenshot, moest dat niet de bedoeling zijn en je het niet gezien hebben.
Thanks maar is niet mijn adres maar van de Hema
Oooh haha oops
Wat een leuk boek, heb de Engelse en Nederlandse gekocht als cadeautjes!
Set van 3 pyjama’s van Next. Vind die zo fijn! Die we nu hebben worden iets te klein. Ze hebben weer leuke nieuwe printjes.
Ik wil de pyjama’s van next ook gaan bestellen maat vond lastig zien wat voor stof het is. Ja katoen.
Maar eerder als dun lichting of meer sweater achtig?
3 tweedehandsdingen waar ze nog lang niet mee kan spelen, maar ik vond die alpaca superleuk toen de Hema die had, maar een zwangerschap bleef maar uit dus ik durfde het niet te kopen… dus toen ik 'm nu tegenkwam moest ik wel
Voor de peuter:
Deze van Hema, is veel leuker in het echt vind ik.
Ze zit in een jurkjesfase (‘ik ben een pwiiiiinses!!’) dus ook maar in het groen gehaald
Blijkbaar heb je echt nooit genoeg van deze dingen.
Voor de baby bij de Hema. Had dat boxpakje al in het oudroze en nu een maatje groter in deze kleur.
De pakjes van de Zeeman (@Suikerklontje bedankt voor de tip haha). Ik wil nog graag het beige boxpakje maar die was bij deze Zeeman uitverkocht.
Ik had vanochtend shopafspraken bij drie winkels en het was zo fijn weer en leuk om te kunnen shoppen
Dat badpakje! H&M?
Ja alles h&m! Zo leuk is die he