Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik wil de pyjama’s van next ook gaan bestellen maat vond lastig zien wat voor stof het is. Ja katoen.

Maar eerder als dun lichting of meer sweater achtig?

1 like

Zara en h&m

7 likes

Vinted & FB aankopen:

Hema:

6 likes

Vinted

En Zara

8 likes

3 tweedehandsdingen waar ze nog lang niet mee kan spelen, maar ik vond die alpaca superleuk toen de Hema die had, maar een zwangerschap bleef maar uit dus ik durfde het niet te kopen… dus toen ik 'm nu tegenkwam moest ik wel :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Voor de peuter:

Deze van Hema, is veel leuker in het echt vind ik.

Ze zit in een jurkjesfase (‘ik ben een pwiiiiinses!!’) dus ook maar in het groen gehaald :woman_shrugging:

Van H&M

Deze had m’n vriend voor haar besteld

Blijkbaar heb je echt nooit genoeg van deze dingen.

Voor de baby bij de Hema. Had dat boxpakje al in het oudroze en nu een maatje groter in deze kleur.

De pakjes van de Zeeman (@Suikerklontje bedankt voor de tip haha). Ik wil nog graag het beige boxpakje maar die was bij deze Zeeman uitverkocht.

En nog een shirtje van Zeeman voor de peuter.

18 likes

Ik had vanochtend shopafspraken bij drie winkels en het was zo fijn weer en leuk om te kunnen shoppen :two_hearts:

12 likes

Badpakje voor als we weer kunnen zwemmen

Voor der cakesmash want ze is bijna 1 ( :cry: )

23 likes

Dat badpakje! H&M?

Ja alles h&m! Zo leuk is die he :heart_eyes:

1 like

afbeelding

Had 20 minuten geboekt bij babypark; was meer om mijn vriend er even bewust van te maken hoeveel we nodig hebben :joy: maar ook wat gekocht natuurlijk! Bamboom pakje en little dutch knuffel

17 likes

Het is best wel stevig katoen. Een stuk dikker dan bijvoorbeeld Hema pyjama’s. Ik ben er erg blij mee want het blijft ook mooi in de was. Ik heb sowieso nog nooit een miskoop gedaan bij next. Trouwens via hun eigen site is het goedkoper dan bij zalando en verzenden is iets van 3,95.

Heeft I zelf uitgezocht voor haar en J. Dat fleecevest is echt super fijn om even in de tuin te spelen. Vind dat ze nog best een goede smaak heeft voor een 3 jarige. Alleen die frozen trui is heftig maar oke. :joy:

13 likes

Mooie dingen! Maar deze lijkt voor een héle lange baby? :joy:

9 likes

@Hippe_kikker de rompers van name it waar ik ervaring mee heb vond ik ruim vallen, maar is wel een ander model.

Ik had nu een zomerjas voor der besteld in een maat groter dan de winterjas die ze nu draagt (beiden name it) en de jas kon met moeite dicht en ze kon haar armen er niet eens in tot boven der hoofd doen… :exploding_head:

Heerlijk hoeveel jij al geshopt hebt!

Hahahah ja echt erg, het was even twee weken weg maar begint nu weer te kriebelen :joy:

1 like

Voor de minireus maar weer een maatje groter.

6 likes

Hoe zat het ook al weer met next direct, als je 86/92 bestelt is het dan meer 86 of meer 92? Ik weet het niet meer.

Leuk! Ik moet me ook zo inhouden niet weer de halve Zara leeg te kopen😅

1 like