Het valt als de grootste maat
Hoop zo dat het zwembad weer snel opengaat. Heel veel zin om te zwemmen. Daarom alvast een zwembroekje gekocht.
En vinted:
Haha ik ben slechts een meelezer hier! Kan mijn eierstokken een beetje in bedwang houden door wel leuke babykleding te kijken bij jullie 
Dus reviews richting mij over de rompers hoeven niet, hoewel ik het leuk vind om te horen of ze echt zo lang zijn natuurlijk!
Hahah jaa ik heb ook echt een stuk groter gekocht hoor! Mijn ervaring is dat het met die touwtjes wel goed aan te trekken is!
Vinted
Zeeman: roze ribbroek, zwart shirt, panter romper en dit leuke nijntje pak
Maandag H&M member sale dus hoop dan nog wat zonerspul te kopen.
Zo leukkk nu wil ik die trui en die short ook voor N.
Ik ben trouwens heel benieuwd naar deze slabbers. Mijn dreumes van bijna twee kwijlt nog steeds zo vreselijk dat ik vrees dat ik nog wel een paar nieuwe kan gebruiken. De oude zijn al helemaal verwassen. In de omschrijving staat dat ze fleece aan de achterkant hebben en dat is voor mijn rijkelijke kwijler cruciaal. Daar is een gewoon katoentje niet tegen opgewassen 
Dankje! Nee niet van dit merk, dus ben benieuwd. Wel eej keer van mini monster, maar die kwaliteit vond ik slecht.
Ik zou dan de lijn noor nemen en dan hebben ze verschillende setjes. Deze maat:
Ik kan ook het merk Kleinleer van harte aanbevelen voor haarspeldjes! Ze hadden ook vegan leer, dat vond ik zelf altijd heel fijn, maar dat is er uit helaas. Wel echt goede kwaliteit en fijne service!
Okee, klinkt goed! Ik ga nog een week keihard hopen dat hij stopt met kwijlen (hij is bijna 2 en z’n hoektanden zijn bijna allemaal dood) en anders ga ik ze ook bestellen. Klinkt erg goed 
Love die pakjes.
Zo jammer dat ze maar tot 3 maanden ofzo gaan 
Echt?? Zijn van Konges slojd toch?? Ik zie ze altijd overal maar tot 3/6 maanden maar dan ga ik daar meteen ff kijken 

lijkt me enig 
Zag ook al geweldige mutsjes op die site en nu wil ik er idd nog 1.
Maar zonder al het gejank en de slapeloze nachten aub.
Kiiiijk nou. Zo leuk.
Omg ik wil een baby 

Daar gaat mn geld weer
Ik vind het zo jammer dat onze baby’s ongeveer even oud zijn. Want jij koopt zo veel echt mooie kleren. Ik had die graag allemaal overgenomen
.
Ben zelf te cheap ass om zoveel geld uit te geven. En heb ook niet zo’n goed styling gevoel.
Als je denkt huh freaky stalker, jouw posts in dit topic zijn me opgevallen 
Ahhh zo lief 
Ik bewaar ze nu voor een eventueel volgend kind en ik hoop dat het dan weer een meisje is 
Ik zou 2 meiden zo leuk vinden.
Maakt natuurlijk niet uit wat het wordt, maar een meisje zou ik gewoon zo leuk vinden.
Het is ook echt leuk om dr lekker aan te kleden enzo haha. Is echt een nieuwe hobby.
Spam mn insta ook echt vol met haar outfits
love it.