Had 20 minuten geboekt bij babypark; was meer om mijn vriend er even bewust van te maken hoeveel we nodig hebben maar ook wat gekocht natuurlijk! Bamboom pakje en little dutch knuffel
Had 20 minuten geboekt bij babypark; was meer om mijn vriend er even bewust van te maken hoeveel we nodig hebben maar ook wat gekocht natuurlijk! Bamboom pakje en little dutch knuffel
Het is best wel stevig katoen. Een stuk dikker dan bijvoorbeeld Hema pyjama’s. Ik ben er erg blij mee want het blijft ook mooi in de was. Ik heb sowieso nog nooit een miskoop gedaan bij next. Trouwens via hun eigen site is het goedkoper dan bij zalando en verzenden is iets van 3,95.
Heeft I zelf uitgezocht voor haar en J. Dat fleecevest is echt super fijn om even in de tuin te spelen. Vind dat ze nog best een goede smaak heeft voor een 3 jarige. Alleen die frozen trui is heftig maar oke.
@Hippe_kikker de rompers van name it waar ik ervaring mee heb vond ik ruim vallen, maar is wel een ander model.
Ik had nu een zomerjas voor der besteld in een maat groter dan de winterjas die ze nu draagt (beiden name it) en de jas kon met moeite dicht en ze kon haar armen er niet eens in tot boven der hoofd doen…
Heerlijk hoeveel jij al geshopt hebt!
Hahahah ja echt erg, het was even twee weken weg maar begint nu weer te kriebelen
Hoe zat het ook al weer met next direct, als je 86/92 bestelt is het dan meer 86 of meer 92? Ik weet het niet meer.
Leuk! Ik moet me ook zo inhouden niet weer de halve Zara leeg te kopen😅
Het valt als de grootste maat
Hoop zo dat het zwembad weer snel opengaat. Heel veel zin om te zwemmen. Daarom alvast een zwembroekje gekocht.
En vinted:
Haha ik ben slechts een meelezer hier! Kan mijn eierstokken een beetje in bedwang houden door wel leuke babykleding te kijken bij jullie
Dus reviews richting mij over de rompers hoeven niet, hoewel ik het leuk vind om te horen of ze echt zo lang zijn natuurlijk!
Hahah jaa ik heb ook echt een stuk groter gekocht hoor! Mijn ervaring is dat het met die touwtjes wel goed aan te trekken is!
Vinted
Zeeman: roze ribbroek, zwart shirt, panter romper en dit leuke nijntje pak
Maandag H&M member sale dus hoop dan nog wat zonerspul te kopen.
Zo leukkk nu wil ik die trui en die short ook voor N.
Ik ben trouwens heel benieuwd naar deze slabbers. Mijn dreumes van bijna twee kwijlt nog steeds zo vreselijk dat ik vrees dat ik nog wel een paar nieuwe kan gebruiken. De oude zijn al helemaal verwassen. In de omschrijving staat dat ze fleece aan de achterkant hebben en dat is voor mijn rijkelijke kwijler cruciaal. Daar is een gewoon katoentje niet tegen opgewassen
Dankje! Nee niet van dit merk, dus ben benieuwd. Wel eej keer van mini monster, maar die kwaliteit vond ik slecht.
Ik zou dan de lijn noor nemen en dan hebben ze verschillende setjes. Deze maat:
Ik kan ook het merk Kleinleer van harte aanbevelen voor haarspeldjes! Ze hadden ook vegan leer, dat vond ik zelf altijd heel fijn, maar dat is er uit helaas. Wel echt goede kwaliteit en fijne service!