Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Okee, klinkt goed! Ik ga nog een week keihard hopen dat hij stopt met kwijlen (hij is bijna 2 en z’n hoektanden zijn bijna allemaal dood) en anders ga ik ze ook bestellen. Klinkt erg goed :+1:

Love die pakjes.

Zo jammer dat ze maar tot 3 maanden ofzo gaan :sob:

1 like

10 likes

Echt?? Zijn van Konges slojd toch?? Ik zie ze altijd overal maar tot 3/6 maanden maar dan ga ik daar meteen ff kijken :grimacing::grimacing:

:slightly_frowning_face:

:joy: lijkt me enig :joy:

Zag ook al geweldige mutsjes op die site en nu wil ik er idd nog 1.
Maar zonder al het gejank en de slapeloze nachten aub.

Kiiiijk nou. Zo leuk.

6 likes

Omg ik wil een baby :pleading_face:

3 likes

:+1:t2::grimacing::grimacing:

Daar gaat mn geld weer

3 likes

Ik vind het zo jammer dat onze baby’s ongeveer even oud zijn. Want jij koopt zo veel echt mooie kleren. Ik had die graag allemaal overgenomen :face_with_hand_over_mouth:.
Ben zelf te cheap ass om zoveel geld uit te geven. En heb ook niet zo’n goed styling gevoel.
Als je denkt huh freaky stalker, jouw posts in dit topic zijn me opgevallen :upside_down_face:

5 likes

Ahhh zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

Ik bewaar ze nu voor een eventueel volgend kind en ik hoop dat het dan weer een meisje is :joy:
Ik zou 2 meiden zo leuk vinden.

Maakt natuurlijk niet uit wat het wordt, maar een meisje zou ik gewoon zo leuk vinden.
Het is ook echt leuk om dr lekker aan te kleden enzo haha. Is echt een nieuwe hobby.
Spam mn insta ook echt vol met haar outfits :joy: love it.

8 likes

Hahahah love de passie in dit bericht :joy:

Ik heb het juist een beetje tegenovergesteld. Koop wel heel veel kleding voor N en ik vind het super leuk om haar leuk aan te kleden, maar ben ook wel heel gemakkelijk. In tegenstelling tot wat ik van tevoren dacht, gaat ze echt vaak met mismatchende sokken naar de opvang. Komt ook door die ellendige berg was die ik steeds maar niet weggewerkt krijg. Ben al blij als ik een schone romper heb en een broek/vest/shirt die enigszins bij elkaar passen.

3 likes

Ik ben een lui varken en blijf 's ochtends graag even liggen als mijn vriend onze dochter aankleedt. Over mismatchende outfits gesproken. Maar ik zeg niks, straks moet ik zelf vroeg uit bed om haar aan te kleden.

22 likes

Dat begrijp ik helemaal hoor!
Heb ook niet altijd even zin en vooral niet als ik het druk heb met werk en ze naar de opvang gaat.
Ze schuift daar ook de hele dag over de gore vloer en komt dan smoezelig thuis dus doe haar ook niet altijd haar mooiste kleren aan naar de opvang! En die berg was idd!! Niet tegenop te werken haha.

1 like

Als ze straks uit haar sokken is gegroeid gewoon allemaal dezelfde kopen: Altijd matchende sokken :wink:

Dat heb ik dus laatst gedaan voor mezelf. Mijn sokken waren na tig jaar echt versleten, gaten erin, rek eruit etc. Dus ik heb laatst al mn sokken weggegooid en 14 paar dezelfde zwarte sokken gekocht. Al mijn enkelsokjes voor in lage schoenen waren al hetzelfde (en wit) dus echt ideaal, nooit meer zoeken naar welke bij elkaar horen etc :stuck_out_tongue: Scheelt zoveel tijd met de was opvouwen want ik had dan zwarte met een roze randje, met een geel randje, zwarte met een roezeltje aan het randje, effen zwarte etc.

4 likes

mag ik je insta voor inspiratie? Als je die liever privé houdt ook geen probleem hoor!
Ik vind het ook zo jammer dat er nu bijna niemand haar outfitjes ziet ( als ik dan eens wat leuks heb).
Dus dan denk ik soms why bother?

1 like

Ik pm em je ff !

1 like

Hahahha ja ik heb dat nu voornamelijk bij mezelf.
Omdat ik toch bijna niemand zie door corona.

Loop de hele dag in een huispak met een knot op mn hoofd :joy: maar haar doe ik wel iets leuks aan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heb nog niks gekocht. Even wachten tot mn loon weer binnen is want ik heb al teveel baby spullen gekocht afgelopen maand :joy:
Als ik iets gekocht heb post ik het binnenkort!
Leuk! Ik pm je ff! :grin:

2 likes

Oh ik kan je niet pm-en @Konijntje dus ik post em ff hier, maar verwijder em zo weer.

Insta naam : weg

1 like

Kan wel. Als je naar je eigen berichtenbox gaat, kan je een nieuw bericht versturen en dan gewoon de naam invoeren, ook als het profiel op privé staat.

1 like