Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Alles van H&M.

Ook nog een zwempet, katoenen hoedje wit, twee vestjes, trui en tuniek legging setje. Maar heb daat geen plaatje van, is vervangen door H&M logo.

Samenvatting

Screenshot_20210320_073918 Screenshot_20210320_073842

11 likes

Die badpakjes! :heart_eyes:

• gaat naar de H&M site *
1 like

Die zijn leuk! Ze hebben ook nog zwempakjes maar helaas niet meer de juiste maat.

Haha, ja, ik vind het ook zo cute ineens!

Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een zoontje heb en zijn kleding bewaard had. Dus het is ook een beetje als contrast van al het blauw en grijs wat ik nog had. :crazy_face:

1 like

En de kindervariant haha

En nog van die bakjes voor in de commode (de commode hadden we een tijdje terug al gekocht). Ikea had nu 49 euro korting bij bestellingen boven de 500 euro, dus nu laat ik het thuis leveren (die levering kost 49 euro haha). Scheelt weer op en neer rijden met meerdere auto’s want het past allemaal niet in 1 keer.

15 likes

Iemand ervaring met hoe de kleding van c&a valt? :grin: klein alla Noppies (toch?) of vrij ruim.
Zelfde vraag eigenlijk voor h&m.

Bezem, griezel en hark voor K. meegenomen bij de Lidl. Ze heeft toen we thuis kwamen meteen druk de tuin geveegd terwijl ik R. in het zonnetje voedde :ok_hand:t3:

15 likes

Dankje!

Die flared broek van de hema heb ik ook! Heb m op maat gekocht, maar had wel 2 maten kleiner gekund, zo groot. Ach, hij was niet duur dus nu heeft ze hem in 2 maten

1 like

Griezel :rofl: Lekkere Brabo!

1 like

Haha ik heb nu 11 dingen bij mijn favorieten staan, leuke printjes :heart_eyes:

1 like

Hahaha ja ik kreeg dus niet bedacht wat het normale woord hier voor is :joy: bladhark?

1 like

Byeeeeee :face_vomiting::face_vomiting:

Is die post van hun nu nieuw @anon50301661 ?? 🥲

Als ie nieuw is (wrs als antwoord) nav alle berichten die ze gehad hebben is het helemaal walgelijk :face_vomiting:

1 like

Krijg wat nesteldrang enzo…

Lading praktische spullen en setje kleding

Ook de ledikant versie

Ook de ledikant versie

En nog kruiken en aankleedkussen

11 likes

Dat dekentje is heel fijn. Komt stijf uit de was maar is al snel weer heel zacht. We gebruiken hem vooral om in te wikkelen of in de wieg, in een ledikant vind ik een wat minder soepele deken fijner. En de prijs is goed te doen, ik vind dekentjes vaak zo duur, of het is niet 100% katoen.

Leuk! Waar vandaan? :slight_smile:

Boek je een shopsessie bij zara is er amper wat in de juiste maat? Mijn moeder was de dag ervoor bij hm en toen kon ze ook niets vinden. Kom je speciaal naar de stad voooooor niets.

Oke 1 setje.

1 like

Thanks, kende ik nog niet!