Ah thanks!
Ik doe een poging tot deze aankoop, maar de website werkt nog niet echt mee

Zo heerlijk van die pakjes met een rits

Wat leuk met die orka’s! En de rest ook. Nu wil ik ook naar de Hema maar ik ga maandag eerst bij de zeeman shoppen
Die rompers zijn zo leuk! Ze hebben echt leuke printjes nu he.
Ik, voordat ik kinderen had: “Als ik ooit een dochter krijg, dan ga ik haar echt niet allemaal roze en jurkjes etc. aandoen”.
Ik, nu ik een dochter heb:
Niet doen
Veeeel te leuk weer.
Mijn man pest me er al een jaar mee dat ik dit heb gezegd Maar roze staat haar gewoon heel mooi haha, ik kan er niks aan doen
Deze hebben wij ook gekregen en ik kan beamen dat hij heel fijn is. Voor de allerkleinsten niet, want hij staat wel erg rechtop en hij heeft wat gewicht nodig voor bouncen. Maar nu hij acht weken is, is het echt een heel fijn ding. Wij gebruiken hem vaak om rechtop te houden na het eten, dus dat hij wat rechtop staat maakt niet uit.
Alles van H&M.
Ook nog een zwempet, katoenen hoedje wit, twee vestjes, trui en tuniek legging setje. Maar heb daat geen plaatje van, is vervangen door H&M logo.
Die badpakjes!
- gaat naar de H&M site *
Die zijn leuk! Ze hebben ook nog zwempakjes maar helaas niet meer de juiste maat.
Haha, ja, ik vind het ook zo cute ineens!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een zoontje heb en zijn kleding bewaard had. Dus het is ook een beetje als contrast van al het blauw en grijs wat ik nog had.
En de kindervariant haha
En nog van die bakjes voor in de commode (de commode hadden we een tijdje terug al gekocht). Ikea had nu 49 euro korting bij bestellingen boven de 500 euro, dus nu laat ik het thuis leveren (die levering kost 49 euro haha). Scheelt weer op en neer rijden met meerdere auto’s want het past allemaal niet in 1 keer.
Iemand ervaring met hoe de kleding van c&a valt? klein alla Noppies (toch?) of vrij ruim.
Zelfde vraag eigenlijk voor h&m.
Bezem, griezel en hark voor K. meegenomen bij de Lidl. Ze heeft toen we thuis kwamen meteen druk de tuin geveegd terwijl ik R. in het zonnetje voedde
Dankje!
Die flared broek van de hema heb ik ook! Heb m op maat gekocht, maar had wel 2 maten kleiner gekund, zo groot. Ach, hij was niet duur dus nu heeft ze hem in 2 maten
Griezel Lekkere Brabo!