Haha ik heb nu 11 dingen bij mijn favorieten staan, leuke printjes
Hahaha ja ik kreeg dus niet bedacht wat het normale woord hier voor is bladhark?
Byeeeeee
Als ie nieuw is (wrs als antwoord) nav alle berichten die ze gehad hebben is het helemaal walgelijk
Krijg wat nesteldrang enzo…
Dat dekentje is heel fijn. Komt stijf uit de was maar is al snel weer heel zacht. We gebruiken hem vooral om in te wikkelen of in de wieg, in een ledikant vind ik een wat minder soepele deken fijner. En de prijs is goed te doen, ik vind dekentjes vaak zo duur, of het is niet 100% katoen.
Leuk! Waar vandaan?
Boek je een shopsessie bij zara is er amper wat in de juiste maat? Mijn moeder was de dag ervoor bij hm en toen kon ze ook niets vinden. Kom je speciaal naar de stad voooooor niets.
Oke 1 setje.
Thanks, kende ik nog niet!
Fijn om te horen ! Heb het stiekem een beetje op de gok/looks gekocht. En fijn dat het ook een lekker doek is om de kleine mee in te wikkelen. Het leek mij ook wel handig anders voor in de kinderwagenbak.
Oja dat bedoelde ik met wieg haha.
Waarschijnlijk is het al vaker gezegd, maar ik kan het niet vinden: weet iemand hoe Lindex valt? Klein of groot of lang of kort? Ben benieuwd!
Groot! Ik vind dat het echt een maat groter valt.
Rompers en de pyjama’s in ieder geval.
Ik denk vrij gemiddeld. Heb alleen truien, die zijn qua lengte goed voor mijn dochter (in verhouding lang bovenlichaam). Ze is een beetje stevig, andere truien kruipen vaak op bij haar middel (Zeeman en C en A bijvoorbeeld).
Edit: vind het niet heel groot vallen, ze heeft van Lindex haar gewone maat die ze ook met andere merken heeft.
Q heeft zijn eigen maat, maar vind het wel wat langer vallen dan gemiddeld.
Oh zijn buiten-/ski pak vond ik wel echt ruim vallen trouwens (maar daar hoopte ik stiekem ook op toen ik hem bestelde).
Mijn kinderen zitten tussen 86 en 92 van veel merken, maar van Lindex past alles in maat 80 nog heel goed. Had een jurkje voor N in 86 maar dat is echt een soepjurk nog helaas
Met deze kennis had ik wellicht liever maat 86 besteld in plaats van 92 het is al onderweg dus we gaan het zien
Vintedkoopje voor een tientje Inc verzenden. De blokken zitten rammeltjes, kraaltjes etc in.
Puzzel linksboven hebben we alleen al maar ze wilde per se het als hele set verkopen
Leuk allemaal! Dat vis spel heeft mijn zoontje ook en moet ik meerdere keren per dag met hem doen haha.