Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Iemand enig idee of er dit jaar nog Mega Mazzeldagen bij P.renatal komen? Ik heb van alles nodig, maar wil niet nét alle kortingen mislopen :sweat_smile:

Dit is altijd laatste week maart en laatste week september, dus ik denk dat het volgende week is.

3 likes

Via vinted!

21 likes

Ik zie die ook niet online toch? Ik heb het idee dat Hema in de winkel veel meer leuke dingen heeft dan online…

Oh dit is allemaal zo leuk, ik ga NU ook voor L op de Zara site kijken :grimacing:

1 like

Oeh. Precies met de kinderbijslag :joy:.
Hopelijk korting op kleding ook :smirk::sunglasses:

3 likes

Denk t ook niet hahah

Meestal 20% op kleding

Waarom weet ik dit?! :rofl:

2 likes

Oh hier zat ik ook op te wachten, ik denk dat ik maar een shopafspraak ga maken in een grote winkel :smiley: heb nog heel veel nodig voor de aankleding van het kamertje!

Is dit dezelfde als die van de hema? Of hebben ze van deze ook een kinderversie?

Ik zag trouwens dat Ammehoela ook matching flared broeken heeft. Ik vind het stiekem heel leuk om met mn kind te twinnen haha

1 like

Die van Ammehoela heeft ook nog panterprint. Just sayin’.

1 like

Wel nog een tip voor merken die ze ook bij andere winkels verkopen, haal het even door google. Heb al een paar keer daar gehad dat het inc de 20% korting dan toch nog duurder was dan bij andere webshops. Qua kleding niet, want die prijzen zijn overal in de basis redelijk hetzelfde maar andere dingen kan best wel schelen soms! Onze autostoel die we nu voor K. hebben ws bv bij een andere zaak zonder actie €100,- goedkoper dan daar!m.

Thanks voor influencing mij

Ik heb zojuist m’n allereerst flared dinges gekocht en ook voor E bij de Hema 2 :joy:
ben bang dat ik er veel te klein voor ben (1.65) en ben sowieso een wandelende mode ramp. But we’ll see :sweat_smile:

2 likes

Ik heb deze broek/legging en ben groot fan. Is wel echt fluwelig dus voor nu nog heerlijk maar als het wat warmer wordt miss snel te warm/winters. Overigens (@Fishing) ben ik niet klein (174 met relatief lange benen) en valt hij bij mij best lang, dus de onderkant is inmiddels al wel wat stukgetrapt :slightly_frowning_face:. Voor kleinere mensen nog een groter probleem denk ik…

1 like

Oh shitttt dat klinkt niet best haha.
Ik heb ook nog eens korte benen namelijk.

Misschien even innemen :eyes::face_with_monocle:
Edit: wacht dan is het flared effect weg denk ik? :sweat_smile:

1 like

Haha ja geen idee of dat werkt… de flare is wel vrij wijd dus een stukje kan miss wel. Of lekker hoog optrekken, dat helpt ook wel :wink:

1 like

Instagram sale, alles voor €5 per stuk. Echt een goeie deal, broekje was oorspronkelijk €24,95 en het shirtje €27,95.

13 likes

Welke pagina? :face_with_monocle:

1 like
1 like

Hoe valt hij? Op maat? Ik ben 1.76 en zou sowieso voor lengte 32 gaan. Maar moet ik dan m of l? Heb meestal m. Is hij heel rekbaar?