Die van Ammehoela heeft ook nog panterprint. Just sayin’.
Wel nog een tip voor merken die ze ook bij andere winkels verkopen, haal het even door google. Heb al een paar keer daar gehad dat het inc de 20% korting dan toch nog duurder was dan bij andere webshops. Qua kleding niet, want die prijzen zijn overal in de basis redelijk hetzelfde maar andere dingen kan best wel schelen soms! Onze autostoel die we nu voor K. hebben ws bv bij een andere zaak zonder actie €100,- goedkoper dan daar!m.
Thanks voor influencing mij
Ik heb zojuist m’n allereerst flared dinges gekocht en ook voor E bij de Hema 2
…
ben bang dat ik er veel te klein voor ben (1.65) en ben sowieso een wandelende mode ramp. But we’ll see 
Ik heb deze broek/legging en ben groot fan. Is wel echt fluwelig dus voor nu nog heerlijk maar als het wat warmer wordt miss snel te warm/winters. Overigens (@Fishing) ben ik niet klein (174 met relatief lange benen) en valt hij bij mij best lang, dus de onderkant is inmiddels al wel wat stukgetrapt
. Voor kleinere mensen nog een groter probleem denk ik…
Oh shitttt dat klinkt niet best haha.
Ik heb ook nog eens korte benen namelijk.
Misschien even innemen 

Edit: wacht dan is het flared effect weg denk ik? 
Haha ja geen idee of dat werkt… de flare is wel vrij wijd dus een stukje kan miss wel. Of lekker hoog optrekken, dat helpt ook wel 
Instagram sale, alles voor €5 per stuk. Echt een goeie deal, broekje was oorspronkelijk €24,95 en het shirtje €27,95.
Welke pagina? 
Hoe valt hij? Op maat? Ik ben 1.76 en zou sowieso voor lengte 32 gaan. Maar moet ik dan m of l? Heb meestal m. Is hij heel rekbaar?
Hij is vrij stretchy ja. Ik heb maat 38/40 en lengtemaat 32, maar wel flinke heupen. Heb een L en die zit prima!
Van t weekend op hun instagram nolabelskidswear, restje van die sale staat op hun site, zie dat @Unquestionable de link al heeft gepost!
Ik heb ‘m binnen, heb xs-30, en hij is mij (165) nog wel iets te lang (ook met schoenen). MaAr denk een centimeter of 3! Dus dat kan prima 
Half uurtje kunnen winkelen bij de Babydump en nog wat kleren voor 50% gevonden. Zooo chill om weer even door de winkel te kunnen lopen.
Ja via stories inderdaad, dan kon je gewoon reageren per storie en alles wat daar nog van over is staat nu op die site.
Hahaha, heel herkenbaar 
Nee geen MMD bij prental dit jaar helaas. Wel goede paasdeals!
Prenatal bied wel (onder voorwaarden) de laagste prijs garantie dus je kan daarmee altijd naar de winkel gaan en “onderhandelen”!
Ok, you had me at jogging. Ik ga hem ook bestellen.