Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hij is vrij stretchy ja. Ik heb maat 38/40 en lengtemaat 32, maar wel flinke heupen. Heb een L en die zit prima!

1 like

Van t weekend op hun instagram nolabelskidswear, restje van die sale staat op hun site, zie dat @Unquestionable de link al heeft gepost!

1 like

Ik heb ‘m binnen, heb xs-30, en hij is mij (165) nog wel iets te lang (ook met schoenen). MaAr denk een centimeter of 3! Dus dat kan prima :ok_hand:t2:

3 likes

Half uurtje kunnen winkelen bij de Babydump en nog wat kleren voor 50% gevonden. Zooo chill om weer even door de winkel te kunnen lopen.

8 likes

Dankzij @Oprah weer een bestelling gedaan bij de Zara :tipping_hand_woman:t3:

7 likes

Ja via stories inderdaad, dan kon je gewoon reageren per storie en alles wat daar nog van over is staat nu op die site.

1 like

Hahaha, heel herkenbaar :joy:

1 like

Nee geen MMD bij prental dit jaar helaas. Wel goede paasdeals!

Prenatal bied wel (onder voorwaarden) de laagste prijs garantie dus je kan daarmee altijd naar de winkel gaan en “onderhandelen”!

1 like

Ok, you had me at jogging. Ik ga hem ook bestellen.

4 likes

Ooh je hebt mij ook geinfluenced haha! Heerlijk broeken die zitten als een jogging maar er niet zo uitzien. En ik heb ook echt wat nieuwe dingen nodig. Zie nu dat ze ook lengtematen hebben, helemaal top voor mijn korte benen! Heb jij dezelfde lengtemaat genomen als je normaal ook bij jeans hebt?

Ik wil voor K. ook nog zo’n broek, vind dat zo tof staan. Alleen ze is zo smalletjes dus ben bang dat die van de hema echt van der kont afzakt nog.

1 like

Oops!

8 likes

Omdat zn truien opeens allemaal opkruipen en een marteling zijn om over zn hoofd aan te trekken. Vind de halsopeningen van de zara truien echt krap? :expressionless:

En een heeeel leuk kleisetje :star_struck:

10 likes

Jep staat Zara volgens mij ook bekend om. Niet hals openingen zijn soms niet te doen.

1 like

Ja eens! Zo dom dat ze er dan niet twee knoopjes oid naast doen.

En @Whitecactus,

Ja echt hoor! Of maak dat elastiek dan iets flexibeler op z’n minst. Zo jammer want het is allemaal zo leuk!

Oh no! Hoe was dat topje met franjes?

Oh ik dacht altijd dat mijn kind een groot hoofd heeft :rofl:

1 like

Wat een leuk kleisetje, waarvan?

Het is deze! Kende de webshop nog niet maar ze heeft heel veel leuke dingetjes :star_struck:

3 likes