Die van de HEMA is dan denk ik idd te groot / wijd voor haar. Zelfs bij mijn bolbil zakt hij van haar kont en hijsen we hem als een opabroek tot onder haar oksels op.
Ze vindt de wijde pijpen wel erg interessant om tot over haar knieën omhoog te trekken
Wij hebben ook een heel smal (en lang) meisje en de flared broekjes van Babystyling zijn hier echt perfect. Sluiten ontzettend goed aan om haar middel en benen maar zijn wel lang.
Wat zoet! Heel leuk.
Welke wagen is het? Want volgens mij hebben we ook over deze staan twijfelen. Vond die beige kap zo leuk.
Is de bugaboo Buffalo! Via marktplaats gekocht, echt zo blij mee!! Welke hebben jullie uiteindelijk gekozen?
Ah die is leuk ja! We hebben uiteindelijk een showmodel van Joolz Day gekocht, ook erg blij mee!
Hmmm
Voor het grote kind die alleen nog maar flared aan wil.
@Lilo thanks! Ze gaat nu qua lengte naar 92 toe, maar maat 80 past ze ook nog prima om der billen/middel heb van die leggingbroeken met zakken enzo erop die goed zitten in 86 (maar worden te kort) en al het andere in 86 moet echt aangesnoerd worden bij haar middel
Ik ga eens naar die van babystyling kijken
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in meisjes kleding voor de zomer maat 98-110-116
Er komt vanavond belachelijk veel op mijn vinted online. Schaam me er bijna voor om het online te gooien haha.
En als ik nog tijd hebt komen er ook jongens zomerkleding maat 74 op.
naomi-wagemaker
Dit had/heb ik heel vaak bij Zara… bij beide kids… te breed en te kort. Of net aan op maat qua lengte en dan 3x wassen en dan dus te kort…
Ik heb geen vinted account oid, maar zat net ff te spieken. Ik wil die 2 Disney jurken wel graag hebben!
Ah sorry die zijn al verkocht!
Edit: ben er niet al te rouwig om want die krengen verliezen continue glitters. T mocht ze alleen buiten aan
Voor de baby:
Voor de peuter:
Wel heel truttig ook datzelfde pakje, maar ik denk dat mijn zoontje het echt heel leuk vindt om hetzelfde te hebben als zijn babyzus en stiekem vind ik het ook wel cute
Wij hebben verduisterende rolgordijnen met zijgeleiding. Heb je dat ook? Dat sluit echt perfect af en is stikdonker met het raam op het zuiden.
Alles H&M! Collectie baby meisje 68-104
Afscheid cadeautjes voor de juffen alvast gekocht/besteld
Via mijnblokje.be, maar dan met een sleutelhangerblokje ipv normaal blokje
Via skuur44
Jas van unlocked voor de kleuter
Schoenen van van Haren voor kleuter
HEMA voor kleuter
Jumpsuit voor dreumes van HEMA
Welke winkel is dit?
Nee klopt! Ga het nog steeds alleen doen, heb sinds twee weken nu ook mn ex geblokkeerd omdat er alleen maar scheldtirades uitkwamen en verder toch niets zinnigs en dat geeft een hoop rust. Woon helaas nog steeds (te) klein, maar inmiddels ook maar bij neergelegd dus helemaal vrede mee! Tik bijna de 30 weken aan dus het begint op te schieten nu. Lief dat je er naar vraagt!!