Dit had/heb ik heel vaak bij Zara… bij beide kids… te breed en te kort. Of net aan op maat qua lengte en dan 3x wassen en dan dus te kort…
Ik heb geen vinted account oid, maar zat net ff te spieken. Ik wil die 2 Disney jurken wel graag hebben!
Ah sorry die zijn al verkocht!
Edit: ben er niet al te rouwig om want die krengen verliezen continue glitters. T mocht ze alleen buiten aan 
Voor de baby:
Voor de peuter:
Wel heel truttig ook datzelfde pakje, maar ik denk dat mijn zoontje het echt heel leuk vindt om hetzelfde te hebben als zijn babyzus en stiekem vind ik het ook wel cute 
Wij hebben verduisterende rolgordijnen met zijgeleiding. Heb je dat ook? Dat sluit echt perfect af en is stikdonker met het raam op het zuiden.

Alles H&M! Collectie baby meisje 68-104 
Afscheid cadeautjes voor de juffen alvast gekocht/besteld
Via mijnblokje.be, maar dan met een sleutelhangerblokje ipv normaal blokje

Via skuur44
Jas van unlocked voor de kleuter
Schoenen van van Haren voor kleuter
HEMA voor kleuter
Jumpsuit voor dreumes van HEMA
Welke winkel is dit?
Nee klopt! Ga het nog steeds alleen doen, heb sinds twee weken nu ook mn ex geblokkeerd omdat er alleen maar scheldtirades uitkwamen en verder toch niets zinnigs en dat geeft een hoop rust. Woon helaas nog steeds (te) klein, maar inmiddels ook maar bij neergelegd dus helemaal vrede mee! Tik bijna de 30 weken aan dus het begint op te schieten nu. Lief dat je er naar vraagt!!
De Broek (@Fishing en @Rosalala lezen jullie mee?) kwam gisteren binnen en ik doe m nooit meer uit. Echt een heel fijn ding. Ik heb de donkergroene, de petrol was er niet meer in mijn maat. Ik heb de m/32 genomen en zit perfect. Bij de buik zelfs ruimte over, dat stuk onder de tailleband. Maar qua heupen moet ik deze maat wel hebben. Topding en idd lekker hoog.
Edit: en mijn vriend begon over een gat in mijn hand maar dat heb ik genegeerd. Don’t need that kind of negativity in my life, bye.
Iemand nog een leuke tip voor een zomerjurkje voor een meisje van 4. Mijn nichtje is binnenkort jarig en ik ben op zoek naar een stoer zomerjurkje voor haar!
Bedankt @mores 

Edit: twijfel wel enorm over de maat overigens. Zo lastig. Ze zit nu over het algemeen in 74 maar heeft soms ook al 80 aan (en sommige dingen nog in 68…) dus ik heb alles nu maar in 80 besteld maar misschien zit ze als het hoogzomer is al in 86? Het zou op een gegeven moment minder snel moeten gaan toch zeggen ze? Haha ik heb het idee dat N alleen maar doorgroeit. Stop!! 
Ik durf daarom echt nog niks voor de zomer te kopen, @anon37686689, ben van dat alles ingedragen op zolder belandt.
Het bovenste jurkje en het roze jurkje zijn van de Zara, pyjama’s en leggings van Marks & Spencer, en het onderste jurkje van de Hema.

Om te dragen op zn tweede verjaardag 

En adidasjes (komen vandaag binnen,ben benieuwd)
Net deze besteld n.a.v. een tip in het baktopic.
Dan kunnen J en ik tegelijk wafels bakken. 

Linkje:
Van welke winkel heb je die? Ik ben me ook aan het oriënteren op zulke 
Hee ik ben me ook aan het oriënteren op rolgordijnen voor dakraam. Heb je enig idee waarom het niet verduisterend genoeg was?