Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

De Broek (@Fishing en @Rosalala lezen jullie mee?) kwam gisteren binnen en ik doe m nooit meer uit. Echt een heel fijn ding. Ik heb de donkergroene, de petrol was er niet meer in mijn maat. Ik heb de m/32 genomen en zit perfect. Bij de buik zelfs ruimte over, dat stuk onder de tailleband. Maar qua heupen moet ik deze maat wel hebben. Topding en idd lekker hoog.

Edit: en mijn vriend begon over een gat in mijn hand maar dat heb ik genegeerd. Don’t need that kind of negativity in my life, bye.

10 likes

Iemand nog een leuke tip voor een zomerjurkje voor een meisje van 4. Mijn nichtje is binnenkort jarig en ik ben op zoek naar een stoer zomerjurkje voor haar!

Bedankt @mores :upside_down_face:
image
image
image
image
image
image

Edit: twijfel wel enorm over de maat overigens. Zo lastig. Ze zit nu over het algemeen in 74 maar heeft soms ook al 80 aan (en sommige dingen nog in 68…) dus ik heb alles nu maar in 80 besteld maar misschien zit ze als het hoogzomer is al in 86? Het zou op een gegeven moment minder snel moeten gaan toch zeggen ze? Haha ik heb het idee dat N alleen maar doorgroeit. Stop!! :pleading_face:

10 likes

Ik durf daarom echt nog niks voor de zomer te kopen, @anon37686689, ben van dat alles ingedragen op zolder belandt.

1 like

Het bovenste jurkje en het roze jurkje zijn van de Zara, pyjama’s en leggings van Marks & Spencer, en het onderste jurkje van de Hema.

3 likes

afbeelding afbeelding

11 likes

Screenshot_20210327-090512_Samsung Internet

Om te dragen op zn tweede verjaardag :heart:

Screenshot_20210327-091009_Samsung Internet

En adidasjes (komen vandaag binnen,ben benieuwd)

9 likes

Net deze besteld n.a.v. een tip in het baktopic.
Dan kunnen J en ik tegelijk wafels bakken. :heart:

1698052999_1_1_1

Linkje:

34 likes

Van welke winkel heb je die? Ik ben me ook aan het oriënteren op zulke :smiley:

Hee ik ben me ook aan het oriënteren op rolgordijnen voor dakraam. Heb je enig idee waarom het niet verduisterend genoeg was?

Oh, dat weet ik echt niet meer, sorry. Is al een paar jaar geleden. Heb even gekeken of er iets op staat van een merk ofzo, maar zie niks.

Wij hebben ze van top jaloezieën :slight_smile:

Wij hebben via Veneta redelijk goedkope verduisterend rolgordijnen gekocht en toen bij Hornbach apart deze geleiders: SOLUNA Zijprofiel voor rolgordijnen 190 cm 2 stuks kopen bij HORNBACH

Werkt top!

2 likes

Oeh wil je hier een foto can plaatsen. Heel benieuwd naar. :lipstick:

1 like

Die hebben wij ook en er word echt veel mee gespeeld! Alleen die fohn en kammetjes niet en dat is ook niet meer te koop zie ik, jammer.

1 like

Misschien wel, eens kijken!

1 like

Pfff eindelijk heb ik 'm kunnen scoren. Iedere keer uitverkocht dus ik had zelfs een wekker gezet omg. Maar dit rugzakje voor als ze naar de opvang gaat met haar eigen naam erop. Zooooo cuteScreenshot_20210328-100424_Samsung Internet

15 likes

€ 8,54 14% Off | Enkelibb Ks Nieuwe Geboren Baby Lange Mouw Rompertjes Gemaakt Van Biologische Katoen Brand Design Baby Jongens Meisjes Bloem Cherry Patroon onesie

Dussss
Op Ali weer een namaak. Ik ben dan altijd bang dat ik straks op Vinted een miskoop doe van een nep variant

Ze gebruiken ook gewoon nog fotos van de originele website enzo :joy:

1 like

Wat zoet

2 likes