Ja ik ben wel benieuwd hoe het voelt haha. Ze roepen ook “bio katoen”
Tijdje terug de echte voor dezelfde prijs gekocht in de sale
Okee niet echt “aankopen” maar misschien kan iemand helpen .
Er is dus zo een instagram pagina die (imo) suuuuuper leuke dingen verkoopt. Het is best prijzig maar goed opzich vind ik dat nog niet eens heel erg maar wel dat er dan ook nog $25 verzendkosten bijkomen en evt misschien ook nog douanekosten oid. Ik plaats wat foto’s van wat ik een beetje zoek en het gaat dan vooral om de oversized sweater rompers.
Naam van de insta pagina is atnoonstore
EDIT: mijn vraag is dus eigenlijk of iemand weet waar ik iets soortgelijks kan vinden. Ik heb al zoooveel gegoogled maar kom alleen maar uit op aliexpress.
Ja ik heb dat dus ook met dit pakje
Kom ik alleen tegen op ali of op de webshop van deze insta en dan is het maar de vraag of het dan niet ook van ali is
Ja stom he! Moet wel zeggen dat het niet exact die pakjes zijn die ik tegenkom op ali hoor, maar gewoon oversized sweater rompers in ander uitvoeringen zeg maar. Ze hebben ook een webshop dus dat vertrouw ik allemaal wel. Ik wil gewoon niet op ali kleding bestellen eigenlijk…
Bij Pipa Mae hebben ze zoiets
https://pipamae.com/product/pipamae-bodysuit-orange/
https://pipamae.com/product/muslin-body-auburn/
https://pipamae.com/product/pipamae-bodysuit-grow/
Edit @Karl_Lagerfeld die pakjes heeft Oeuf NYC ook, maar flink aan de prijs ook.
Vult Lindex alles nog weer aan?
Ik wou dat zwart witte gestreepte legging in 98 kopen maar hij is uitverkocht
Die bovenste ben ik een keer tegengekomen op Ali ook, maar durf dat echt niet aan. Jammer want zooo leuk, maar prijs is belachelijk via een webshop haha
Ik ben nieuwsgierig hoe je zoiets dan aan zou doen, met een legging eronder?
Zie op die insta foto’s met zo’n warme truiromper en dan blote benen en schattige kousen, maar buiten dat het leuk staat voor de foto, kan ik me dat in de praktijk niet voorstellen?
… de kinderbijslag van 1 van de 2 is nu op
(Deels Vinted, deels prenatal (15% korting heeeujjjj) en deels zara)
Edit: bij beide ook echt honderden euro’s omdat ik van alles zo ongeveer 2 maten heb gedaan …
en sommige zelfs 4; zoals shirtjes met streepjes enzo heb ik voor baby meisje en peuter jongen
Twinnen zullen ze
Die kraagromper helemaal rechts, derde van boven … waar is die van?
Derde rij? Zara!
Bij kruidvat ligt nu een houten kappersset! Ziet er heel leuk uit, ook met föhn etc
Vinted & Zara
Ik ook al niet
Ik ook niet! Wel goed voor mijn portemonnee idd
Vraagje aangezien veel mensen hier ook op Vinted zitten. Ik kan de laatste tijd via de app niet meer selecteren op land/regio van de verkoper.
Ik heb niet zo’n zin dingen uit Frankrijk of Spanje te laten verschepen maar krijgt echt veel uit die landen in de resultaten steeds!!
Weten jullie of dit nog kan en zo ja hoe?
Ja ik zie het voor me met een leuk maillotje er onder oid! Geen idee of het praktisch is hoor haha. Maar vind het echt schattig er uit zien.
Voor haar 2e verjaardag of als we over gaan naar het nieuwe huis. K. is dol op tractors, laat alles uit haar handen vallen zodra ze er een ziet om te wijzen en erna te kijken. Gisteren haar een heel groot plezier gedaan met een speelgoedtractortje, ze was er zo blij mee haha. En kon deze nu gratis bestellen, toch nog iets leuks aan diabetes hebben (ik krijg spaarpunten bij iedere bestelling voor mijn hulpmiddelen en af en toe hebben ze dus ineens hele leuke dingen in de bijbehorende webshop zitten).
@Fishing ik denk dat T. en K. zich prima een middag samen vermaken met tractors kijken