Vind het zo lastig in te schatten welke maat korte broeken mijn zoontje heeft van de Zara.
92 of 98. Hij is best smal en korte benen dus ik neig naar de 92.
Edit ik heb gewoon twee maten besteld.
Vind het zo lastig in te schatten welke maat korte broeken mijn zoontje heeft van de Zara.
92 of 98. Hij is best smal en korte benen dus ik neig naar de 92.
Edit ik heb gewoon twee maten besteld.
Dit theesetje van het verhaal wat ik net deelde in wjekwzk. Ik ben normaal echt een marktplaats/vinted freak dus dit theesetje was ongeveer net zo duur als haar ikea keukentje van marktplaats maar ach hij is wel heel zoet toch
Ik heb toevallig met K. haar korte broeken van vorig jaar zomer gepast en die zijn voor nu nog prima. Is maart 80, ze begint nu uit 86 te groeien en dat merk ik bij de lange broeken vooral in de lengte. Dus gok dat ze met 80-86 de zomer wel doorkomt.
@Ketel oooh heel leuk
Even wat voorjaar in haar kast:
Ooh zo leuk! Q is ook hélemaal weg van zijn tractor haha. Wij maken er vaak een springtouw aan vast, want zelf trappen is nog wel een dingetje haha. Hij trapt heel goed mee als we hem voorttrekken (wij nemen deze altijd mee naar het bos haha), maar voor zelfstandig trappen heeft hij de kracht nog niet.
Haha dit doen wij ook (springtouw) want T past er ook nog niet op
Haha ja werkt super goed, zit er meteen ook nog een béétje tempo in
Ik had bij Zara besteld en bewust 5.95 ipv gratis bezorging gedaan. Want 5.95 was vandaag of morgen in huis. En gratis donderdag of vrijdag.
Krijg ik met een mailtje dat mân bestellingen vertraging heeft en dus vrijdag of zaterdag komt.
Ben ik een jankerd als ik mân 5.95 nu terug wil
Nee zou er een mailtje over sturen.
Nee ik zou ze contacten. Zo kan ik ook snel geld verdienen. Bij een zzpâer zou ik dit niet doen, of bij een lokale middenstander. Maar dit is een keten.
Vinted aankopen van mijn vriend. Deze baby heeft geen zeggenschap over zijn/haar muziekkeuze. Er is ook al een voorraadje rompers van diverse bands besteld .
@Bathwater STOP
ik wil ook zoân fietsje kopen voor N voor haar eerste verjaardag.
nog liever wil ik er gewoon nog even niet aan denken
Neejohhhhh jouw V wordt nog lang geen 1 toch? Die is net geboren?
Oja, de bevrijding! Jeetje wat gaat dat hard he. Vind ik bij M ook zo bizar, die wordt over 3 maanden twee. Voor mn gevoel zat ik gister nog naast de couveuse
Gaat hard hĂš M is ook al weer 2. Praat de hele dag wat wel weer erg gezellig is.
J had nog helemaal geen t-shirts dusss had weer een goede reden:
En dat blauwe jurkje van de week voor I was helemaal niets dus even geruild voor deze:
Ik heb 19 maart besteld en dat kwam 24 maart binnen.
Pffff een wollen dekentje gekocht bij Ziloen.
Na 1 dag al dit :
Zooon slechte reactie terug gekregen van ze.
Koop daar dus echt niet weer iets.
Zo jammer want het is wel een mooi dekentje maar ook fucking duur.
Ben bang dat ie na een week compleet uit haken bestaat.
Pff dat is balen want die zijn idd prijzig. Jammer ook dat ze er slecht op reageren, wat zeiden ze?
Dat ik de steekjes het beste terug kon halen. ( kon ik zelf ook wel bedenken)
Ze konden hem niet terugnemen oid want hij was gebruikt. ( welgeteld 1 nacht op het bedje gehad)
Kan toch niet dat een dekentje van 80 euro na 1 nacht al zulke haken heeft?
Durf em nu ook niet meer te gebruiken want ben bang dat er wat losraakt.