Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh ik zag deze net voorbij komen op insta, zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:.

1 like

Er was 20 procent korting op prenatal bedtextiel en moest nog dekentjes hebben:

En deze cosleeper/wieg met wat hoeslakens:

Als het goed is sluit deze redelijk aan op onze boxspring, dus ben benieuwd!

8 likes

Verveelde me tijdens de paasbrunch

9 likes

Laatst een afspraak gemaakt bij Babypark voor een nieuwe autostoel voor de werkbus van mijn vriend. Moest zonder isofix maar wel voorwaarts en achterwaarts dus was nogal een opgave :joy:. Uiteindelijk is het de Joie Tilt geworden. Op de website en bij de kassa gaf hij aan dat hij €129 was, maar op het prijskaartje stond €89. Heb er dus mooi €40 vanaf gekregen alsnog :money_mouth_face:

N. word begin mei alweer 1 jaar, dus we vinden het wel tijd om van kinderwagen over te gaan op buggy. Ben dat gesjouw met die kinderwagen ook helemaal zat en ben ook niet zo heel blij met die kinderwagen (dat krijg je als in een babywinkel werkt en 100 keer per dag met kinderwagens rondloopt). We zijn voor de easywalker jackey gegaan, ben heel benieuwd naar ervaringen!

Dan nog wat zomerkleren. Ik ben er toch weer ingetrapt om een paar shirts bij de zara te bestellen :clown_face: hopelijk krijgt ze ze deze keer wel over dr hoofd.

9 likes

Ooooooh dat pakje met die zwanen :pleading_face::heart:

1 like

Lief he! :pleading_face: zat er eerst nog over te twijfelen, maar zag dr al helemaal zitten in de zomer op een kleedje :pleading_face:

2 likes

Waar is deze van?

Ik ben voor R. op zoek naar een kort zwart broekje in maat 68. Iemand die al ergens gezien? Ik krijg ze nog niet gevonden namelijk.

2 likes

Ik zag net deze maar die is er volgens mij pas vanaf 74… Misschien laten maken? Ik bestel wel eens dingen bij minicrol op insta voor L :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Ooh ga daar eens kijken! Heb nog even voor ze hem ook echt aankan, maar dat is anders ook nog een goede optie idd!

1 like

Ahh I heeft precies dezelfde en dezelfde kleur! Denk dat L hier heel veel plezier van gaat hebben!

1 like

Oh, ik snap nog steeds niet hoe het kan dat L en L al bijna 1 zijn! :pleading_face::sob:.

Ik denk dat L deze ook van ons krijgt!

1 like

Wat super schattig die pakjes! Vind zomerkleding toch wel echt een stuk leuker voor meisjes dan voor jongens. Heb voor mijn zoontje maar gewoon standaard korte broekjes besteld :sweat_smile:

3 likes

Vanaf wanneer gingen jullie fietsen met je kleintje? En doen jullie hem/haar dan ook een helm op? Dus wanneer hij/zij voor op de fiets zit.

Vanaf het moment dat ze zelf konden gaan zitten, en geen helm.

Thanks! Vooral dat laatste was ik benieuwd naar.

Ik heb een fiets gekocht rond haar eerste verjaardag, en ze draagt zeker wel een helm. Ik vergeef het mezelf niet als er iets gebeurt en ik had het kunnen voorkomen met een helmpje.
Voor in de auto koopt iedereen een dure autostoel, maar op de fiets is extra veiligheid niet nodig? Ik begrijp dat niet.
Professionele fietsers/skaters dragen ook (over het algemeen) een helm ter bescherming van hun schedel. Sorry als ik hier fel over ben, maar ik vind dat wij in Nederland te makkelijk denken over veiligheid op de fiets.

21 likes

Wij zijn met 8/9 maanden gaan fietsen. Toen kon ze goed zitten en was het mooi weer, vond ik ook belangrijk. En wel een helmpje. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren. Wij hebben een verstelbare helm van de Decathlon. Die werkt met een wieltje waarmee je de helm passend maakt. Kostte iets van 15 euro.

Ik bedoel niet zelf fietsen he, ik bedoel bij ons voor op de fiets! Alsnog een helm begrijp ik hoor. Ik zit er zelf wel over te denken. Het lijkt me niet fijn zitten voor hem, maar stel dat je samen valt of zo…

Ik heb ook nog een mega zomer wishlist bij Zara en H&M, maar ik heb dus geen zin om zomerkleren te kopen terwijl het sneeuwt.

10 likes