Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Heb je een linkje van deze???

Ik moet ook nog een nieuwe fiets incl zitje en deze ziet er mooi uit!!

Voor de jongste:

Middelste:

Oudste:

12 likes

Van de Hema!

1 like

Jij koopt altijd zulke leuke dingen :heart_eyes:.

2 likes

afbeelding

16 likes

Ah waar zijn die slofjes van? Zo schattig :heart_eyes:

1 like

Waar is dat roze overslag vestje van? Zo leuk, lijkt op een ballet vestje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zijn deze

2 likes

Die is van de Zara, echt schattig ja!

1 like

Ik heb geen link, maar het is een cortina u4 d50 family :raising_hand_woman:t3: Zitje en scherm van Bobike. Ben er heel blij mee, fietst fijn!

1 like

Nou na veel gemail heb ik het dekentje toch terug mogen sturen en heb ik een tegoedbon gekregen voor de webshop.

:+1:t2:

edit: alleen jammer dat ik er nu achterkom dat ik de verzendkosten alsnog zelf moet betalen als ik iets nieuws bestel :upside_down_face:

9 likes

2 aankoopjes alvast voor de lente/zomer.
Ik kwam er deze week achter dat ik vrijwel nog niets heb wat een beetje leuk is voor mooi weer.
Nu hopen op zonnig warm weer maar helaas lijkt dat er nof niet in te zitten 🥲

9 likes

Oh ik zag deze net voorbij komen op insta, zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:.

1 like

Er was 20 procent korting op prenatal bedtextiel en moest nog dekentjes hebben:

En deze cosleeper/wieg met wat hoeslakens:

Als het goed is sluit deze redelijk aan op onze boxspring, dus ben benieuwd!

8 likes

Verveelde me tijdens de paasbrunch

9 likes

Laatst een afspraak gemaakt bij Babypark voor een nieuwe autostoel voor de werkbus van mijn vriend. Moest zonder isofix maar wel voorwaarts en achterwaarts dus was nogal een opgave :joy:. Uiteindelijk is het de Joie Tilt geworden. Op de website en bij de kassa gaf hij aan dat hij €129 was, maar op het prijskaartje stond €89. Heb er dus mooi €40 vanaf gekregen alsnog :money_mouth_face:

N. word begin mei alweer 1 jaar, dus we vinden het wel tijd om van kinderwagen over te gaan op buggy. Ben dat gesjouw met die kinderwagen ook helemaal zat en ben ook niet zo heel blij met die kinderwagen (dat krijg je als in een babywinkel werkt en 100 keer per dag met kinderwagens rondloopt). We zijn voor de easywalker jackey gegaan, ben heel benieuwd naar ervaringen!

Dan nog wat zomerkleren. Ik ben er toch weer ingetrapt om een paar shirts bij de zara te bestellen :clown_face: hopelijk krijgt ze ze deze keer wel over dr hoofd.

9 likes

Ooooooh dat pakje met die zwanen :pleading_face::heart:

1 like

Lief he! :pleading_face: zat er eerst nog over te twijfelen, maar zag dr al helemaal zitten in de zomer op een kleedje :pleading_face:

2 likes

Waar is deze van?

Ik ben voor R. op zoek naar een kort zwart broekje in maat 68. Iemand die al ergens gezien? Ik krijg ze nog niet gevonden namelijk.

2 likes