Wij zijn met 10 maanden ongeveer begonnen met fietsen. Ze kon met 8 maanden al vrij goed zelfstandig zitten maar hebben er toch even mee gewacht. Ze draagt overigens geen helm maar ben er wel over na aan het denken om het wel te doen…
De zara bestelling heb ik inmiddels binnen en tegen alle verwachtingen in passen de shirts over haar hoofd!! 

Helemaal zin in de zomer.
Sorry for spamming, maar vind dit te leuk🥺
Verliefd!!!
Ik leef nu op water en brood.
Maar dit shirt van Carlijnq moest ik gewoon hebben (het was een hele zoektocht)
Ze zit nu in maat 110/116, dus denk dat ze er wel vlot ‘ingroeit’. Vind ik ook zo zonde van zo’n dure fiets als hij al snel te klein is.
Ohhh zo leuk die diertjes ook!
Wij hebben toen onze oudste 3,5jr was een 16 inch fiets gekocht. Hij zat toen ook in 110/116. Pas met maat 116 kon hij echt goed zelf op en afstappen en met z’n voeten bij de grond. Achteraf had ik liever 14 inch gekocht omdat dat het leren fietsen (zonder zijwieltjes) makkelijker had gemaakt.
Nu zit hij in maat 122 en moeten we qua trappen wel eigenlijk zijn zadel en stuur omhoog zetten, maar als hij moet remmen en stoppen kan hij net met z’n voeten bij de grond als hij op z’n zadel blijft zitten.
Hoop dat je kindje goed op deze fiets past, hij is wel super leuk. 
Hahaa bijna maar ik heb zo’n ontzettende hekel aan de Action als winkel dat ik er echt nooit kom zelf.
Leuke kleertjes!
Oh we hadden gepast bij neefje en dat ging al aardig, wel nog met zijwieltjes. Nou ja, anders op de groei en eerst een tweedehandsje voor het oefenen.
Learning tower, die ook in te klappen is tot stoel+ tafeltje. Gelijk een succes met het maken van het ontbijt en lunch. Hopelijk ook weer eens koken zonder drama vanavond! 
Aaah zo leuk! Wij hebben deze ook op het oog voor K. haar nieuwe kamer. Gaan dan wel haar ledikant er nog bij zetten want en een ‘nieuw’ huis (ze krijgt mijn man zijn oude kamer en doet daar nu wel eens smiddags dutjes in) en een nieuw bed lijkt me erg veel in 1 keer.
Ohh gaan ze twinning? Zo schattig
Bedoel jij niet morgen? Ik zie geen korting 
Haha ja alleen voor de foto van de baby aankondiging
(en misschien nog wel vaker 
ben ik echt deze moeder geworden?!
)
Verklaard een hoop! haha.
Scheelt denk ik al heel veel dat jullie wel in hetzelfde huis blijven
als wij gaan verhuizen is de verbouwing beneden wss nog niet helemaal klaar dus is hoop in 1x voor der.
En denk dat het ook veel doet dat ze snapt dat haar broertje in haar oude bed gaat! R. heeft een eigen ledikant al 
Wait whuutt? Helemaal gemist. Gefeliciteerd!