Oh we hadden gepast bij neefje en dat ging al aardig, wel nog met zijwieltjes. Nou ja, anders op de groei en eerst een tweedehandsje voor het oefenen.
Learning tower, die ook in te klappen is tot stoel+ tafeltje. Gelijk een succes met het maken van het ontbijt en lunch. Hopelijk ook weer eens koken zonder drama vanavond!
Aaah zo leuk! Wij hebben deze ook op het oog voor K. haar nieuwe kamer. Gaan dan wel haar ledikant er nog bij zetten want en een ‘nieuw’ huis (ze krijgt mijn man zijn oude kamer en doet daar nu wel eens smiddags dutjes in) en een nieuw bed lijkt me erg veel in 1 keer.
Ohh gaan ze twinning? Zo schattig
Bedoel jij niet morgen? Ik zie geen korting
Haha ja alleen voor de foto van de baby aankondiging (en misschien nog wel vaker
ben ik echt deze moeder geworden?!
)
Verklaard een hoop! haha.
Scheelt denk ik al heel veel dat jullie wel in hetzelfde huis blijven als wij gaan verhuizen is de verbouwing beneden wss nog niet helemaal klaar dus is hoop in 1x voor der.
En denk dat het ook veel doet dat ze snapt dat haar broertje in haar oude bed gaat! R. heeft een eigen ledikant al
Wait whuutt? Helemaal gemist. Gefeliciteerd!
Thanks!!
Ik ook - maar de kaartjes zitten er nog aan dus ik overweeg nu…
Die wikkeldeken is echt heel fijn! Ik denk dat dat wel mijn meest gebruikte baby aankoop is tot nu toe.
Ik ga mijn h&m bestelling ook terugzenden. Heb het gisteren binnengekregen. Had nog gebeld naar de klantenservice of ze het niet konden verrekenen omdat dat iedereen moeite scheelt en ook onnodige retourritjes scheelt, maar nee er werd me aangeraden om het gewoon terug te sturen en opnieuw te bestellen.
Voel me er wel een beetje suf over, maar scheelt me serieus 40 euro.
Opnieuw bestellen en terugsturen met andere retourbon/factuur?
Oh dat is fijn om te horen! Ik koop dingen vooral om hoe ze eruit zien want kan echt totaal niet inschatten wanneer iets nou nuttig is of niet
Die teddy wikkel hebben wij ook. Super handig voor in de kinderwagen en maxicosi. En het staat zo schattig