Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hou op hoor, zit die kleine Bollie van jou in maat 98!!!

Ik ga denk ik mijn bestelling retourneren en nu opnieuw bestellen😂

Oh net als de rest zie ik nu😂
EDIT: help, nieuwe collectie. Ga alleen maar duurder uit zijn denk ik.

3 likes

Oh hij staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje! Ik verwacht alleen een zomerbaby, is hij dan te warm of kan het prima?

0713142_02.jpeg
Ik heb 2 van de roze stoeltjes besteld (in het echt zijn ze iets lichter van kleur)

11 likes

Die stoeltjes zijn leuk! Waar heb je die gekocht?

Oh ja misschien wel te warm. Maar dan zou je misschien geen jasje en mutsje aan hoeven doen en op frisse dagen lekker in de teddy? S ligt er nu ook zonder jas in, maar dat kind heeft het altijd warm, wij hebben er in de zomer denk ik niks aan.

1 like

Haha nou, beetje in between en met Zara weet je het nooit. Maar hallo, ze is bijna 2 he, dus kan gewoon!

1 like

Die zijn van de Kwantum! Nu ook in de aanbieding :smirk: (Kinderstoel Jip)
Op hun site zie je 3 kleuren, maar zag in de winkel ook nog donkerblauw staan!

2 likes

Ik wil een zonnehoed kopen voor N bij H&M maar twijfel over de maat en kan de maattabel niet openen. Haar hoofdomtrek is gisteren toevallig nog gemeten, 46,5cm. Maar de maten zijn óf 74/80 of 86/92. Wat zouden jullie doen? Volgens een andere website is het vanaf 47 cm maat 86. Ik kan natuurlijk ook gewoon wat terugsturen maar dacht, misschien heeft iemand ervaring.

Waar ?

Mijn baby heeft met 7mnd een 86/92 van H&M en zit net goed haha. Maar die heeft ook een groot hoofd…
Zou gewoon 2 of 3 maten bestellen :’) Heb ik ook gedaan

1 like

Zomergarderobe voor de (veeeel te verwende) baby. Allemaal H&M. Ik zie alles al heeeelemaal voor me met gebruinde beentjes op het strand. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Ik heb best wat bij de H&M gekocht (205 euro oeps) , alleen laad ie geen plaatjes bij bestellingen.
In ieder geval een hele leuke zonnepet met oortjes en pofbroekjes.

1 like

Ongevraagde tip: bij Big en Belg hebben ze ook veel mini rodini voor de helft.
Laatst besteld en had het ook snel in huis!

4 likes

Voor mijn oudste dochter:

13 likes

Omdat iedereen er zó positief over is ook voor mijn baby en peuter pakken besteld :relaxed:
Korting bij Ielm

7 likes

Ja natuurlijk wil ik weer alles van deze foto. Kun jij niet eens stoppen met posten hier? Altijd veel te leuke dingen.

2 likes

Oooh ik heb zo erg tussen deze getwijfeld en degene die K. nu heeft (met die blauwe bladeren). Gaan jullie vast veel plezier van hebben!

2 likes

Oh die had ik ook gezien! Ook leuk!!
Dankje :blush: ben benieuwd

Wij hebben nog veel kleren doorgekregen, dus te zonde om zelf te bestellen. Maar altijd als ik jullie bestellingen zie kan ik niet wachten tot de grotere maatjes en ik ook los kan :sweat_smile:

2 likes