Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Omdat dit de broek is die eigenlijk het allermooiste zit bij K. heb ik die nu maar 3x in een maat groter besteld (de Polly van Name It).

En voor R. dit te leuke broekje van Noppies, eens een keer iets anders dan bloemen, streepjes of stipjes.

En verder zijn we nu echt degelijk geworden haha.

Afgelopen zomer hadden we als we ergens aan het water gingen zitten vaak de buggy helemaal vol en droegen we K., dus toen bedacht voor dit jaar zo’n bolderkar te kopen. Deze hebben ze nu bij HEMA online, ben benieuwd of het iets is qua stevigheid!

En ook nog een rok voor K. en witte rompers voor R., want heb in maat 62-68 vooral met lange mouw of zonder mouw. En vooruit ook nog een bamboe romper met een te leuk printje voor der erbij.

Ohja en bij Prenatal hadden ze nu korte zwarte broekjes! En toen dacht ik Vinted! Dus nu voor 1,50 een kort zwart broekje gescoord met nog een andere en 2 shirtjes :stuck_out_tongue:

9 likes

Is die polly heel smal? Er is gewoon geen broek die aan I haar kont blijft hangen. 🥲

Ja de smalste broek die K. heeft! Sluit ook heel mooi aan op haar benen en om haar billen. En in de taille zit van dat elastiek om hem strakker te maken, heb in 86 pas deze week het elastiek losser gedaan maar ze beginnen korter te worden, dus denk dan hebben we 92 vast in huis. Bij prenatal hadden ze in hun jeanswand ook altijd een hele fijne smalle van het eigen merk, maar ze hebben nu bij de meisjes al die jeans veranderd naar met alleen een elastiek bovenin en geen knoop en rits meer zo stom. En dus ook geen elastiek meer in de taille om strakker te maken :rage:

Zit nu op mn laptop, zal zo via mn telefoon even een foto toevoegen.

Klopt! Ik had ook altijd een broek van prenatal maar ze hebben hem idd veranderd. Heb hem gepast gister maar het lijkt of ze in haar broek gepoept heeft dus ga hem retourneren. Waar heb je hem besteld?

Ohja herkenbaar! En goede omschrijving, had laatst ook een broek voor K. retour gestuurd om die reden en mn man snapte niet wat ik bedoelde :joy: volgende keer maar even een foto van maken voor zijn begrip.

Ik heb besteld bij Zalando (15% korting) en bij Pinkorblue want de zwarte hadden ze niet bij Zalando in K. haar maat. Bij Pinkorblue is vandaag ook korting maar niet op alle modellen. Het is de NKFpolly. De broek die K. op de foto’s aan heeft is de NMFpolly maar dat heeft met de maten te maken, die maat is nog de minicollectie van name it en 92 is de kidscollectie :stuck_out_tongue_winking_eye: (ik heb dus in een ver verleden als bijbaan bij name it gewerkt haha)

fotos

Kan geen foto vd achterkant vinden en hij zit nu in de was , maar zo krijg je wel een goed beeld hoe hij zit

Ik vind trouwens de leggingbroeken van Zeeman ook erg fijn! Die met stiksels en steentjes voor, echte kontzakken en een omslag onder aan de pijp. Zijn €6,- ofzo en hebben ze in iedere collectie wel weer in een paar kleuren. K. zit nu beetje tussen 2 maten in en deze passen nog maar moet ik met moeite over haar billen trekken.

deze zijn dat

(Dit is een oude foto uit september)

1 like

Omdat Z altijd koffie wil drinken uit mijn beker, en ik dat een iets minder goed idee vind. Nu heeft hij zijn eigen bekers :grin:

Van de Hema

Ze zijn te schattig en hij vindt ze helemaal leuk. De sleeve is echter van karton, dus die overleven het natuurlijk geen dag.

24 likes

Zeeman leeg gekocht (en nog meer, maar daar kan ik geen afbeeldingen van vinden).

2007450779744_Front_01

12 likes

Allemaal via Vinted;

24 likes

Voor z’n 2e verjaardag volgende maand. :smiling_face_with_three_hearts: Ik wilde die hele E.T collectie van mini rodini al hebben maar vond ze steeds te duur. Maar yolo z’n verjaardag is eindelijk een mooi excuus!

12 likes

Ik heb voor het eerst iets voor onze baby gekocht :pleading_face: Van de Hema!

33 likes

Ja ik vind het heel erg true to size vallen!

Ja, want het is 68-74 en 80-86 bij mini rodini dus dan heb je met een maat groter ook wel echt een jurk ipv een jas denk ik. Heb je zo’n parkamodel of een bomber op het oog?

Gaaaf!! Ik zie m pas vanaf 80-86 en omdat het een wat langer model is denk ik echt dat ie bij die maat te lang is. Als hij er ook in 68-74 is zou ik die doen.
Zou je het makkelijk kunnen retourneren?

1 like

Van die dingen waarvan je pas bij de tweede bedenkt dat het veel handiger is.

Wasbare zwemluier

14 likes

Heel leuk! Ik kan hem niet vinden op de website, heb je een artikelnummer ofzo waar ik op kan zoeken?

1 like

Oh wacht, ik dacht dat het één geheel was met de ballon!

Die ballonnen zijn leuk zeg, dat ga ik even opslaan!

1 like

Oh dat linkersetje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind dit model wel een beetje oversized kunnen! En K ging sowieso vanaf maat 80 veel minder had groeien (maar goed n=1), dus die past nu zelfs nog jasjes van vorig jaar. Dus als je hem nu iets ruimer koopt heb je grote kans dat ze hem volgend jaar ook nog aan kan! Hij is wel echt te gek zeg.

1 like

Voor jongens is gewoon echt veel moeilijker :rage:

2 likes