Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Nee joh! Ik vind het echt heel leuk om te shoppen voor m’n jongen!

Leuk is het ook! Alleen ik vind wel dat je echt beter moet zoeken. Voor mijn dochter kan ik gewoon de hema/zara/prenatal/zeeman of whatever inlopen en er is bijna zeker wel iets leuks te vinden. Voor mijn zoontje vind ik dat toch echt minder.

Als je inderdaad op Vinted gebruik maakt van de selectiecriteria, dan is het makkelijker om iets leuks te vinden. Ik doe ook altijd maat + merk en soms ook nog kledingstuk of kleur van het kledingstuk. Wat ik ook handig vind, is dat je een verkoper kan volgen als je vindt dat die leuke spullen verkoopt. Dat maakt het zoeken voor een volgende keer toch een stuk makkelijker.

2 likes

Toch op de valreep nog gezwicht voor deze slofjes…

…omdat ik ze echt te schattig vind staan bij al die newborns!

Nu hopen dat we niet te lang meer hoeven wachten :hugs:

23 likes

Ik heb een heeeeeeeleboel baby jongens kleren te koop staan! Alles voor een prikkie want ik wil er vanaf. Als je mijn Vinted wilt, laat maar weten.

2 likes

Heb je ook al Vans geprobeerd? Het lage model met veters gaat hier (brede voet met hoge wreef) goed. Die met klittenband ook, al zorgde die in het begin voor blaren op de hakken en daar heeft ze met die met veters nog geen last van gehad.

Wat een struggle hè? Inmiddels heb ik wel een paar merken om op terug te vallen maar pfff

1 like

Niet helemaal een kinderaankoop, maar wel zodat ik meer zelf op pad kan met haar als ik geen auto heb.
Nu nog een nieuw fietsstoeltje want inde oude past ze niet meer.

afbeelding

Nu ga ik even mijn linkenier verkopen :raising_hand_woman:t3:

21 likes

Dit setje voor J:

Dit jurkje voor I:

Door m.ichelle b.ollen dit merk leren kennen, moest me
zo inhouden

23 likes

Dit is altijd zo irritant…

Ohh dat jurkje! :heart_eyes:

3 likes

Dirkje!

Zag dit bij iemand op Insta: een H&M plantenbak als boekenbak…

36 likes

Hoop maar dat ze passen want ik snap zijn schoemaat echt voor geen meter

40 likes

Hoe gaaf met dat klittenband zo!

1 like

Weet niet wat me bezielde om 2 witte items te bestellen… Maar goed, ze zijn wel schattig (van H&M)

19 likes

Haha ja, ik dacht al dat het aan mij lag. Maar inderdaad!

3 likes

Sale aankoopjes

4 likes

Hahah dat duurt nog wel een jaartje hahah

Voor N. haar 1e verjaardag :gift: .

22 likes