Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Beste aankoop van het jaar geweest. Behalve elke dag ballen rapen. Dat is iets minder :rofl:

1 like

Nee nog niet! Ik wilde eigenlijk toch even een afspraak maken bij een Babypark om wat advies in te winnen. Maar thanks voor de tip, ik ga toch even kijken!

1 like

Je gaat zo’n spijt krijgen hahah.

2 likes

Its a cool kid :heart:

63 likes

Hahaha ik ben benieuwd. Zal mij niet eens verbazen als ze er niet eens naar omkijkt :joy:.

Grrr meer mensen problemen met de Next site? Ik had allemaal leuke dingen in m’n mandje zitten maar ik kan op 1 of andere manier afrekenen door een foutmelding.

Toen heb ik de zeeman gebeld en ben ik daar maar even los gegaan :sweat_smile:. Ik ging eigenlijk vooral voor rompers en pyjama’s maarja als je er dan toch ben. Helemaal nu ze kruipt/tijgert en alle kleding binnen no time vies is even wat voorraad erbij. En die vrouw die tijdens de zwangerschap zei dat ze haar dochter echt leuke genderneutrale dingen aan ging doen? Ik ken dr niet meer :see_no_evil:

19 likes

Hahah hier geen spijt van de aankoop! Hij speelt er zo lief mee. Hij doet de ballen er inmiddels zelf ook af en toe in :smiling_face_with_three_hearts: .

Maar vraag het me over een halfjaar nog een keer :rofl:

1 like

Springt extra fijn, zo groot! Ik zou wel even kijken of je rubberen tegels onder de poten kan leggen. Dan gaat je trampoline waarschijnlijk een stuk langer mee :relaxed:

2 likes

Leuk juist!!

Wij hebben een kleine en heb er eigenlijk spijt van want je kan er niet met zijn tweetjes op. En het is juist leuk als je ook samen kan springen.

1 like

image
+
image
Natuurlijk voor haar, maar ook een beetje voor ons zodat wij relaxed in de tuin kunnen zitten terwijl zij zandkastelen bouwt

15 likes

In de zomer is het ook heel chill om er lekker op te liggen!

2 likes

Hahaha ja, waarschijnlijk zit er na 1 dag geen zand meer in. De ene helft ligt ernaast, de andere helft zit in haar romper

2 likes

Vandaag nog gekocht in de winkel! Online weet ik niet

2 likes

Wij doen ook precies dit :+1:t2:
Heb wel eens babykleding in de droger gegooid, omdat alles vies was. Maar had echt spijt. Sommige dingen waren gaan pillen, anderen gekrompen :weary: Nu een goede smoes om genoeg kleding te kopen :joy::woman_shrugging:t3:

Haha wat zijn vreetjurken?

afbeelding

Misschien een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar zoiets, bij de Etos! Folder van komende week.

3 likes

Hier hetzelfde als de andere reacties, kleertjes niet in de droger!

Ah super tip! Deze ga ik volgende week halen :heart_eyes:

1 like

Ik heb geen idee, maar zie het zoveel overal en geloof dat ze normaal best duur zijn, daarom deelde ik het. Zelf geen ervaring mee, al vind ik het wel leuk staan vaak! :blush:

1 like

Omg die moet ik hebben voor mijn babies. Zo een afsprk in de zeeman, ik ga zoeken haha

1 like