Vandaag nog gekocht in de winkel! Online weet ik niet
Wij doen ook precies dit 
Heb wel eens babykleding in de droger gegooid, omdat alles vies was. Maar had echt spijt. Sommige dingen waren gaan pillen, anderen gekrompen
Nu een goede smoes om genoeg kleding te kopen 

Haha wat zijn vreetjurken?

Misschien een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar zoiets, bij de Etos! Folder van komende week.
Hier hetzelfde als de andere reacties, kleertjes niet in de droger!
Ah super tip! Deze ga ik volgende week halen 
Ik heb geen idee, maar zie het zoveel overal en geloof dat ze normaal best duur zijn, daarom deelde ik het. Zelf geen ervaring mee, al vind ik het wel leuk staan vaak! 
Omg die moet ik hebben voor mijn babies. Zo een afsprk in de zeeman, ik ga zoeken haha
Ziet er instaworthy uit (dat aankleedkussen, niet de vreetjurk), maar ik krijg al schaafwonden als ik er naar kijk. En mijn baby al helemaal, die kan zo wild zijn.
Maar staat wel leuk op de foto’s.
Oh dat ook ja. En plas van de jongetjes. Maar het staat wel leuker dan zo’n ongezellig aankleedkussen.
Ik heb ze ook gekocht😁 lagen wel goed verstopt onder de nieuwe lading siliconenslabbers (die zijn ook top trouwens!)
Lijkt me ook super onpraktisch en onhygiënisch inderdaad. Iedereen heeft vast wel een keer een plas of poep accident met baby verschonen gehad
zit je dan met je rieten mandje.
Ik heb zo’n mand van mijn moeder als kado gekregen (die was van kwantum). Ze heeft op maat een kussen laten maken met aan de ene kant stof en aan de andere kant zijl. Echt ideaal want hij slaapt in de box nu in die mand en verschonen doen we dan beneden op tafel in de mand en dan draaien we dat kussen om naar de zijl kant. Dus met ongelukjes is het zo schoon!
Alleen rompers gaan in de droger.
Veel te zonde van de kleren.
Prachtig behang😍
Haha, ik heb laatst echt precies dezelfde truien en het spijkerjasje gehaald bij de zeeman!
Echt leuk weer. Vind het aanbod altijd zo wisselend. Soms ga ik zwaar teleurgesteld naar huis. 

mijn kamer staat nog vol met verhuisdozen hahaha
ik heb hem vorig jaar gekocht voor N. maar helaas heeft ze hem maar 1 keer aan gehad en ik was er zooo verliefd op. Weet niet of dit helemaal het juiste topic is maar ik dacht proberen kan altijd.