Zo lief! Dankjewel!
@Oprah echt?! Mijn vinted zoek skills kunnen nog wat beter 
Voor wie nog wasbare luiers nodig heeft. Deze week is Real Nappy Week en is er bij veel sites korting! (Heb zelf niets nodig helaas…)
Ze hebben bij de Action nu ook mini strandsetjes die heel leuk zijn om te trakteren! Ook via Lobbes.nl mochten ze daar op zijn
Geen aankoop, ofja soort van haha. Alvast cadeautjes gemaakt voor de leidsters van het KDV omdat L bijna 1 is 
Wat leuk en lief gedaan. Hier zijn ze vast erg blij mee !
Wat een leuk idee zeg! Ga hier ook eens voor kijken
Oooh die slofjes!!
Ik mis gebreide slofjes
, maar met is kruipen helemaal geen optie
. Maar het is zo lief 
Ik heb zo’n maillot al tig keer in m’n mandje gegooid maar, hoe combineer je dat? Liggen ze dan gewoon in hun luier met maillot?
Oh het kruipen gaat hier prima met die slofjes hoor!
Heb ze ook al in een andere kleur. Bevallen zo goed dat ik ze daarom ook in roze heb gekocht!
Die maillot heb ik gekocht omdat ze kruipt en met jurkjes is dat heel vervelend haha. Die zitten in de weg en dan wordt ze gefrustreerd.
Heb em nog niet geprobeerd dus ik weet nog niet hoe ik em ga combineren. Nog ff uitzoeken🤣
Vinted aankopen.
Vind het zo lastig om in te schatten wat ze gaat dragen de eerste periode. In juni kan het 20 graden zijn, maar ook 35.

Er is weer korting bij Lindex hoor 

Niemand uit de buurt van Den Bosch die samen wil bestellen bij Lindex
dat probleem van @Superkonijn heb ik ook altijd, alleen bestel ik dan meestal helemaal niet, waar ik dan weer spijt van heb net als er geen korting meer is