Weer veeeel teveel geld uitgegeven.
Maarja, het is zo allemaal leuk hè
Wat een leuk idee zeg! Ga hier ook eens voor kijken
Oooh die slofjes!!
Ik mis gebreide slofjes , maar met is kruipen helemaal geen optie
. Maar het is zo lief
Ik heb zo’n maillot al tig keer in m’n mandje gegooid maar, hoe combineer je dat? Liggen ze dan gewoon in hun luier met maillot?
Oh het kruipen gaat hier prima met die slofjes hoor!
Heb ze ook al in een andere kleur. Bevallen zo goed dat ik ze daarom ook in roze heb gekocht!
Die maillot heb ik gekocht omdat ze kruipt en met jurkjes is dat heel vervelend haha. Die zitten in de weg en dan wordt ze gefrustreerd.
Heb em nog niet geprobeerd dus ik weet nog niet hoe ik em ga combineren. Nog ff uitzoeken🤣
Vinted aankopen.
Vind het zo lastig om in te schatten wat ze gaat dragen de eerste periode. In juni kan het 20 graden zijn, maar ook 35.
Er is weer korting bij Lindex hoor
Niemand uit de buurt van Den Bosch die samen wil bestellen bij Lindex dat probleem van @Superkonijn heb ik ook altijd, alleen bestel ik dan meestal helemaal niet, waar ik dan weer spijt van heb net als er geen korting meer is
Navy zodat hij ook boyfriend proof is
Misschien bij NEXT ik koop daar altijd outfits voor S.
Ze is toch vaste klant bij zara!!
Ja dan mag je lekker vrij overal naar binnen ook echt heftig wat een vrijheid
Ja ik zou maar snel gaan volgende week
Hebben jullie tips voor goede (en leuke) sandaaltjes voor mijn dochter van 3 en zoon van 1,5? Wat zijn merken die een beetje betaalbaar zijn maar wel met een goed voetbed?
Teva en Keen zijn sowieso goed qua voetbed. Keen heeft een dichte neus, dat is wel lekker met buitenspelen en voetballen, maar mooi vind ik ze zelf niet