Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Weer veeeel teveel geld uitgegeven. :money_with_wings::money_with_wings:

Maarja, het is zo allemaal leuk hè :woman_shrugging:t3:

31 likes

Wat een leuk idee zeg! Ga hier ook eens voor kijken

1 like

Oooh die slofjes!!
Ik mis gebreide slofjes :tired_face:, maar met is kruipen helemaal geen optie :unamused:. Maar het is zo lief :see_no_evil:

Ik heb zo’n maillot al tig keer in m’n mandje gegooid maar, hoe combineer je dat? Liggen ze dan gewoon in hun luier met maillot?

1 like

Oh het kruipen gaat hier prima met die slofjes hoor!

Heb ze ook al in een andere kleur. Bevallen zo goed dat ik ze daarom ook in roze heb gekocht!

Die maillot heb ik gekocht omdat ze kruipt en met jurkjes is dat heel vervelend haha. Die zitten in de weg en dan wordt ze gefrustreerd.

Heb em nog niet geprobeerd dus ik weet nog niet hoe ik em ga combineren. Nog ff uitzoeken🤣

1 like

Zoiets???

Dit is dan wel nog een mini baby maargoed het gaat om
Het idee.

afbeelding

2 likes

8 likes

Mooiste vis van de zee was vroeger echt mijn lievelings boek :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Zomergarderobe :white_check_mark:

33 likes

Vinted aankopen.

Vind het zo lastig om in te schatten wat ze gaat dragen de eerste periode. In juni kan het 20 graden zijn, maar ook 35.

6 likes

image

image

image

:pleading_face: :heart_eyes:

21 likes

Er is weer korting bij Lindex hoor :laugh:

Schermafbeelding 2021-04-22 om 11.18.12

Schermafbeelding 2021-04-22 om 11.18.23

Schermafbeelding 2021-04-22 om 11.18.33

11 likes

Niemand uit de buurt van Den Bosch die samen wil bestellen bij Lindex :innocent: dat probleem van @Superkonijn heb ik ook altijd, alleen bestel ik dan meestal helemaal niet, waar ik dan weer spijt van heb net als er geen korting meer is

2 likes

afbeelding

Navy zodat hij ook boyfriend proof is

26 likes

Misschien bij NEXT ik koop daar altijd outfits voor S.

2 likes

Ze is toch vaste klant bij zara!!

2 likes

Ja dan mag je lekker vrij overal naar binnen ook :flushed::flushed::flushed: echt heftig wat een vrijheid

3 likes

Ja ik zou maar snel gaan volgende week

1 like

En van mp

afbeelding afbeelding

Van mini rodini

23 likes

Hebben jullie tips voor goede (en leuke) sandaaltjes voor mijn dochter van 3 en zoon van 1,5? Wat zijn merken die een beetje betaalbaar zijn maar wel met een goed voetbed?

Teva en Keen zijn sowieso goed qua voetbed. Keen heeft een dichte neus, dat is wel lekker met buitenspelen en voetballen, maar mooi vind ik ze zelf niet :upside_down_face:

3 likes