Wat een vrolijk kleurtje!
Haha dat gaat echt super schattig zijn! Jammer genoeg heb ik al een zomerjasje voor mijn dochter (die ook bijna loopt trouwens) maar misschien dat ik deze ook aanschaf.
Waar is die onderste kleur van? Zoiets wil ik ook graag op het kamertje
Painting the past! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden want verf uitkiezen vanaf een staaltje blijft lastig
Ja dit heb ik ook met die bakjes. Kwam ik laatst pas achter 

Ik vind het confronterend dat mijn baby niet meer in de babycollectie van Prénatal past 

Kleuren met water
Valtie goed op maat? Ik twijfel tussen 68 en 74, verwacht dat ze van de zomer wel naar 74 gaat (ze zit in 62 maar draagt jasjes in 68 nu). Je hebt me geinfluenced en volgens mij staat die kleur R. geweldig! Had ook een jas voor K. bij C&A gezien dus kan ik die meteen mee bestellen.
Dan ga ik voor de 74! Mooi wel dit; de jas die ik voor K. wil hebben ze niet via c&a en die gele alleen via wehkamp
ik dacht kom ik mooi onder de verzendkosten uit, dus vanavond maat even kijken wat ik nog meer nodig heb (die jas is ook echt 19,99 en vanaf 20 gratis verzenden bij wehkamp grrr).
Geweldig!!
Vintedaankoopjes voor R., ik was op zoek naar een zwart broekje (zag ze nu nieuw bij prenatal dus dacht ff vinted checken) en zag nog een leuk broekje en 2 shirtjes bij die verkoper. Vanwege de bundelkorting was het goedkoper als ik er nog een shirt en dat luierbroekje bij deed dan wanneer ik die niet meebestelde 

Shoppen op Vinted voelt altijd een beetje als gratis shoppen, ik gebruik daar namelijk altijd de opbrengsten van mn eigen oude kleding voor die ik niet meer draag 
@Bathwater superleuk 

Vinted aankoopjes, ik merk dat ik voorkeurbheb voor bepaalde kleuren haha
Ik hou ook gewoon echt niet van de kleuren blauw en grijs. Schijnbaar denken winkels dat mensen met jongens baby’s daar heel erg van houden aangezien 90% van de kleding die kleuren heeft.
Denk eerder dat dat komt doordat geel en roestbruin veel baby’s niet zo mooi staat (ivm rode/gele ondertoon in de huid), en grijs- en blauwtinten doen het bij de meeste ondertonen wel goed
Ahhh, zo leuk!! Jammer dat die kleur mijn dochter totaaaaal niet staat.
Oh hmm ik vind mijn baby grijs en blauw dus heel bleek en ongezellig staan, misschien een uitzondering dan.
Dat grijze truitje had ik ook nooit uitgezocht normaal, maar was samen met dat broekje voor 1 euro een setje haha.
Geldt denk ik voornamelijk voor witte baby’s, lang niet voor iedereen natuurlijk.
Zit er even naar te zoeken en er zijn zgn universele kleuren die ‘iedereen goed staan’ en meerdere daarvan zijn grijs en blauwtinten (en ook pastelroze bijv), los van huidskleur.
Ik bedoelde meer dat geel en roestbruin niet veel kindjes staat, maar dit wist ik niet!
Ik zou echt niet weten wat mijn baby staat, haha. Hij is sowieso lijkbleek, dus ik denk niet dat hij nog bleker kan worden.