Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wij hebben die van teva en die zijn echt goede kwaliteit. Ze zijn niet mooi als in hip, maar wel gewoon leuk vrolijk (vind ik). Ze zijn op meerdere plekken verstelbaar en heel stevig.

image

Edit: nog even een toevoeging. We hadden ook leuke sandaaltjes van h&m, maar die kon ze in de praktijk nooit aan want dat klittenband trok ze zelf steeds los (ze was toen 1,5 ofzo). Die van teva kreeg ze zelf niet los (heeft ze wel geprobeerd).

3 likes

Ik kocht vaak Cupcake sandaaltjes bij Van Haren.

1 like

Ik ben erg tevreden over de sandalen van Timberland.

1 like

afbeelding

Verschoon tasje/matje

3 likes

@Karl_Lagerfeld iknwordt zenuwachtig van al je aankopen :joy_cat: Volgens mij ben je straks de best voorbereide moeder!

1 like

:joy: ja en dat is echt heel atypisch gedrag voor mijn doen want ben altijd onvoorbereid en begin te laat aan alles.

2 likes

Ik vind bunnies een heel fijn merk! Zag dat zalando er ook nog een aantal leuke in de sale heeft en er is extra korting met de code die op de site staat!

En van Haren heeft nu op de cupcakes korting ook zie ik!

1 like

hmgoepprod (1) hmgoepprod

15 likes

Dank je voor de tips allemaal. Heb deze besteld:

afbeelding

11 likes

Geen aankoop want is een cadeautje van oma. Maar moest ook aan jou denken @Oprah

IMG_20210425_125708

Het zijn verschillende verhaaltjes in verschillende dialecten. Zo leuk!

15 likes

Ja naast elk verhaaltje staat welk dialect het is!

IMG_20210425_142234

4 likes

@Printemps die schommel hebben wij ook! Ze heeft er pas 1x in gezeten maar we hopen er als we straks verhuisd zijn meer gebruik van te maken.

@Ovenschaal wat lief van je vader zeg! Heel mooi behang ook. Wij zijn ook druk met de nieuwe kamer van B. Zo leuk om weer lekker los te kunnen qua inrichting!

Ik dacht ik plaats een foto van de mooie biedermeierkast voor in B’s nieuwe kamer maar ik zie dat de advertentie al is verwijderd. Hij lijkt op deze en ik kon hem echt voor een mooi prijsje ophalen in de buurt. Heeft wel een verfje nodig.
image

Komt voor een muur met dit behangetje te staan
image

En deze kleur verf voor de andere muren:
image

Ben heeel benieuwd hoe het gaat worden!

Voor de baby ben ik bezig met een superschattig bedje en commode. Ik hoop dat we die dinsdag op kunnen halen en dan heb ik weer even rust qua kamers straks :sweat_smile:

24 likes

Wat een vrolijk kleurtje!

1 like

Haha dat gaat echt super schattig zijn! Jammer genoeg heb ik al een zomerjasje voor mijn dochter (die ook bijna loopt trouwens) maar misschien dat ik deze ook aanschaf.

Waar is die onderste kleur van? Zoiets wil ik ook graag op het kamertje

1 like

Painting the past! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden want verf uitkiezen vanaf een staaltje blijft lastig

1 like

Ja dit heb ik ook met die bakjes. Kwam ik laatst pas achter :sweat_smile:

1 like

rsz_img_20210426_135053343

Ik vind het confronterend dat mijn baby niet meer in de babycollectie van Prénatal past :sob:

22 likes

image
Kleuren met water

15 likes

Valtie goed op maat? Ik twijfel tussen 68 en 74, verwacht dat ze van de zomer wel naar 74 gaat (ze zit in 62 maar draagt jasjes in 68 nu). Je hebt me geinfluenced en volgens mij staat die kleur R. geweldig! Had ook een jas voor K. bij C&A gezien dus kan ik die meteen mee bestellen.

1 like