Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dan ga ik voor de 74! Mooi wel dit; de jas die ik voor K. wil hebben ze niet via c&a en die gele alleen via wehkamp :joy: ik dacht kom ik mooi onder de verzendkosten uit, dus vanavond maat even kijken wat ik nog meer nodig heb (die jas is ook echt 19,99 en vanaf 20 gratis verzenden bij wehkamp grrr).

1 like

Geweldig!!

1 like

Vintedaankoopjes voor R., ik was op zoek naar een zwart broekje (zag ze nu nieuw bij prenatal dus dacht ff vinted checken) en zag nog een leuk broekje en 2 shirtjes bij die verkoper. Vanwege de bundelkorting was het goedkoper als ik er nog een shirt en dat luierbroekje bij deed dan wanneer ik die niet meebestelde :joy::ok_hand:t3:

afbeelding

Shoppen op Vinted voelt altijd een beetje als gratis shoppen, ik gebruik daar namelijk altijd de opbrengsten van mn eigen oude kleding voor die ik niet meer draag :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Bathwater superleuk :heart_eyes:

10 likes

IMG-20210421-WA0011
Vinted aankoopjes, ik merk dat ik voorkeurbheb voor bepaalde kleuren haha

31 likes

Ik hou ook gewoon echt niet van de kleuren blauw en grijs. Schijnbaar denken winkels dat mensen met jongens baby’s daar heel erg van houden aangezien 90% van de kleding die kleuren heeft.

2 likes

Denk eerder dat dat komt doordat geel en roestbruin veel baby’s niet zo mooi staat (ivm rode/gele ondertoon in de huid), en grijs- en blauwtinten doen het bij de meeste ondertonen wel goed

Ahhh, zo leuk!! Jammer dat die kleur mijn dochter totaaaaal niet staat.

2 likes

Oh hmm ik vind mijn baby grijs en blauw dus heel bleek en ongezellig staan, misschien een uitzondering dan.

Dat grijze truitje had ik ook nooit uitgezocht normaal, maar was samen met dat broekje voor 1 euro een setje haha.

1 like

Geldt denk ik voornamelijk voor witte baby’s, lang niet voor iedereen natuurlijk.

4 likes

Zit er even naar te zoeken en er zijn zgn universele kleuren die ‘iedereen goed staan’ en meerdere daarvan zijn grijs en blauwtinten (en ook pastelroze bijv), los van huidskleur.

4 likes

Ik bedoelde meer dat geel en roestbruin niet veel kindjes staat, maar dit wist ik niet!

Ik zou echt niet weten wat mijn baby staat, haha. Hij is sowieso lijkbleek, dus ik denk niet dat hij nog bleker kan worden.

6 likes

afbeelding

Want we zitten in de “ elke maand gaan er 2 paar schoenen en paar kleding stukken” kapot fase. :+1:t4:

8 likes

3,5 jaar
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

M’n zoontje is lichtbruin en hem staat inderdaad geel en bruin juist heel mooi (eigenlijk alles wel :see_no_evil:). En ik heb een gelige ondertoon en ben nogal wit en ik kan juist echt weinig kleuren hebben :grimacing: (jaloers haha).

Ik heb gisteren weer wat aankopen gedaan:

Zonnebrand:
Screenshot_20210427-075620_bolcom
€17,99 bol.com (‘Biodermal Zonnebrand Kids - Zonnespray voor kinderen - SPF 50+ - 175 ml’)
Hopelijk laat deze geen witte waas achter :neutral_face:

Kleding:
Screenshot_20210427-075811_H&M
€6,99 H&M (‘Gebreide trui met print geel/tijger’)

Screenshot_20210427-075936_Outlook
€14,95 Zara (‘SWEATSHIRT MET DIEREN’)

20210427_080042
€17,95 Zara (‘BAGGY JEANS MET STRETCH’)

Screenshot_20210427-080123_Outlook
€10,95 Zara (‘WAFFLE STRUCTUUR BROEK’)

15 likes

Ik heb inderdaad ook geen idee, ik trek mijn baby gewoon aan wat ik leuke kleurtjes vind. Dus mijn bleke, blonde baby met blauwe ogen loopt ook de helft van de tijd in beige, geel en bruin. Ik vind dat een baby er al snel gezond en schattig uit ziet, ongeacht wat hij aan heeft.

8 likes

Ja precies! Zelfs de meest witte baby’s zijn niet echt grauw (tenzij ziek natuurlijk). Dus ja er zullen wel kleuren beter staan maar ik denk nooit ‘goh hij ziet er wat ziekig uit zo’. En hij heeft een heel kleurenpalet.

3 likes

Mijn baby ziet er echt flets en zelfs een beetje ziek uit als ik haar licht beige shirts aantrek, gelukkig ben ik geen influenza :sweat_smile:

2 likes

N haar verjaardagsoutfit is ook binnen! (De rechter). Nu maar hopen dat het mooi weer wordt :star_struck:. Nu ben ik nog op zoek naar leuke, witte sneakers. Een beetje nike lookalike. Ik heb echte gezien voor €30 maar dat vind ik zonde omdat ze over de grond gaan door het kruipen. Als iemand tips heeft let me know :raising_hand_woman:t3: afbeelding

9 likes

Bij zalando hebben ze Jokes voor €24 nu.

Mag ik vragen waar dat toffe shirt van is. Links

2 likes