Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dankjewel! De buitenste setjes is zara :grin:

1 like

Heb je een link voor mij? Ik kan ze niet vinden.

1 like

Dat kan kloppen. Ze staan er niet meer op :scream:

Edit: toch wel maar nu €27
afbeelding

Zalando wisselt zo veel. Ik zoek ook witte sneakers. Maar continu is M maat niet afgeprijsd :tired_face:

Ik zie ze nu alleen voor de normale prijs :joy:. En N heeft nog maar maat 18/19! Maar bedankt voor je tip :smiling_face_with_three_hearts:

image
Zomerjasje.

22 likes

:heart: waarvan?

H&M! Maar hij is in het geel wel maar in een paar maten beschikbaar. Vanochtend kwam heel even maatje 80 beschikbaar dus meteen besteld, maar nu al niet meer te koop. In het roze nog wel in meerdere maten.

1 like

Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een witte jegging/dikkere legging/broek (geen jeans) in maat 86 voor mijn dochter.
Online heb ik naar mijn idee overal gezocht, maar kan het nergens vinden. Iemand een idee waar ik nog kan kijken?

Thanks alvast!

Zeeman misschien? Weet niet of deze dik genoeg is, wel een soort ribbelstofje:

Deze vond ik ook nog:
https://www.arket.com/en_eur/children/baby-newborn/product.cotton-lyocell-leggings-white.0846351002.html?gclid=Cj0KCQjw1a6EBhC0ARIsAOiTkrFYk3zwXUOdqmI9SJ3CgnOhdysvYYC6BFbnAdU06i6BwiMO0MsN-ckaAlhvEALw_wcB

En deze misschien? Is wel gebroken wit.

edit, oke bij Zara nog een paar:

1 like

Is dit iets? Van de week bij de HEMA gescoord. Is niet spierwit, eigenlijk meer crème.

3 likes

@Nowayjose en @Fredje thanks! Uiteindelijk heb ik ook wat bij next gevonden en anders zijn dit zeker goede opties :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Screenshot_20210430-143903_Samsung Internet

Voor zn tweede verjaardag. Alleen duurt waarschijnlijk nog even voor we hem krijgen. Al die Veloretti fietsjes zijn uitverkocht :man_shrugging:

20 likes

Ja… Bij ons duurde het echt paar maanden. Toen ie eindelijk geleverd werd was er een spaak kapot in het wiel en nog een onderdeel stuk. Daar hebben we weer super lang op moeten wachten. En bijna geen contact te krijgen ook. Mooi fietsje maar kut service.

1 like

image
Ik wilde eerst het keukentje van Petite Amélie voor haar eerste verjaardag, maar toch maar voor de vertrouwde Ikea te gaan. Nog twee weken om hem te pimpen. (en een fotoboek te maken, taart uit te zoeken, cadeautjes voor op het KDV te regelen, een feestje te regelen etc. Alles onder controle. :grimacing:)

17 likes

Oh shit! Ik zag op Facebook idd ook al dit soort reacties voorbijkomen over de service… Ben benieuwd.

Aangezien N. vrijwel alleen nog maar s’avonds een fles drinkt en de luiertas dus meer leeg dan vol is krijgt ze deze voor haar verjaardag van oma :heart_eyes:. Tas is van boefenboefjes.nl afbeelding

7 likes

Ik krijg net een mail van PayPal dat mijn kind blijkbaar nu net via de tablet dit heeft gekocht. :thumbsup:

Screenshot_2021-04-30-15-22-02-73

45 likes

Ik heb dezelfde maar dan van Trybike en die is nog wel leverbaar. Misschien is dat iets?

https://www.juffrouwpollewop.nl/?s=Trybike&post_type=product

2 likes

Beste aankoop die je kan doen, het is echt fijn :grimacing: (al heb ik een familie-abo, gesplitst met meer mensen, dan is het goedkoper :innocent:)