Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik zou dit soort praktische cadeaus juist niet zo leuk vinden, ik vind het een beetje dramatisch. Mag wat mij betreft ook wel feestelijk zijn. Zo zie je maar, een bon of vragen wat mensen willen is altijd een goed idee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vond cadeaus overigens wel heel leuk. Wij hebben zelf nog niks qua speelgoed gekocht, van alles gekregen. Badcape met naam vond ik ook leuk. Boekjes (ook die bij kruidvat van een paar euro).

5 likes

Ik ben wel benieuwd wat er op de tv te zien is wat we niet mogen zien. Of is dat een mega fotolijst?

Omdat mijn kind ook graag koffie drinkt :joy:
afbeelding

31 likes

9549158eb2c9d4e59fa7a59ac7f96d29_8880330cm3000_m_1_v1019_900x Ontwerpzondertitel-2021-02-27T153010.598_900x Wie-ben-ik-dagvlinderszoekkaart_900x Herkenningskaart-Strandvondsten-921031_900x Cooperatief-spel-Bugs-vanaf-4-jaar-3_1080x

Ik ontdekte Boefenaap.nl, super veel leuke spulletjes om mee op avontuur te gaan of van verantwoord materiaal.

24 likes

afbeelding
Setje voor J op de groei voor in de winter (wil het zelf aan, stoffen zijn zó zacht :smiling_face_with_three_hearts:)
afbeelding
Setje voor M (broek via Vinted)

9 likes

afbeelding
Toch nog effe drie pakjes extra besteld met leeuwtjes er op. Toch twijfels over of ik genoeg heb, terwijl ik echt wel genoeg heb.

4 likes

afbeelding afbeelding afbeelding

Allemaal sale bij de Hema dus ff lekker veel ingeslagen :stuck_out_tongue:

33 likes

Zo lief die leeuwtjes :smiling_face_with_three_hearts: en zo’n pakjes kun je sowieso nooit genoeg hebben vind ik (al is het maar zodat je niet elke dag een was hoeft te draaien haha)

4 likes

Heb alleen al een vloerkleed maar vond deze zo lief!!

16 likes

Die is ook leuk inderdaad! Dankjewel,ga er even naar kijken :kissing_heart:

Waar is dat jasje van? Superleuk!

Deze poster voor de babykamer. Die is in jungle thema en vond dit er wel leuk bij passen!

9 likes

Omdat het tijd is voor een ledikant in plaats van wieg:

download

download (1)

download (2)

Allemaal Ikea.

Deze voor de volle prijs helaas, maar het wordt tijd om het uit te proberen.

Maar deze twee samen voor 58 euro inclusief verzenden via Vinted :scream:

H&M

Hema

18 likes

Dat pandabroekje😍

1 like

Ja heerlijk. Kon ie altijd maar in de cosleeper blijven liggen, veel makkelijker.
Al houden we het wel zo goedkoop mogelijk, maar ik hoop dat dat Fedde en Kees lakentje icm de slaapzak wel dé oplossing is om het inbakeren af te bouwen. Dat samen is al duurder dan het bedje met matras en hoeslakens.

3 likes

Van Soft Gallery. Oude collectie maar je kunt het het en der nog in de sale kopen. Ik had een gelukje op Marktplaats net in de goede maat :raised_hands:t2:

1 like

Net met de gratis pagina’s actie van Albelli fotoboeken van het eerste jaar gekocht! Thanks voor de tip @LunaLovegood, scheelde weer een hoop!

Mijn voornemen voor dit jaar is om elke maand de pagina’s te maken. Wát een werk en wát veel foto’s! Had gelukkig alles al door het jaar heen in maandmappen gezet en uitgezocht. Maar dan nog. Dat uitzoeken ben ik ook niet goed in want het zijn 2 halfjaar boeken geworden :grin:. Ach, er is maar 1 eerste jaar hè. :upside_down_face:

6 likes

Ohhh zo lief :two_hearts::two_hearts::two_hearts: gaat haar heel mooi staan!
Hebben ze veel van konges slojd in maastricht?

Bedankt voor de tips over de sneakers, kon het toch niet laten :pleading_face:. Ik zag ze in de winkel en mn argumenten waarom ik ze niet zou kopen waren ineens allemaal weg :joy:.

En als ik dit outfitje bij elkaar zie heb ik er geen seconde spijt van.

89 likes

Omg :heart_eyes: Kan et nie aan zo schattig

2 likes