Ik zou dit soort praktische cadeaus juist niet zo leuk vinden, ik vind het een beetje dramatisch. Mag wat mij betreft ook wel feestelijk zijn. Zo zie je maar, een bon of vragen wat mensen willen is altijd een goed idee
Ik vond cadeaus overigens wel heel leuk. Wij hebben zelf nog niks qua speelgoed gekocht, van alles gekregen. Badcape met naam vond ik ook leuk. Boekjes (ook die bij kruidvat van een paar euro).
Ja heerlijk. Kon ie altijd maar in de cosleeper blijven liggen, veel makkelijker.
Al houden we het wel zo goedkoop mogelijk, maar ik hoop dat dat Fedde en Kees lakentje icm de slaapzak wel dé oplossing is om het inbakeren af te bouwen. Dat samen is al duurder dan het bedje met matras en hoeslakens.
Net met de gratis pagina’s actie van Albelli fotoboeken van het eerste jaar gekocht! Thanks voor de tip @LunaLovegood, scheelde weer een hoop!
Mijn voornemen voor dit jaar is om elke maand de pagina’s te maken. Wát een werk en wát veel foto’s! Had gelukkig alles al door het jaar heen in maandmappen gezet en uitgezocht. Maar dan nog. Dat uitzoeken ben ik ook niet goed in want het zijn 2 halfjaar boeken geworden . Ach, er is maar 1 eerste jaar hè.
Bedankt voor de tips over de sneakers, kon het toch niet laten . Ik zag ze in de winkel en mn argumenten waarom ik ze niet zou kopen waren ineens allemaal weg .