Zo lief die leeuwtjes en zo’n pakjes kun je sowieso nooit genoeg hebben vind ik (al is het maar zodat je niet elke dag een was hoeft te draaien haha)
Die is ook leuk inderdaad! Dankjewel,ga er even naar kijken
Waar is dat jasje van? Superleuk!
Omdat het tijd is voor een ledikant in plaats van wieg:
Allemaal Ikea.
Deze voor de volle prijs helaas, maar het wordt tijd om het uit te proberen.
Maar deze twee samen voor 58 euro inclusief verzenden via Vinted
H&M
Hema
Dat pandabroekje😍
Ja heerlijk. Kon ie altijd maar in de cosleeper blijven liggen, veel makkelijker.
Al houden we het wel zo goedkoop mogelijk, maar ik hoop dat dat Fedde en Kees lakentje icm de slaapzak wel dé oplossing is om het inbakeren af te bouwen. Dat samen is al duurder dan het bedje met matras en hoeslakens.
Van Soft Gallery. Oude collectie maar je kunt het het en der nog in de sale kopen. Ik had een gelukje op Marktplaats net in de goede maat
Net met de gratis pagina’s actie van Albelli fotoboeken van het eerste jaar gekocht! Thanks voor de tip @LunaLovegood, scheelde weer een hoop!
Mijn voornemen voor dit jaar is om elke maand de pagina’s te maken. Wát een werk en wát veel foto’s! Had gelukkig alles al door het jaar heen in maandmappen gezet en uitgezocht. Maar dan nog. Dat uitzoeken ben ik ook niet goed in want het zijn 2 halfjaar boeken geworden . Ach, er is maar 1 eerste jaar hè.
Ohhh zo lief gaat haar heel mooi staan!
Hebben ze veel van konges slojd in maastricht?
Bedankt voor de tips over de sneakers, kon het toch niet laten . Ik zag ze in de winkel en mn argumenten waarom ik ze niet zou kopen waren ineens allemaal weg
.
En als ik dit outfitje bij elkaar zie heb ik er geen seconde spijt van.
Omg Kan et nie aan zo schattig
Ohhh ik wil dit ook voor mijn N! Loopt de jouwe al? Hoe oud is ze?
Omg waar zijn de kleertjes van
Lopen doet ze nog niet, maar staan wel! Is wel het leukst als ze kan lopen maar ach .
@Cauchi @Maison @Superkonijn
Link van broek, ik heb hem in lichtblauw
Link van tshirt
Schoenen vallen trouwens wel een maat kleiner ongeveer.
Hopelijk komt de broek nog weer binnen in maat 2/3 jaar want uitverkocht
Broek valt redelijk smal en klein . N. Is volgende week 1 en draagt een 86. In vergelijking: van de H&M draagt ze over het algemeen 80 en ze is al vrij smal van zichzelf.
Ik wil het er niet eens over hebben. Maar heb net Ziloen flink gespekt … moeten volgende week kamperen, en het is koud, en dus wilde ik de kids in de wol steken (iig als ondergoed/pyjama’s). Want beide zijn echt koukleumen
(van mama
).
Maar mennnn wat is dat duur! Had gewoon eerder moeten zoeken en dan tweede hands, maarja, binnen een week een heel pakket wol vinden was niet echt makkelijk. Dus ik gok het er op dat ze dit komende winter nog passen
(Setje rechtsboven voor peuter in blauw en de grijze romper en broekje ook, in 2 maten voor peuter. Rest is voor baby, en nee slofjes zijn niet nodig maar als je dan toch met geld smijt )