Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ohhh ik wil dit ook voor mijn N! Loopt de jouwe al? Hoe oud is ze?

2 likes

Omg waar zijn de kleertjes van :heart_eyes:

1 like

Lopen doet ze nog niet, maar staan wel! Is wel het leukst als ze kan lopen maar ach :joy:.

@Cauchi @Maison @Superkonijn
Link van broek, ik heb hem in lichtblauw

Link van tshirt

Link van schoenen
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350202257.aspx?dim1=1&dim2=6&lgw_code=18534-35020225700010006272321&omniturecode=PSN00126016NL&kard=1&gclid=EAIaIQobChMIi8D0962t8AIVCQOLCh2yWwt5EAQYAyABEgLv1_D_BwE

Schoenen vallen trouwens wel een maat kleiner ongeveer.

7 likes

Hopelijk komt de broek nog weer binnen in maat 2/3 jaar want uitverkocht :disappointed:

Broek valt redelijk smal en klein . N. Is volgende week 1 en draagt een 86. In vergelijking: van de H&M draagt ze over het algemeen 80 en ze is al vrij smal van zichzelf.

1 like

Was €19, nu met sticker 30%. Kom ik bij de kassa was ie maar €5. Hou van deze koopjes.

26 likes

Ik wil het er niet eens over hebben. Maar heb net Ziloen flink gespekt :cold_face:… moeten volgende week kamperen, en het is koud, en dus wilde ik de kids in de wol steken (iig als ondergoed/pyjama’s). Want beide zijn echt koukleumen :nerd_face: (van mama :+1:t3:).
Maar mennnn wat is dat duur! Had gewoon eerder moeten zoeken en dan tweede hands, maarja, binnen een week een heel pakket wol vinden was niet echt makkelijk. Dus ik gok het er op dat ze dit komende winter nog passen :sunglasses:

(Setje rechtsboven voor peuter in blauw en de grijze romper en broekje ook, in 2 maten voor peuter. Rest is voor baby, en nee slofjes zijn niet nodig maar als je dan toch met geld smijt :cold_face:)

20 likes

Met dank aan @Fredje die grasonderjevoeten.nl tipte. Drie prints voor op de babykamer.

23 likes

Leuk hè! Ik heb dit jurkje ook gekocht in de sale maar dan in het blauw.

2 likes

Ja dit is mijn hoop haha! De peuter zal t sowieso nog passen in t najaar want die groeit niet zo rap meer. En die heeft het wel echt nodig met de kou. Die wordt zo snel paars/blauw en trillend na 5min buiten zijn :see_no_evil:

1 like

10 likes

Zonnebril voor als de zon ooit weer gaat schijnen

Speelgarage voor zn verjaardag omdat zn fiets er dan nog niet is :grimacing:

9 likes

Heeft iemand hier nijntje verstoppertje? Daar zit geen volumeknop op toch of ben ik nu gek? Het geluid is bijna niet te horen :face_with_monocle:

Nee het is gewoon aan of uit. Bij ons is het wel goed hoorbaar.

Dank je! Dan is ie stuk denk ik. Had het bedrijf waar ik het heb gekocht gemaild en ze zeggen: kan je niet de volumeknop hoger zetten? Maar nee dus.

Misschien even nieuwe batterijen er in ?

Hij komt net uit de verpakking en de batterijen ook. Hebben nog andere geprobeerd maar helaas

Voor iedereen die bezig is met zindelijkheidstraining of een kindje heeft die net zindelijk is, hier een gratis tip

5 likes

Wat handig. Zou het soms voor mezelf ook wel willen haha.

2 likes

Dan hierbij nog een tip, de potette plus. Zelfde idee, veel kleiner.

1 like