Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha, zo had mijn moeder vroeger een ‘plasemmer’ geïntroduceerd bij de tent met kamperen, zodat de kinderen 's nachts niet in het donker over de camping hoefden als ze moesten plassen. Mag jij raden door wie die plasemmer in de praktijk voornamelijk gebruikt werd.

8 likes

Weet iemand hoe Arket baby valt?

Heb een bestelling gedaan maar hoop niet dat het klein uitvalt!

2 likes

Ik ben op zoek naar tips voor een cadeau voor mijn neefje (3, bijna 4). Hij is gek op alles wat met trekkers en machines te maken heeft. Nu wilde ik hem in plaats van een speelgoedtrekker o.i.d. een kleurboek of spelletje geven in dat thema. Ik kan alleen nog niet zoveel leuks vinden. Ik heb al eens Het Grote Voertuigenboek o.i.d. gegeven. Iemand tips? :grin:

Ik vind het zelf best ruim vallen. Zulk leuk spul daar!

1 like

Fijn om te horen!
Vond het ook heel leuk maar ze past soms nog krap in maat 68 en zit bij zara al in maat 74/80 soms ( zara valt volgens mij echt mega klein)

Haha heeft een bord spel met trekkers! En boerderij diertjes.

En onze tractor fan heeft een tractor dekbed overtrek waar hij groooooot fan van is

2 likes

Dat gestipte tuinpakje!! :heart_eyes: ik wil het!

1 like

Dat gele jurkje :heart_eyes:

1 like

12 likes

Goed tenue :sunglasses:

4 likes

Nouuuu m’n bestelling is dus binnen, maar het is 3x niks tot nu toe? :joy:
Ik vind de Joha spulletjes echt ouderwets wil kriebelig, (& T vooral, die riep alleen maaar: uit uit! Ik wil die broek aan, niet deze!).

Cosilana rompers zijn wel mooi en zacht, maar super groot qua maat voering? Echt een ruime maat groter dan H&M en zara. Terwijl ik 74 had besteld en dan vergelijk met een H&M en Zara 80 :see_no_evil:
Het merino wollen pakje was wel oké, maar niet verbluffend zacht ofzo? En echt MEGA groot. Echt slobberend groot terwijl E echt wel chubby is met dr ruim 8kg :crazy_face:
Mutsje ook veel te groot, terwijl die op hoofdomtrek is besteld en dus gewoon goed zou moeten zijn dan toch?

1 like

Jaa die voetjes deel heb ik al ongeslagen, anders moet je dat deel er nog bij kijken :see_no_evil:

Ja het voelt ook echt als oma’s gebreide trui kriebelig. Maar is merino wol, dat moet toch intens zacht zijn :sweat_smile:

Ik heb even gegoogled en op hun site gekeken. Weet je toevallig ook de naam van dat spel, wanr kan em zo niet vinden. Bedankt voor de tips in ieder geval.

1 like

Deze!

1 like

Vast voor de zomer

11 likes

Ah wat balen! Dilling is misschien nog een optie idd maar ik weet niet of je dat nog op tijd binnen hebt. Ik heb 1 jurkje van B. van joha maar was niet kapot van de kwaliteit, het was geen kriebelstofje maar werd na 1x voorzichtig wassen heel raar qua pasvorm.

image
Spuit 11 hoor, maar ik heb ook net m’n eerste Vinted aankoop gedaan. Op elke foto van de opvang speelt M. met de garage, dus nu heeft ze er ook een thuis. Voor €3,50 (normaliter rond de €26,-)

8 likes

@Batalash @anon50301661 Valt dilling groot / klein?

1 like

En een wasbaar luier kontje toch? Volgens mij is de meeste wol kleding daar op ingesteld haha!

2 likes

In de wasmachine? Serieus? Want ik doe het hoor haha
Ja ik zag al dat je er een hele stad van kunt bouwen, zo leuk!