Met dank aan @Fredje die grasonderjevoeten.nl tipte. Drie prints voor op de babykamer.
Leuk hè! Ik heb dit jurkje ook gekocht in de sale maar dan in het blauw.
Ja dit is mijn hoop haha! De peuter zal t sowieso nog passen in t najaar want die groeit niet zo rap meer. En die heeft het wel echt nodig met de kou. Die wordt zo snel paars/blauw en trillend na 5min buiten zijn
Zonnebril voor als de zon ooit weer gaat schijnen
Speelgarage voor zn verjaardag omdat zn fiets er dan nog niet is
Heeft iemand hier nijntje verstoppertje? Daar zit geen volumeknop op toch of ben ik nu gek? Het geluid is bijna niet te horen
Nee het is gewoon aan of uit. Bij ons is het wel goed hoorbaar.
Dank je! Dan is ie stuk denk ik. Had het bedrijf waar ik het heb gekocht gemaild en ze zeggen: kan je niet de volumeknop hoger zetten? Maar nee dus.
Misschien even nieuwe batterijen er in ?
Hij komt net uit de verpakking en de batterijen ook. Hebben nog andere geprobeerd maar helaas
Voor iedereen die bezig is met zindelijkheidstraining of een kindje heeft die net zindelijk is, hier een gratis tip
Wat handig. Zou het soms voor mezelf ook wel willen haha.
Dan hierbij nog een tip, de potette plus. Zelfde idee, veel kleiner.
Haha, zo had mijn moeder vroeger een ‘plasemmer’ geïntroduceerd bij de tent met kamperen, zodat de kinderen 's nachts niet in het donker over de camping hoefden als ze moesten plassen. Mag jij raden door wie die plasemmer in de praktijk voornamelijk gebruikt werd.
Ik ben op zoek naar tips voor een cadeau voor mijn neefje (3, bijna 4). Hij is gek op alles wat met trekkers en machines te maken heeft. Nu wilde ik hem in plaats van een speelgoedtrekker o.i.d. een kleurboek of spelletje geven in dat thema. Ik kan alleen nog niet zoveel leuks vinden. Ik heb al eens Het Grote Voertuigenboek o.i.d. gegeven. Iemand tips?
Ik vind het zelf best ruim vallen. Zulk leuk spul daar!
Fijn om te horen!
Vond het ook heel leuk maar ze past soms nog krap in maat 68 en zit bij zara al in maat 74/80 soms ( zara valt volgens mij echt mega klein)
Haha heeft een bord spel met trekkers! En boerderij diertjes.
En onze tractor fan heeft een tractor dekbed overtrek waar hij groooooot fan van is
Dat gestipte tuinpakje!! ik wil het!