Dat gele jurkje
Goed tenue
Nouuuu m’n bestelling is dus binnen, maar het is 3x niks tot nu toe?
Ik vind de Joha spulletjes echt ouderwets wil kriebelig, (& T vooral, die riep alleen maaar: uit uit! Ik wil die broek aan, niet deze!).
Cosilana rompers zijn wel mooi en zacht, maar super groot qua maat voering? Echt een ruime maat groter dan H&M en zara. Terwijl ik 74 had besteld en dan vergelijk met een H&M en Zara 80
Het merino wollen pakje was wel oké, maar niet verbluffend zacht ofzo? En echt MEGA groot. Echt slobberend groot terwijl E echt wel chubby is met dr ruim 8kg
Mutsje ook veel te groot, terwijl die op hoofdomtrek is besteld en dus gewoon goed zou moeten zijn dan toch?
Jaa die voetjes deel heb ik al ongeslagen, anders moet je dat deel er nog bij kijken …
Ja het voelt ook echt als oma’s gebreide trui kriebelig. Maar is merino wol, dat moet toch intens zacht zijn
Ik heb even gegoogled en op hun site gekeken. Weet je toevallig ook de naam van dat spel, wanr kan em zo niet vinden. Bedankt voor de tips in ieder geval.
Deze!
Ah wat balen! Dilling is misschien nog een optie idd maar ik weet niet of je dat nog op tijd binnen hebt. Ik heb 1 jurkje van B. van joha maar was niet kapot van de kwaliteit, het was geen kriebelstofje maar werd na 1x voorzichtig wassen heel raar qua pasvorm.
Spuit 11 hoor, maar ik heb ook net m’n eerste Vinted aankoop gedaan. Op elke foto van de opvang speelt M. met de garage, dus nu heeft ze er ook een thuis. Voor €3,50 (normaliter rond de €26,-)
En een wasbaar luier kontje toch? Volgens mij is de meeste wol kleding daar op ingesteld haha!
In de wasmachine? Serieus? Want ik doe het hoor haha
Ja ik zag al dat je er een hele stad van kunt bouwen, zo leuk!
OKE! poging 2 met wol haha.
DILLING - blow me away
(En we gaan volgende week donderdag ochtend weg, dus ik heb goede hoop…)
Het shirt van rechts en de legging van links
met bijpassende romper voor le Bebe
En ik twijfel heel erg over deze kleur haha, denk dat het E niet zo goed staat, maar het iets hardere richting rood karamel weer wel, en foto’s kunnen vertekenen dus we gaan het zien.
iig gratis retouren zag ik al, want bij Ziloen is dat dus niet zag ik… Dus dat kost 6.95. whoops.
Ja joh, even in een kussensloop. Goed vastbinden!
Wat slim! Dat ga ik nu meteen met wat speelgoed doen.
Ik heb mijn eerste baby aankopen gedaan. We gaan heeeel veel krijgen van familie en vrienden, dus vind het superlastig om iets te kopen omdat de kans groot is dat het straks nog ergens uit een doos komt. Maar ik wilde graag gebruik maken van de korting bij prenatal om dit te kopen voor mijn man (gehoorbescherming):
En nog een stel hydrofiel doeken. Nu maar hopen dat ie de doos niet openmaakt voordat ik thuis ben haha.
Ik kon de wol-verleiding ook niet weerstaan. Wel fijn om alvast wat voor S. te hebben voor komende winter. Hopelijk heb ik de maat goed geschat haha!
En deze alvast als kraamcadeautje
Nou hij is binnen en zoooo leuk!! Thanks voor deze tip!
Ik heb dus bij C&A zelf gelijktijdig een rode trenchcoat voor K. gekocht en die levering is al 3x vertraagd… is het magazijn nog niet eens uit terwijl dat 1-2 werkdagen zou zijn. Denk dat tegen de tijd dat die jas binnenkomt het 25gr is joh. Net weer een mail en nu verwachten ze het binnen 2 weken te leveren?
C&A is zo kut met leveren momenteel. Ik heb bijna twee maanden moeten wachten op twee zwangerschapsleggings. Telkens mailtjes dat de order was vertraagd maar wel al verwerkt dus dat ik niet meer kon annuleren. Kreeg ik daarna ook nog doodleuk een mailtje of ik hun service wilde beoordelen .