Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

OKE! poging 2 met wol haha.
DILLING - blow me away :wink:
(En we gaan volgende week donderdag ochtend weg, dus ik heb goede hoop…)
Het shirt van rechts en de legging van links

met bijpassende romper voor le Bebe

En ik twijfel heel erg over deze kleur haha, denk dat het E niet zo goed staat, maar het iets hardere richting rood karamel weer wel, en foto’s kunnen vertekenen dus we gaan het zien.
iig gratis retouren zag ik al, want bij Ziloen is dat dus niet zag ik… Dus dat kost 6.95. whoops.

6 likes

Ja joh, even in een kussensloop. Goed vastbinden!

3 likes

Wat slim! Dat ga ik nu meteen met wat speelgoed doen.

1 like

Ik heb mijn eerste baby aankopen gedaan. We gaan heeeel veel krijgen van familie en vrienden, dus vind het superlastig om iets te kopen omdat de kans groot is dat het straks nog ergens uit een doos komt. Maar ik wilde graag gebruik maken van de korting bij prenatal om dit te kopen voor mijn man (gehoorbescherming):

En nog een stel hydrofiel doeken. Nu maar hopen dat ie de doos niet openmaakt voordat ik thuis ben haha.

6 likes

Ik kon de wol-verleiding ook niet weerstaan. Wel fijn om alvast wat voor S. te hebben voor komende winter. Hopelijk heb ik de maat goed geschat haha!

En deze alvast als kraamcadeautje

7 likes

Nou hij is binnen en zoooo leuk!! Thanks voor deze tip!

Ik heb dus bij C&A zelf gelijktijdig een rode trenchcoat voor K. gekocht en die levering is al 3x vertraagd… :tired_face: is het magazijn nog niet eens uit terwijl dat 1-2 werkdagen zou zijn. Denk dat tegen de tijd dat die jas binnenkomt het 25gr is joh. Net weer een mail en nu verwachten ze het binnen 2 weken te leveren? :rage:

2 likes

C&A is zo kut met leveren momenteel. Ik heb bijna twee maanden moeten wachten op twee zwangerschapsleggings. Telkens mailtjes dat de order was vertraagd maar wel al verwerkt dus dat ik niet meer kon annuleren. Kreeg ik daarna ook nog doodleuk een mailtje of ik hun service wilde beoordelen :joy:.

1 like

Omg dit stemt echt niet hoopvol. Bij wehkamp of in de winkel hadden ze de jas niet die ik voor K. wilde helaas :rage: maar als ik ergens anders een leuke jas zie weet ik dus dat ik die gerust aan kan schaffen voor der :sweat_smile:

Oh shit! Ik heb een rok en trui besteld en ook al een idee wanneer ik het aan wil maar dat kan ik dan beter verplaatsen in de planning haha… bestelling was een week geleden al…

Hoe valt t jasje? Ik vind 'm ook zoooo leuk, wil 'm voor mijn twinnies

@Suikerklontje @JanHagel hahah sorry voor mijn weinig bemoedigende woorden. Heb het nog even nagekeken en ik had op 15 februari besteld. 9 april is het geleverd.

:sob:

2 likes

Ik heb hier een heel pak van klaarliggen voor komende winter! :grin:

2 likes

Wat zomerse aankoopjes :sunny:

Heb ook nog ingeslagen bij de Hema sale maar alles zit nu in de was :see_no_evil: waren in ieder geval 2 jurkjes, 2 truitjes en wat rompers. Ook allemaal op de groei!

Ga morgen naar de zeeman voor dit badje:
afbeelding

19 likes

Leuk! Waar is dit van? :smile:

1 like

Alles Zara

13 likes

Trui met zijn naam

En alvast een kort broekje.

15 likes

DAT SUPER MARIO SHIRT! :heart_eyes: jullie zijn echt mijn influencers hier war verschrikkelijk.

2 likes

Het super Mario shirt en die met de bananen heeft K ook! Zijn echt super leuk!

1 like

Ik hou normaal helemaal niet van t-shirts met prints van iets van tekenfilms of animaties. Maar Zara maakt het altijd zo dat het wel leuk kan zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like