Omg dit stemt echt niet hoopvol. Bij wehkamp of in de winkel hadden ze de jas niet die ik voor K. wilde helaas maar als ik ergens anders een leuke jas zie weet ik dus dat ik die gerust aan kan schaffen voor der
Oh shit! Ik heb een rok en trui besteld en ook al een idee wanneer ik het aan wil maar dat kan ik dan beter verplaatsen in de planning haha… bestelling was een week geleden al…
Hoe valt t jasje? Ik vind 'm ook zoooo leuk, wil 'm voor mijn twinnies
@Suikerklontje @JanHagel hahah sorry voor mijn weinig bemoedigende woorden. Heb het nog even nagekeken en ik had op 15 februari besteld. 9 april is het geleverd.
Ik heb hier een heel pak van klaarliggen voor komende winter!
Wat zomerse aankoopjes
Heb ook nog ingeslagen bij de Hema sale maar alles zit nu in de was waren in ieder geval 2 jurkjes, 2 truitjes en wat rompers. Ook allemaal op de groei!
Ga morgen naar de zeeman voor dit badje:
Leuk! Waar is dit van?
DAT SUPER MARIO SHIRT! jullie zijn echt mijn influencers hier war verschrikkelijk.
Het super Mario shirt en die met de bananen heeft K ook! Zijn echt super leuk!
Ik hou normaal helemaal niet van t-shirts met prints van iets van tekenfilms of animaties. Maar Zara maakt het altijd zo dat het wel leuk kan zijn
Nee heb het nog niet ontvangen!
Ben benieuwd.
N. Is wel een smal meisje dus ik hoop dat het nog eventjes past en anders moet ik het maar retourneren ( ik haat retourneren intens dus ik hou spullen te vaak omdat ik er geen zin in heb 🥲🥲, zonde geld )
Was het liewood servies nu wél veilig?! Ik kom er niet meer uit😅
Wij hebben ook zoiets gekregen van mijn oma, zo cute hè! In de winkel tipten ze om er iets zwaars in te leggen (zak zand oid) zodat hij minder snel omvalt als ze zich er aan optrekken. Nog niet geprobeerd hoor maar misschien een tip!
Ben voor het leuke muizenservies bij Zara home gegaan.
Roze setje is voor ons 4,5 jarige dochtertje want zij wilt natuurlijk hetzelfde als haar broertje haha